[XOne] Xboxlivebeta en er is iets fout gegaan

Discussie in 'Games' gestart door mortier, 13 jan 2003.

1. mortier

mortier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg van microsoft dit mailtje maar heb nooit formulieren ontvangen om te ondertekenen. Heeft iemand anders wel iets gekregen? 'k heb ook geen idee wat ik moet faxen dus.....:'-(

We have not received your signed Beta Agreement or credit card information. These documents are required in order for you to participate in the Xbox Live beta program. If we do not receive your signed documents by January 15th 2003, we will remove you from the program and give your place on the Beta to another tester.

If you still wish to be part of the beta program, please urgently fax your documents to: ************. If however you cannot do this please email as at ...........detailing your problem.

We look forward to hearing from you soon

Thank You for your interest in Xbox Live

/edit: ik heb even het faxnummer en e-mail adres van MS weggehaald, voordat iedereen gaat mailen/faxen.

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Moved --> Xbox Live! en LAN gaming

3. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit mailtje ook gekregen en ik heb ook nooit die formulieren ontvangen! Vraag me nu ook af of het wel echt is, ook dat wazige adres, maar goed ik zal eens een mailtje sturen.

4. CyBeRDuDe

CyBeRDuDe X-BoX FrEaK

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit mailtje ook gehad vanochtend :confused:

Ik vind het allemaal heel wazig hoor ... ik heb namelijk ook nooit een confirmatie van ze gehad|:-

Dit heb ik dan ook in het mailtje gezet en verstuurd aan hun .
    Ik zal jullie wel laten weten als ik een reactie krijg van ze op mijn e-mailtje 8)

M.V.G,

CyBeRdUDe

5. chaser2600

chaser2600 X-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    iik heb hem ook gehad
    en volgens mij ben ik zo stom geweest om mijn credit card informatie mee te sturen met de reply :+

6. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Met die te lege bankrekening kan dat toch weinig kwaad???

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jongens dit is echt de Microsoft site en echt een Microsoft mail adres ... dus don;t worry

8. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch minstens vreemd dat je een laatste waarschuwing krijgt voor iets terwijl je nog niet eens iets ontvangen hebt.

9. XmigiX

XmigiX Xboxfreak

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook gehad, en ik vind het maar vreemd allemaal, ik vind het een beetje onveilig en stom gedaan, even je CC gegevens mailen, alsof het niks is. :confused:
    ik zou ook bijna gaan twijfelen of het wel echt is....

10. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hebben tenminste nog KANS om een Béta test te krijgen. Ik ben gewoon zo stom geweest om me niet op te geven... |:-

11. xentagz

xentagz ----------------

Leuk Bevonden:
    0
    beta

ik heb ook een mailtje(s) gestuurd.....ik word helemaal panisch ervan,maar glukkig ben ik niet de enige...pffffff

ben beniewd....

:confused:
    xentagz

12. stefander

Leuk Bevonden:
    0
    ARRRGH! Waarom heb ik me niet opgegeven? |:-

13. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem ook gehad!!!
    is dit een grap ofzo, van iemand??

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, Fardo doet ook mee aan het beta programma en heeft al meedere malen gezegd dat dit gewoon officieel van Microsoft af komt. Hij heeft alle papieren enzo netjes doorgefaxt, en volgens mij is alles nu in orde. Gewoon doen wat in die mails staan, niet moeilijk doen... :9

15. stefander

Leuk Bevonden:
    0
    Valt er dan moeilijk te doen? :D

16. xentagz

xentagz ----------------

Leuk Bevonden:
    0
    dus

maar we hebben die papieren niet (gehad)!!!!????

17. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik herken het e-mail adres ook van de verscheidene posts die ik heb gehad van MS.
    Aan ieder de keuze om zijn/haar spullen door te sturen, ik heb het via de post gedaan en heb bevestiging gehad dat alles ontvangen is.
    Ik had zelfs nog naar MS gebeld en die hadden bevestigd dat het van hun kwam.

Als er een bijlage bij de mail zit moet hij het volgende bevatten.

EULA: End User Licence Agreement, een brief dat je bent verkozen tot Beta-tester, Een CC formulier met de keuze uit 3 kaarten( Visa, American express en mastercard)

De User agreement bestaat uit 4 kantjes en is in het nederlands.

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Hier vind je Fardo's verhaal, hoe het bij hem gegaan is.

19. Wocker

Wocker Xbox fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Ook het www adres van de site is erg vaag. Alsof er iemand aan het stotteren is geweest https://xbb.xbo.xbox.com 8)

Ook dat niemand hier formulieren heeft ontvangen wil ook wel iets zeggen waarschijnlijk.

Ennuh... tip van de week... nooit zomaar je creditcard nr geven aan iets of iemand waarvan je niet zeker weet of het wel allemaal in orde is.

20. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat adres zegt me NIKS, of heb ik zitten slapen:confused:

Lijkt me de speciale site van MS voor Beta-users om problemen door te geven en nieuws te lezen.
    Maar die kan je pas op als MS je de Beta-kit heeft opgestuurd.

Deel Deze Pagina