blije nieuwe 360 gebruiker, maar nu de WMV bestanden

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zfn, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zfn

zfn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vandaag ben ik de gelukkige eigenaar van een nieuwe Xbox360. Echt helemaal geweldig! en superblij natuurlijk.

Ik heb een externe HDD aangesloten, foto's kan ik benaderen via 'portable device' maar hoe moet ik bij de WMV films komen? De optie 'Portable device' is niet zichtbaar bij video. (het zijn de standaard 720p films van MS, dus dat moet de Xbox kunnen zien)

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    heb je een hd-dvd speler van ms?

3. zfn

zfn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb een externe 500g hd gekocht, geformateerd met MacDrive en daar dus de WMV en JPG bestanden op gezet. de JPG bestanden kan ik keurig openen, dus hij ziet de HDD wel. Ik weet alleen niet hoe ik de WMV bestanden start met de Xbox.. : Die kan ik nergens kiezen./

4. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen wat dat 'formateren met MacDrive' inhoudt? Want dat zegt iedereen telkens.. Maar is dat een programma ofz? En waar moet je HDD dan aan voldoen?
    Weet dat dit eigenlijk verkeerde topic is.. Vraag me ook af waarom deze nie dicht is mgoed :9

5. zfn

zfn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een externe hard disk aan mijn Xbox koppelen, en films (wmv) bestanden afspelen zonder tussen komst van een PC. de theorie is dat je een externe hard disk aan je xbox kan koppelen, en klaar.. Maar met fat32 kan je bestanden tot maximaal 4gb opslaan, WMV bestanden zijn vaak groter. De Xbox kan de bestandsindeling van de mac ook te kunnen lezen. (HFS+) Deze kent geen beperking van 4gb. Klopt allemaal, externe hard disk geformateerd naar HFS+ en mijn foto's worden keurig weer gegeven.. Maar ik heb geen idee hoe ik bij mijn films kan komen vanuit de xbox.. Ik kom alleen maar tegen hoe je dit met Media Center doet. Maar dat is via het netwerk.

Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  6. DjiEnn

DjiEnn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee. Bij mij werkt het gewoon wel.

Onlangs heb ik mijn externe HDD ook geformateerd naar HSF+ formaat.

7. zfn

zfn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe benader jij je WMV bestanden? Als ik met de Xbox naar video ga, zie ik geen portable device. De xbox kijkt nu dus alleen naar de interne hard disk. Zodra ik naar photo ga, zie ik wel portable device staan, en kan ik de foto's die op de hard disk staan keurig benaderen. De xbox ziet de externe hard disk wel, maar ik weet niet hoe ik bij de video bestanden kom. :mad:

8. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    misschien als je je xbox harde schijf eruit haalt|? misschien raar maar ok

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    settings tab -> Memorie ofzo

10. Fardo

Fardo Well-Known Member