Hello er staat hier op xboxworld dat Timesplitters 2 al uit is van 27 september 02. klopt dat want er staat nog geen enkele review. en als ie al uit is welke zou ik dan moeten kopen ik twijfel tussen James Bond Night Fire en Timesplitters 2. tompy.
Nightfire is wel nieuwer, en ook heel afwisselend, maar TS2 heeft wel een super-goede multiplayer... Volgens XBM is TimeSplitters 2 beter... Trouwens beide singleplayers zijn niet super-lang...
Aaah...wat een vergelijking. TS2 is naar mijn bescheiden -ahum- mening een van de beste games van 2002. De game is werelijk prop en propvol met opties characters, modes, wpens, challenges, rewards etc. Verder een leveleditor en goede bot A.I. De graphics zijn weilswaar een beetje matig, maar als je het speelt maakt dat niets meer uit. Alles is namelijk in de dienst van snelhjeid. Met een mooie 60 fps blijft ie altijd vloeiend. Absoluut een mustbuy for multiplayer sesies en voor singleplayer ook dankzij totale ndere story mode verloop bij een andere moielijksheidgraad. Echt een topper, kopen. Oh, ja. De eerste keer dat je het speelt is de besturing ff wennen, er is namelijk geen crosshair. Maar na een tijdje is het de beste console besturing die er is samen met halo!
IK zou het wel weten! Nightfire! Het spel is superafwisselend. Sneaken, knallen en allerlei voertuigen. De multiplayer is ook ruig met veel modes en bovendien kun je tot 6 bots inschakelen
Is er geen optie dat je de controles op normaal kan zetten? Bij goldeneye en PD was dat in iedergeval wel.
re: Check ook ff de revieuws op deze site EDIT:die van nightfire hek al voor je opgezocht Klik hierop om er heen te gaan
Ts2 Zou ik alleen voor gaan als je geen grote jamesbond fan bent want nightfire heeft OOOOOOOOK een goede multyplayer net zoals ts2 en ik vind nightfire toch wel beter.. en goeie graphics en de filmpjes zijn ongeloofelijke mooi. En als je fable wil moet je toch al gauw 7 maandjes w88
TIMESPLITTERS Zeker weten, nightfire is ook nogal sloom en saai, als je echte fun wil moet je unreal championship nemen.
Geloof mij nou maar...ik speel al minstens 7 jaar elke dag een shooter dus ik weet echt wel wat goed is...en TS2 is goed en in elk geval stukken beter dan James bond. Bovendien heb je James Bond echt zo uitgepeeld.
ts2 is inderdaad leuk, k heb em zelf ook. de story-mode is niet zo groot (wel leuk is dus dat als je em moeilijker speeld, het level ook echt groter word met meer locaties en gebouwen die voor je open gaan en meer objectives/bonus enz, nodigt uit tot moeilijk spelen) maar de arcade mode blijft ook humor. Multi helemaal je bent best wel ff bezig tot je alles hebt. De graphics vind ik zeker niet slecht en er zijn lekker veel wapens, caracters. besturing is ok (alleen snipermode zuigt) en gameplay is goed. aanrader dus ! nightfire heb ik zelf niet, wel gespeeld. k weet niet of ik em je kan aanraden of niet, hij is wel cool met leuke wapens en voertuigen enzo, maar k vond em niet echt indrukwekkend....hijs ook niet zo "snel" naja ik zou iig voor ts2 gaan en miss nightfire als je geld over hebt....