1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lievelings level (moment) uit een game.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 19 jul 2007.

  1. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    final fantasy 7 het hele spel :b::b:
    final fantasy 8 die muziek wow en die gf eden 8)

    kingdom under fire the crusaders: eerste lvl met regnier oww zo duivels}:]
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik dacht even ik maak even een nieuwe tread waar een paar mensen reactie kunnen geven, maar ik had niet gedacht dat het zo hard zou gaan.
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    eigelijk wel elk moment uit MGS1 steeds zat je van WTF?!?!?! en bleef je maar door en door en door spelen.
    maar het stukje waar ik wel helemaal warm van werd was toen je met metal gear aan het vechten was en ineens grayfox komt. dat filmpje was echt.... wow
     
  5. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    dat je met halo 1 de 2de missie geloof ik op legendary op zo'n gebouw staat ergens in het midden van een grote vallei en jezelf moet gaan verdedigen tegen al die elite's. Dat was DE shit..
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    niet in een spel gebeurt maar wel een mooie game ervaring.
    was in de week dat halo 2 uitkwam de hele week al ziek wat me best goed uitkwam dus ik hoopte dat ik ziek zou blijven t/m de dag dat halo 2 uitkwam zodat ik m zeker zou krijgen:9
    toen was ik de dag dat halo 2 uit kwam weer beter alleen ik alsnog heel zielig en ziek gedaan zodat ik nog wel thuis mocht blijven.
    dus toen ik om 9 uur naar de winkel gerent om eracher te komen dat ze pas om 10 uur open gingen...
    uiteindelijk om 10 uur naar de winkel gegaan en het echt bij elke game winkel super super super druk.

    uiteindelijk blij geweest dat ik hem toen gehaald had want toen een vriend van me hem na school wou gaan halen waren ze letterljk overal uitverkocht.

    dat was ook wel een mooi moment:)
     
  7. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    perfect dark op de N64, het laatste level (extra level) waar je met een wit geklede persoon speeld, hij had z'n vette zware stem en zei: '"come with me, if you want to life" en doom3 waar je in die spiegel kijkt, ik schrok me rot....
     
  8. Blaze II7

    Blaze II7 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal van Kratos heeft echt veel indruk op mij gemaakt. Vooral wat Kratos deed toen hij in de Temple van Ahtena was.
     
  9. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik beide Brothers in Arms delen voor de eerste keer uitspeelde. Het blijven toch mijn favo-games.

    Het moment in CoD3 dat je met nog een hoop anderen over een muurtje klimt en dan de hel losbarst. Geweldig gewoon.

    Grand Theft Auto: SA, dat je eindelijk kon vliegen in vliegtuigen en helikopters.

    Halo 1 en Halo 2. Ik heb de Halo boeken ook gelezen. Dus het was tof om dat terug te zien in de spellen.

    Mooiste moment van HALO 1? Dat je op het laatste nippertje aan boord kruipt om vervolgens weg te vliegen en de elite en de marine elkaar ziet omarmen, voordat de Pillar of Autumn ontploft. Machtig mooi!
     
  10. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA San Andreas, toen ik met een motor van de 1e stad naar de 3e reed, via de 2e (ben de namen ff kwijt..) en er achter kwam hoe gigantisch dat spel wel niet was. Countrymuziekje erbij, heerlijk :)
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    HEEL veel oefenen en op de juiste knoppen drukken op het juiste moment. :+
     
  12. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat doet me ook denken aan de 1e keer dat ik GTA III opstarten en dat je je personage kon besturen. Jezus wat was dat een grote stap die gemaakt was vanaf GTA II, echt die game was zo vet, tof verhaal. De game heeft echt een statement gezet.

    En R.A.A.M afmaken bij gears of war op insane niveau geeft ook elke keer weer een mooi moment/gevoel :)
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  13. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste keer Unreal Tournament online (speel het nu nog) ik was toen 8 ofzo, en zie meteen de geboorte van mijn nickname :)
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    de eerste x in GTA:confused:A op de mt. Chiliad over SF uitkijken,naar beneden springen met je fiets, en dan je parachute openen..

    en de eerste keer dat ik Sonic the Hedgehog opstarte,(SEGA!)
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ook gewoon 8)

    MGS 1 zonder twijfel meest aangrijpend spel ooit, (dat stukje dat Meryl word geschoten, het stukje dat je met veel moeite metal gear hebt verslagen en dan nog eens moet vechten met Liquid (wat zelfs nog net iets lastiger was) en verbaasd me dat bijna niemand het heeft over je eerste encounter met Ninja, simpelweg geniaal! Natuurlijk sonic the hedgehog op de gamegear, het jungle level waar ik nooit verder kwam (in de tijd was mijn zus gewoon nog beter in gamen dan mij).
    Halo 1 het laatste level natuurlijk, Halo 2 dat stukje dat je de brug over moet vind ik tog ook wel vrij legendarisch. Ninja gaiden, toen ik voor het eerst dat roze, glimmende vliegende wijf had verslagen, wat was zei lastig! Splinter cell 1, het einde.
     
  16. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    De clanmatches op RBS:Black Arrow. Dat was echt een topniveau!
     
  17. Hydroholic

    Hydroholic * HaRdCoRe 4 LiFe *

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je met Cole in Gears of War online gaat spelen en als je dan een active reload hebt dat ie dan zegt: I Am In The Zone Baby vindt ik coole uitspraak :thumbs::thumbs::thumbs:
     
  18. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    pff heb je even?

    1. Alle bossfights in Metal Gear Solid: The Twin Snakes, deze kerels worden met zo veel drama aangekondigt dat je helemaal opgepomt wordt met adrenaline. Een paar van de beste/origineelste (Psycho Mantis!) bossfights ooit!

    2. Beyond Good and Evil
    In principe heel de game maar met name de manier van verhaal vertellen was echt heel tof. Wanneer je Pey'j weer opnieuw ontdekt in de alien wereld... Was echt een van de eerste keren dat ik echt meeleefde met een game.

    3. Half-Life
    Het moment met de special forces in de latex pakken. Zo snel en zo spannend allemaal. Een van mijn eerste maar tevens een van de beste fps games die ik ooit heb gespeeld.

    4. Resident Evil 4
    De eerste keer in het dorp en de chaos die dan losbarst. Je bent helemaal niet meer veilig en je hebt alleen maar je pistool en de omgeving. Een kast voor de deur en daarmee veilig zijn? Nee hoor komt de kerel met de kettingzaag weer aan... intens!

    5. Gears of War
    Weer in principe de hele game. Maar toch wel een paar hoogtepunten. Uiteraard de eerste chainsaw kill (van de honderden die we ondertussen hebben gehad :p) Het gevecht in de emultion met de spin, en het eindbaasgevecht (level) met RAAM.

    6. Halo2
    Outskirts... Jezus! Hoe vaak heb ik dit level wel niet gespeeld zeg. Gewoonweg een opstapeling van hoogtepunten. De rit in de warthog, de tocht door de tunnel en daarna de chaos op de brug met de scorpion. Jammer genoeg weet de game niet de hele tijd dit niveau aan te houden.

    7. Zelda: The Wind Waker
    Eindbaasgevecht met Ganondorf... Pfff wat was dit spannend zeg, en dan de finisher! Ongebruikelijk voor zo'n spel maar zo krachtig he!

    En nou heb ik er vast nog een paar gemist ook!
     
  19. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    ghost recon advanced warfighter 2..

    Gewoon helemaal op het einde.. dat je daarzo half ligt te creperen op de grond en dan die muziek erbij, krijg ik ook kippenvel van ahhaha:p
     
  20. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Banjo-kazooie N64 - omdat dat de eerste concoles was die ik kocht en de eerste game.
    Dead Rising - de eerste keer de grasmaaier gebruiken.
    Gears of war - eerste keer online iemand grenade taggen !!!
     

Deel Deze Pagina