[XOne] nieuwe versie XBConnect stukken beter!

Discussie in 'Games' gestart door BounceMeister, 3 apr 2002.

1. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Er is weer een nieuwe versie van XBConnect, welke stukken beter is dan de versie die ik eerder geprobeerd had te gebruiken.

Het werkt ook stukken sneller dan GameSpy en is makkelijker te installeren. Je hoeft ook alleen maar UDP poort 8602 open te zetten in je router (als je die hebt) en dan moet het werken, dit in tegenstelling tot GameSpy Arcade waarbij je een stuk of 20 poorten open moet zetten.

Over de gameplay kan ik niks zeggen, er zijn momenteel alleen NTSC gebruikers online.. :mad:

Misschien moeten we het eens proberen met XBConnect?

2. rotsj

rotsj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik idd ook Gamespy maar het werkt niet altijd even soepel.
    Ik wil het wel een keer proberen. Moet ik alleen ff die port openjakkeren. :)

Ik denk dat dat dan in het weekend gaat gebeuren, aangezien ik het een beetje druk heb momenteel met die school... ]:-

thnx voor de info!

3. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook de nieuwste versie van xbconnect en ik moet zeggen dat het echt supergoed werkt, khad een paar games met 3 engelsen en t liep echt supergoed bijna lag-loos, verder moet je ff via IRC #XBC naar mensen zoeken want dat is zegmaar de "lobby" (om maar ff in gamespy termen te spreken) en daar zijn wel degelijk steeds meer pal spelers de laatste tijd....

verder moet ik er wel ff bij vermelden dat gamespy bij mij niet wil werken en ik dus aangewezen ben op dit proggie, gamespy doet alles goed alleen wil die nooit de game opstarten...vaag... kheb trouwes 2 netwerkkaarten en dat werkt (via Xbc) heel goed....

4. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    doet ie vast wel, alleen dan heb jij tegen de ntsc versie gespeeld of de pal-niet-engelse versie gespeeld

het kan alleen met pal-engels

5. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    neej man, kweet zeker dat ik tegen pal english gasten speelde, alleen krijg ik altijd errors en shit als ik die game wil joinen...
    kmoet geloof ik mn internetconnectie sharen voor gamespy, maar dan doet mn hele internet het weer niet (K*tchello!)
    wel irritant eigenlijk dat ie t niet doet via gamespy, mischien als ik een beetje hersteld ben van mn xbox ($$$) koop ik wel een goedkoop hubje...

6. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    o, krijg je de dirty disk error denk ik.
    dat is geen probleem
    je hebt het altijd als je xbox aanzet en eerste game online doet nadat je de xbox aan heb

oplossing: druk Y(create game)
    doe 1000 keer A drukken, totdat je in het beeld bent van de game(en waar iedereen kan joinen)
    ga weer terug, dus 1000 keer B drukken
    dan kom je weer in system link games en dan kan je de GOEDE game die je wil joinen ook goed joinen, zonder dat je die error krijgt

7. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    neej man ookniet :)
    wazzet maar een dirty disk error, want dan zou ik t wel weten...

ahjoh fuckit, als de 1.0 versie van xbconnect wordt gereleased dan zal t wel wat populairder worden, en ondertussen kunnen wij (xboxworld) mischien een keertje een online tournamentje houde....

8. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat bugt er dan, wat zegt ie, ik kan je wel helpen(denk ik, hoop ik)

9. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nu heb ik Gamespy WEL werkend, maar XBConnect werkt niet, ook niet als ik m'n hele firewall openzet. De game wil gewoon niet starten helaas..

Dus het programma werkt wel sneller, maar ik kan er niet mee gamen. Nu ik Gamespy Arcade ook wat beter ken, mis ik een aantal handige functies daarvan in XBConnect.

Deel Deze Pagina