volgens IGN I haven't heard any news on whether Battlefield 1942 is going to come out on the Xbox still or not. What I have seen is that EA took the Xbox icon off the bottom of the page of the official site. Now I don't know why it would be taking so long for them to release it unless they are trying to put the expansion pack into an all in one package with the original. If you could please find out I know that the Xbox community would be greatful for any news available. Maybe a new update for the site too, that would be great. Thanks again, -Nathan Kaiser H Wangoon Orta says: The sad truth is that Battlefield 1942 is NOT coming to Xbox. EA is not a big supporter of Xbox Live, and Digital Illusions CE was kinda iffy about actually being able to port the game to Xbox. This led to the game getting cancelled. Yes, you can cry now.
Battlefield 1942 komt wel naar de xbox. Exclusief xbox en pc. Het enigste wat nog niet zeker is de Live! optie.
als je de preview had gelezen las je dat het gewoon een drukfoutje was. in de preview werd namelijk gewoon de pc versie beschreven, met alle online mogelijkheden en besturing. en btw, waarom b:1942 op de gc uitbrengen, dan ben je echt dom als developer. xbox en ps2 is een betere markt daarvoor. maar goed wel balen, maar ik denk dat EA gewoon het live gedeelte goed wil hebben, misschien hebben ze hem ff voorlopig uitgesteld.
als ze em cancellen voor xbox ga ik persoonlijk naar ea en gooi ik een granaat in het kantoor van die kerel die het cancellen bepaald heeft.
Lekker boeiend, battlefield is een ras echte pc game. Laat het zo lekker en zorg dat er meer echt console games komen.
Ach EA komt wel over de brug wat LIVE betreft. Ze brachten harry Potter 1 ook niet uit op de Xbox omdat ze de kat uit de boom wouden kijken...en deel 2 is toch ook mooi naar de Xbox gekomen...
DICE liet laatst nog weten dat ze bezig waren met Battlefield, maar als IGN het zegt (en die hebben het uiteraard van EA), tsja, dan moet je dat geloven
EA zei laats nog dat ze er niet over uit waren of ze Xbox Live gaan ondersteunen. En wanneer dat niet het geval zou zijn ze BF zouden cancelen aangezien het gewoon een Multiplayer game is. En kennelijk zijn ze er nu dus over uit. Het verhaaltje gaat niet door.
XBOXWORLD MELDT HET OOK !! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! PROTEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze zeggen tegenwoordig veel. Dan komt tie niet uit .. dan weer wel. Dan wel weer met Live! dan weer niet. Zo houden ze effe de spotlights op hun games. Ik weet nog dat jaren geleden Doom 3 ook gecanceld zou worden bijvoorbeeld. Blijkbaar niet. Zulke info is niet 100% vertrouwbaar. Daarom heb ik op het officiele forum van EA: Battlefield 1942 gekeken en het is dus niet waar. Battlefield komt echt uit en het is nu alleen nog afwachten voor live!. Topic Battlefield 1942 Xbox Officiele Battlefield 1942 Forum
ja joh stelletje poeperz. stel je niet aan en denk niet gelijk dat een gerucht een feit is. battlefield 1942 komt heus wel naar xbox. en anders battlefield 1943 () wel.
Het is nog niet officiEEl bekent gemaakt oor. Op het officiele forum van BF en EA is er nog geen sprake over cancels
YEAHHHH!!!! BOMMEN OP EA!!! Kvinnet dus pure bull! Maarja, das EA he...stelletje rotzakken daaro...check bijvoorbeeld die topic over Fifa2003 (die bij mij nu ook naar de klote is), of al hun schaamteloze ports...geldklopperij. Nee voor mij ook geen EA game meer.
Dan heb je een groot probleempje denk ik. EA is een zeeer grote leverancier van games. BF is ook niet van EA zelf.