1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team VVV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Meneer Stefan, 31 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    ;) ( komt omdat ik heb geslapen tot 5 )
     
  2. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de week door de media markt gebeld met als bericht dat ik de forza 2 actie had gewonnen :)

    Dit is m dan:
    [​IMG]

    Hij stond bij de media markt voor 1719 euro, dus ik ben er onwijs blij mee :D
     
  3. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow echt dikke shit man! Alleen ik vind Forza er op HD niet zo mooi uit zien... volgens mij zit er niet veel AA in want je ziet dan duidelijk van die kartelige randjes... Dat op een 117cm Full HD in onze huiskamer

    Onwijs veel plezier ermee, zo'n dingetje op mn kamer zou ik ook wel willen :)
     
  4. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    THNX :)
    Forza 2 ziet er idd wat jammer uit, had laatste de demo van DiRT weeris opgestart: dat was toch stukken beter!
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Vertel :9.
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Haha nou dat was mijn werk altijd, busje pakken naar Polen, daar wat iPods of Samsungs inslaan tegen een nothin'-prijs natuurlijk en dan hier lekker verkopen. Werd wel wat minder toen er een beschludiiging van 'zwartwerken' aan te pas kwam en hier en daar de term 'invoerrechten' begon te vallen ..

    Oh en @ VVV:
    VVV Rid3rZ?

    Oud qG GoW Lid?
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    ja geloof het wel, is hij goed?
     
  8. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt als een bus smartiez :)
     
  9. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hij was het tactische deel van qG.UK - Je had een paar killwhores als TruE KillaH en AbSyInTh (2 uitstekende spelers ~ nu naar team-infused), maar het denkwerk kwam van RiderZ. Beste persoon die ik heb gezien met granaten en natuurlijk verder een allround ook perfecte speler.
     
  10. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit je weer lekker op zijn ballen ?:p Grapje hij is zeker een goede all rounder.
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Zowiezo, hoezo weer, en hoezo lekker ?
     
  12. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    VVV heeft overigens ook No Scope gerecruteerd en zullen Maxpax , Dark Angel , Nox1de van NG overnemen - Met dit trio zal VVV bij de top van Europa behoren op Gears - Maxpax is handsdown beste sniper van Europa , Dark Angel uitstekende allrounder en Nox1de is de jongeman die perfect met deze 2 spelers kan samenwerken
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet je dit zeker?
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    omg, gaat het misschien toch nog wat worden met het shooter-gedeelte lol
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Het is toch lekker om aan je ballen te zitten :;)
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    MaxPax werd rondjes getwist en wist niets te beginnen tegen B U U .. 3-0 qG vs NG. NG heeft als NG niks bereikt maar ik weet vrijwel zeker dat RiderZ er iets moois van kan maken.
     
  17. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Smartiez er zijn veel clans die niets bereikt hebben maar wel v/e reputatie kunnen genieten.. (trouwens NG bestond maar 3 maand en kon in korte tijd genieten van een mooie rep.)

    Maxpax wordt algemeen beschouwd als de nr.1 sniper van Europa.. - Niet zo lang geleden wou ene qG "Maxpax" recruteren ;) Grote aanwinsten voor VVV
     
  18. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    lol handsdown, maar ik denk toch Buu en dSis beste snipers ever.
     
  19. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    De naam van Maxpax gaat rond in Europa.. daar is een reden voor..

    Zou zeggen VVV er staan mooie tijden te wachten voor jullie met Riderz en z'n sterke recruits
     
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    De naam van MaxPax gaat rond omdat hij in player match ongelofelijke no-scopes maakt. Hij heeft toegegeven een blue-tag te gebruiken en bleek NIKS waard te zijn in Clanmatches. Buu en dSis aan de andere hand slepen hun team door de matches heen op momenten dat Pax overal achteraan loopt te huppelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina