1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Divx afspelen zonder MCE mbv TVersity

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door prahladsingh, 6 dec 2006.

  1. Skoezie

    Skoezie Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren geinstalleerd en werkt als een trein. Enige wat beetje jammer is dat je je mp3's/video's etc niet meer in de mappen ziet zoals ze op de pc staan. Word er niet echt duidelijker van op deze manier.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De update van 2 juli is perfect! Nu werkt het bij mij ook soepel ;). Ik moet alleen alle codecs nog een keer opnieuw installeren :)
     
  3. tisnix

    tisnix Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de uitleg, de ondertitel loopt nu ook mee met de stream. _O_ Alleen de instellingen via ffdshow voor de hoogte van de ondertitel moet ik telkens opnieuw instellen. Weet je ook of ik dat vast kan zetten. Als nieuw default laden ofzow?
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heb op deze pc film gedownload, maar op me xbox staat het als video_ts audio_ts en dan verschillende delen, hoe fix je dit?
     
  5. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met het streamen van muziek (video's en foto's gaan wel goed):

    Elke keer als ik bepaalde mappen met muziekbestanden toevoeg en de library refresh, krijg ik deze melding vanuit Vista: Mediaserver.exe werkt niet meer en is afgesloten.

    Iemand een idee?

    EDIT: Het lukt trouwens wel om liedjes 1 voor 1 toe te voegen, dus elke keer add file doen ipv add folder, maar dit is natuurlijk niet handig.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou kheb de laatste versie geinstalleerd en nu doet hij de filmpjes ook weer streamen.
     
  7. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is dit niet het geval, dat het ffdshow icoontje verschijnt tijdens het streamen...

    Enig idee hoe ik deze wel te zien krijg en zo ondertitels kan laten weergeven?
     
  8. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg Tversity niet op me pc:'-(
    wanneer ik het probeer te installeren krijg ik allerlei errors dat ie bepaalde bestandjes niet kan installeren. Iemand een oplossing?

    Edit: Alles toch gelukt
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  9. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het programma nu aan staan en mijn 360 herkent de pc... maar ik kan mijn toegevoegde films nu niet zien, iemand die weet hoe dat komt?

    Edit: En ook dit gelukt\o/
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  10. r-style

    r-style Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het programma ook aanstaan. Muziek afspelen is geen probleem. alleen zegt hij steeds "no videos found" .

    Ook wmv files speelt hij niet af. Vanaf mijn pc kan ik de files met tversity wel afspelen.
    Ik heb alles al een paar keer geinstalleerd maar het blijft hetzelfde.

    EDIT:

    als ik Mediaserver van de patch niet eroverheen zet ziet hij mijn films wel. en als ik de hele patch er niet overheen zet ook.

    EDIT 2:

    Het is gelukt al weet ik niet hoe.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2007
  11. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor alle info.

    Hij draait prima. Het enige wat ik nog niet voor elkaar heb gekregen is om HDfilms te streamen. Divx enzo gaat prima maar HDfilms niet. Welke instellingen gebruiken jullie om HD te streamen?

    Hebben jullie het vakje aangevinkt "Use DirectShow..." ? En zo ja welke codec hebben jullie geselecteerd?

    Misschien heeft iemand ook nog een linkje hoe je ffdshow het best kan configureren...

    Thnx ;-)
     
  12. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.

    HDfilms on the fly transcoden lijkt mij nagenoeg onmogelijk. Ik heb me nu al meer dan een dag de *piep* gezocht naar proggies die .mkv of anders dan .h264 kunnen converten naar .wmv-hd of .h264. Tis me gelukt maar....Om dezelfde kwaliteit over te houden staat mijn machine 7 uur te stampen.

    PCspecs
    Intel E6600
    2GB
    Nvidia 8800GTS
    alles via standaard ethernet, dus niet draadloos.


    Laat ons jou geheim ajb weten ;)
     
  13. Thampon

    Thampon Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier idem makker.... 10u staat de mijne te rammelen !
    dus begrijp hoe iemand dat kan in 2u30min !!!
     
  14. Thampon

    Thampon Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom eigenlijk....
    Zet je Xvid toch gewoon om naar WVC1 formaat met TMPEG Encoder.
    na 1u30 a 2u in mijn geval is je movie omgezet !
     
  15. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Kan de 360 dan WVC1 afspelen?
     
  16. Thampon

    Thampon Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker dat ie dat kan afspelen...
     
  17. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Klopt ja, enig onderzoek heeft mij getoont dat dat ook wel aangeduid wordt als mpeg1.
     
  18. EricGOD

    EricGOD *******

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitzending Gemist

    Is het iemand al gelukt om goed Video's van internet te streamen?

    Dit zou moeten kunnen via Video URL of Video RSS.

    Hebben jullie tips wat goede url's zijn of rss?

    thanks!
     
  19. Forza2Freak

    Forza2Freak Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word helemaal lijp van dat TVersity. Ik krijg die hele server niet werkend via http://localhost:41952/.
    Zegt steeds dat die server niet werkt. Ik wil alleen maar WMV-HD streamen naar mn 360. Iemand nog tips of het werkend te krijgen. Of een andere manier om HD te streamen.

    Specs:
    QuadCore q6600
    2 gb
    8800GT 256mb

    Thanx
     
  20. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het opgeven. TVersity werkt soms goed soms niet. Word er helemaal knetter gek van.
    Dat je je 360 in je netwerk kan hangen lijkt in eerste instantie leuk maar eigenlijk is het een wassenneus. Je kan maar een beperkt aantal formaten afspelen. Maar de meeste dingen die ik zou willen afspelen via dat ding gaan dus niet. HD content on the fly converten kan niet en van .mkv naar bv. .wmv duurt een halve dag en ik heb zeker geen trage PC.

    Ik ga eind van deze maand een barebone aanschaffen. Zal me een hoop frustratie schelen denk ik ;)
     

Deel Deze Pagina