1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goosfraba NL

    Goosfraba NL Gefrustreerd

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh, ja, steeds toevallig of niet? Ben nu wel vet happy, want heb dus gratis een 360 gekregen! (Nou ja, heb 2 xbox games gegeven voor de doos en de controller...) O-)

    Ah, heb de seal ook gevonden, achter de faceplate dus. Mooi, hij is dus niet verborken.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap er niks meer van,maar ik meen toch echt in kassa gezien/gehoord te hebben dat bij kras gevallen je gewoon een nieuwe game van MS kreeg.
     
  3. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Overlord is van Codemasters, en niet van Microsoft. Alleen als spellen van MS bekrast zijn vergoeden ze die. Ze vertellen me doodleuk dat ik maar contact moet opnemen met Codemasters :confused:

    enneh ookzo bull, als de unit geen krassen vertoond nu met een dvd ofzo dan issie niet stuk. Ze willen hem wel opsturen maar dan weten ze niet of het probleem verholpen is :x


    Niet echt de slimste reacties :confused:
     
  4. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist heeft mijn (2e) xbox360 het begeven tijdens het afspelen van een HD-DVD, beeld bleef hangen, hierna xbox360 uit/aan gezet en de gevreesde 3 leds, code 0102. Helaas te laat om MS nu nog te bellen, dus dat wordt morgen.

    Weet iemand welke pakket/doos ik bij TPG moet aanschaffen voor het versturen, ik dacht dat het pakket/doos nummer 5 was, kan iemand dit bevestigen.
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Klote om te horen, is inderdaad doo(d)s(kist) nummer 5 die je moet hebben.
     
  6. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja. pakket was afgegeven bij de buren. Laten ze ook niet ff een kaartje ofzo achter.....:x

    Maar gelukkig heb ik een coole buurman die het pakje kwam brengen :b:
    Heb me eigen teruggehad, + 2 maanden Live en ik had al compensatie gekregen. Was 25 juni weggegaan. ALLEEN, hij wordt flink warm, na 1 potje pes zelfs al. Ook lijkt alles gewoon wat langzamer te gaan, kan ook gewoon nog ff wennen zijn....
     
  7. zeiksnor

    zeiksnor heheh

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag maar eens gebeld met MS wat de status is van mijn 2de kapotte 360die sinds 21 juni weg is.
    Ik sta met mijn gsm 20 minuten in de wacht en dan degene die daar zit kan alleen vertellen dat het kreng 26 juni binnen is gekomen en voor de rest geen echte status.
    Na aandringen gaat hij bij een collega navragen en komt na 10 minuten in de wacht aanzeiken met het verhaal dat er nog 1 test moet worden gedaan en dat hij volgende week waarschijnlijk terug is.
    Wat een kutservice c.q. antwoord, want hij gaat gewoon van de 25 dagen uit, maar weet het gewoon niet.
    Het is dat ik geen fan ben van playstation, maar ik ben bang dat hij toch geruild gaat worden tegen een ps3 als hij terug is.........d.w.z. als iemand nog zo'n kutding wil hebben.
     
  8. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik snap wat je bedoeld , Ik had denk ik ook een ps3 gekocht als de games wat meer naar mijn smaak waren . Ik bedoel ik vind halo echt cool , maar als mijn 360 kapot blijft gaan dan is de keuze snel gemaakt ben ik bang.
     
  9. zeiksnor

    zeiksnor heheh

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0

    PS3 is niet echt een optie i.v.m. de games, maar die hebben het hardwarematig beter voor elkaar.
    Je wilt met je console betrouwbaar kunnen gamen en dat is met de 360 niet het geval.
    Ik heb hem vanaf launch en vele goede spellen gespeeld en dan toch niet tevreden zijn met alles c.q. vertrouwen hebben ..........dan heb je in mijn ogen toch een probleem als consolebouwer, want veel mensen hebben dat volgens mij.
     
  10. Goosfraba NL

    Goosfraba NL Gefrustreerd

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel mensen hebben dat zeiksnor, en dit probleem is eigenlijk al asociaal lang aan de gang, ik weet niet hoe het met jullie is, maar veel mensen in mijn omgeving die nog geen next-gen console hebben durven simpelweg geen 360 te kopen omdat ze het niet vertrouwen. Ik heb nu mijn 2e 360 in de maak staan en speel nog steeds op mijn eerste refurbished 360 die het al vanaf februari goed doet.

    Hoe het ook zei, dit kost Microsoft wel klanten.
     
  11. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het kost ze inderdaad klanten, vrienden van mij willen geen 360 door deze problemen. Microsoft moet nu gewoon met werkende consoles komen. En gewoon alle kapotte meteen zo'n goed werkende nieuwe geven. Kost ze een hoop geld maar als ze moeten blijven repareren komen ze op het zelfde bedrag.
     
  12. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Geloof me, dat is 99% zeker een leugen. Ik heb dezelfde mededeling gehad een paar weken terug, en dat kwam niet uit. Zie mijn eerdere berichten in dit topic...
     
  13. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn 360 dus een paar dagen geleden opgestuurd, en bij tracking staat nu dit:

    FRANKFURT,
    DE 23/07/2007 10:19 's morgens RETOUR NAAR ZENDER
    23/07/2007 6:50 's morgens WORDT AFGELEVERD
    FRANKFURT,
    DE 21/07/2007 5:51 's morgens AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 21/07/2007 2:35 's morgens VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 20/07/2007 11:17 's middags AANKOMSTSCAN
    EINDHOVEN, BEST,
    NL 20/07/2007 8:45 's middags VERTREKSCAN
    20/07/2007 5:37 's middags HERKOMSTSCAN
    20/07/2007 2:48 's middags AFHAALSCAN
    20/07/2007 11:15 's morgens VERZENDETIKET RETOURSERVICE IS ACHTERGEBLEVEN BIJ ONTVANGER ZENDING.
    DE 19/07/2007 1:49 's middags FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN


    Ik maak me hier nu toch wel zorgen over. Retour naar zender?
     
  14. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven: \o/

    laten we hopen dat hij het doet, enne iets vreemds namelijk dit stond er ook,

    Verzenddatum: 2007-07-12 15:15:37 ,
     
  15. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe lang ben je 'm nu kwijt geweest?
     
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zondag is mn 360 officieel defect geraakt.
    Maandag een belletje gepleegd bij Microsoft.
    Dinsdag UPS gebeld voor een afspraak voor afhaling.
    Woensdagmorgen(vandaag)werd ie opgehaald.

    Vindt ik toch wel netjes dat het zo vrij snel gaat. Over een maandje heb je m weer zei die gast, laten we t hopen! Eindelijk vakantie en dan begeeft je 360 t!
    Wat wel vreemd is is t volgende:
    Ik kon UPS vandaag tussen 16:00 - 19:00 verwachten, staan ze om 9:45 thuis bij me aan te bellen. Je zal maar niet thuis zijn=(

    Hoe kan je btw je status bekijken van de 360 die momenteel wordt verzonden/gerepareerd?
     
  17. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook gewoon de mogelijkheid om je geld terug te krijgen? mn xbox 7 maanden geleden gekocht.
     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ja , www.marktplaats.nl

    niet via microsoft o.i.d....
     
  19. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    was dat maar waar...........=(
     
  20. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurde het bij jullie dat de compensatie bezorgd werd? 4 juli is het mij aangeboden al en vrijdag kreeg ik een mailtje dat het verzonden was ofzo maar heb nog niets gezien...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina