Ik wil seriou sam gaa kopen, maar ik weet niet zeker of ie wel leuk is!? IK heb geen kabel dus filmpjes downloaden wil ook niet echt lukken ! : Wil iemand me iets over het spel vertellen, of het leuk is??
jow gast. hier heeft men nou reviews voor uitgevonden. www.tothegame.com www.gamerankings.com leef je uit. voor de rest kan ik je wel vertellen dat het een soort tribute aan doom is. want het is net zon hersenloze shooter met hier en daar een beetje humor en een "knipoog" naar het begrip FPS. tis wel cool gfx zijn niet slecht, lkkr hordes vijanden slopen en er zit COOP in. maareh dit soort dingen kun je het beste zelf bepalen en er zijn al zat threads over. er staat notabene een review op de xbw site. kijk eerst ff rond voordat je weer een extra thread opent.
TIP: Deze game is volgens gamer.nl volgende maand te koop op de PC als gold edition. Dit bevat deel 1 en 2 met nog wat extra's, voor 20 euro. No way dat ik dus de xbox versie ga kopen van 60 euro!
Serious Sam ownt! Damn wat een vet spel. Grafisch misschien niet de top, en als spel ook niet meer bijzonder dan andere games maar de actie, hot damn! ! Heerlijk spel