Ik kreeg van microsoft dit mailtje maar heb nooit formulieren ontvangen om te ondertekenen. Heeft iemand anders wel iets gekregen? 'k heb ook geen idee wat ik moet faxen dus..... We have not received your signed Beta Agreement or credit card information. These documents are required in order for you to participate in the Xbox Live beta program. If we do not receive your signed documents by January 15th 2003, we will remove you from the program and give your place on the Beta to another tester. If you still wish to be part of the beta program, please urgently fax your documents to: ************. If however you cannot do this please email as at ...........detailing your problem. We look forward to hearing from you soon Thank You for your interest in Xbox Live /edit: ik heb even het faxnummer en e-mail adres van MS weggehaald, voordat iedereen gaat mailen/faxen.
Ik heb dit mailtje ook gekregen en ik heb ook nooit die formulieren ontvangen! Vraag me nu ook af of het wel echt is, ook dat wazige adres, maar goed ik zal eens een mailtje sturen.
Ik heb dit mailtje ook gehad vanochtend Ik vind het allemaal heel wazig hoor ... ik heb namelijk ook nooit een confirmatie van ze gehad Dit heb ik dan ook in het mailtje gezet en verstuurd aan hun . Ik zal jullie wel laten weten als ik een reactie krijg van ze op mijn e-mailtje M.V.G, CyBeRdUDe
iik heb hem ook gehad en volgens mij ben ik zo stom geweest om mijn credit card informatie mee te sturen met de reply
Het is toch minstens vreemd dat je een laatste waarschuwing krijgt voor iets terwijl je nog niet eens iets ontvangen hebt.
ik heb hem ook gehad, en ik vind het maar vreemd allemaal, ik vind het een beetje onveilig en stom gedaan, even je CC gegevens mailen, alsof het niks is. ik zou ook bijna gaan twijfelen of het wel echt is....
Jullie hebben tenminste nog KANS om een Béta test te krijgen. Ik ben gewoon zo stom geweest om me niet op te geven...
beta ik heb ook een mailtje(s) gestuurd.....ik word helemaal panisch ervan,maar glukkig ben ik niet de enige...pffffff ben beniewd.... xentagz
Nee, Fardo doet ook mee aan het beta programma en heeft al meedere malen gezegd dat dit gewoon officieel van Microsoft af komt. Hij heeft alle papieren enzo netjes doorgefaxt, en volgens mij is alles nu in orde. Gewoon doen wat in die mails staan, niet moeilijk doen...
Ik herken het e-mail adres ook van de verscheidene posts die ik heb gehad van MS. Aan ieder de keuze om zijn/haar spullen door te sturen, ik heb het via de post gedaan en heb bevestiging gehad dat alles ontvangen is. Ik had zelfs nog naar MS gebeld en die hadden bevestigd dat het van hun kwam. Als er een bijlage bij de mail zit moet hij het volgende bevatten. EULA: End User Licence Agreement, een brief dat je bent verkozen tot Beta-tester, Een CC formulier met de keuze uit 3 kaarten( Visa, American express en mastercard) De User agreement bestaat uit 4 kantjes en is in het nederlands.
Ook het www adres van de site is erg vaag. Alsof er iemand aan het stotteren is geweest https://xbb.xbo.xbox.com Ook dat niemand hier formulieren heeft ontvangen wil ook wel iets zeggen waarschijnlijk. Ennuh... tip van de week... nooit zomaar je creditcard nr geven aan iets of iemand waarvan je niet zeker weet of het wel allemaal in orde is.
Dat adres zegt me NIKS, of heb ik zitten slapen Lijkt me de speciale site van MS voor Beta-users om problemen door te geven en nieuws te lezen. Maar die kan je pas op als MS je de Beta-kit heeft opgestuurd.