Mwah ik geloof dat The Getaway ook behoorlijk duur was. Het duurde in ieder geval lang. (ik dacht oorspronkelijk voor de PSX )
volgens het guinnes world records book is het shenmue: de ontwikkeling van het spel kostte meer dan 20 miljoen dollar
Damn, dan moeten ze echt veel games verkopen willen ze dat eruit halen. En zit daar ook al de reclamekosten enzo bij of dat ook nog niet eens
JAH man ik moet dat geleende geld nog steeds van de makers van shenmue terug krijgen...ik denk dat ik ze nog maar een mailtje ga sturen ofzo....
Echt zo: ja, ik krijg nog 5 miljoen van jullie kan ik dat ff terug krijgen want ja kmoet nog ff nieuw huis kopen. Pacman kost volgens mij ook wel veel geld
als je maar goede games hebt, dan maak je winst. zoals warcraft 3. die is misschien niet duur(of toch wel, want blizzard is natuurlijk weer lang bezig geweest). maar warcraft 3 is de recordhouder kwa verkopen in de eerste maand. warcraft 3 ging in de eerste maand maarliefst 4 MILJOEN KEER over de toonbank. daar halen ze wel flinke winst uit kan ik je zeggen. ook wel een meevaller voor vivendi dan, want die zitten krap bij kas.
hmm mze zijn er niet lang mee bezig geweest omdat hij duur was ofzo hoor......ze zijn met elk spel lang bezig die Blizzard......met finetunen en zo zeggen ze....dat is gewoon blizzard standaard...
The Getaway staat met stip bovenaan, lees hier andere dingen maar is echt het duurste spel ooit gemaakt. Sony veel geinvesteerd om weer een GTA3 hit te krijgen.