1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel erg blij met die 15 wagens die ik in beeld zie, dat met 6 man racen is veel te weinig.

    Dat filmpje werkt trouwens niet bij mij, is dat dezelfde die op Gametrailers staat?
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  2. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    komt nu gelijk GT5 uit of eerst nog GT5: Prologue en dan pas GT5? ikke niet snap :p
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Even met de rechter muisknop erop en dan ''opslaan als'' doen, dan doet hij het wel.
    Edit: Zie zojuist dat de link niet meer werkt.
    Dan moet je even op de GT site kijken en video Type B downloaden, dat is de trailer van vandaag.

    GT5 Prologue is in oktober te downloaden via de PSN Store en de volledige GT5 komt volgend jaar uit.
     
  4. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    ah en prologue omvat meer banen dan de huidige demo met ik meen 10 auto's en 1 track?
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Is nog niet veel over bekend. Echter, als ik kijk naar de vorige prologue's, dan hadden die meer content dan GTHD die we momenteel kunnen downloaden. GT5 Prologue zal in ieder geval uitgebreider zijn dan GTHD, de vraag alleen is nog hoeveel uitgebreider.
     
  6. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Woorden schieten mij te kort....
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ongelofelijk....dit is pas next gen....
     
  8. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo juist is er de bevestiging gekomen van gt5: prologue voor dit jaar. Waarschijnlijk in November. Mijn vraag hierover is hoe groot is de kans dat deze demo/small game een betaalde download wordt?

    Hoe ver is sony hier in om geld te vragen voor mogelijke downloads in de store. Van Tekken weet ik het dat ze daar geld voor vragen maar hoe groot is de kans dat ook voor GT5: Prologue betaald dient te worden?
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    GT5 prologue gaat wel groter worden dan de meeste hier denken. Het is niet zo een klein iets als GT HD. Het is echt een voorsmaak op GT5. Nu ja, ik wil gewoon GT5!
     
  10. GJV6000

    GJV6000 Guest

    Jezus wat zie die game er goed uit!!!
    Hier word ik als PS3 bezitter erg blij van.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ziet er idd erg goed uit.. alleen een game als PGR4 trekt mij veel meer. Denk dat dat meer arcade is.
     
  12. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een GFX \o/
    Dit spel is gewoon rede genoeg om een PS3 te halen!

    Jammer dat ze het niet een keer helemaal omgooien van semi-sim naar supersim, er zitten voor mij nog teveel dingetjes in waarvan ik denk: tsjah dat is nou niet echt realistisch (tenminste bij GT4) Ik hoop dat ze voor dit deel echt alles uit de kast halen :)
     
  13. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, maar voor de meerderheid moet het ook nog speelbaar blijven he.
    of ze moeten doen zoals bv bij gtr2 waar je helemaal simulatie doet (is echt superrealistisch dan) of met hulpmiddeltjes aan
     
  14. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er nep uit. De omgeving is vrij lelijk ten opzichte van GTHD.
     
  16. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    neem wel mee dat het is genomen wanneer je 183 km/u rijdt, en dat de details die te zien zijn in de auto (Dashboard en bvb de handschoenen van de coureur) wel zeer gedetailleerd zijn.

    Vermoedelijk wel echt, alleen geschoten vanaf een TV scherm (foto nemen van een TV scherm).
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die foto wel mooi hoor, het blur effect vind ik persoonlijk mooi.
    maja, het game zullen we tog maar zien eind 2008, begin 2009 dus kunnen nog zoveel dingen veranderen en verbeteren
     
  18. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn nog twee extra screens die horen bij deze set. Hierdoor lijken ze wel echt gezien dit in gaat op de menu structuur:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    wow moooooooooooooi
     
  20. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt als de eerste screen bij deze screens horen, is de eerste ook echt, deze screens komen namelik van de trailers die op het PSN staan ( Amerikaanse).
     

Deel Deze Pagina