1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

  1. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wat je bedoelt.
    In GT hebben ze nooit echt de driving aids gehad zoals in Forza of GTR.

    Ik zou zeggen probeer het realisme nog iets omhoog te krikken, en gooi er vervolgens driving aids in. De die-hard kunnen ze dan uitzetten en de nieuwe racers laten ze lekker aan
     
  2. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe puntjes GT5:

    - De game krijgt een ondersteuning voor PlayStation Home, er zal iets komen als een "Gran Turismo wereld".

    - Als je de game opstart krijg je een eigen My Page te zien. In de uiteindelijke versie wil Yamauchi ook graag een friendslist introduceren. In de My Page pagina krijg je de keuze uit verschillende achtergronden van steden als Tokyo, maar ook andere binnen- en buitenlocaties zijn te selecteren. Een ander leuk extraatje is dat je kunt zien wat het weer is op verschillende geografische locaties, bijvoorbeeld bij jezelf of bij iemand uit je friendlist in Amerika.

    - GT 5: Prologue krijgt twee verschillende online modi, in de één is voicechat toegestaan, in de ander niet.

    - Er zullen zo'n 40 auto's, 4 banen en acht verschillende layouts zijn.

    - Er zullen geen auto's en extra banen te downloaden zijn.

    - Prologue valt ergens tussen Gran Turismo en de Arcade mode. Spelers kunnen in hun races geld verdienen en daarmee nieuwe auto's kopen. Van dit geld kunnen ze normale auto's of getunede bakken kopen, de normale auto's zijn echter niet apart te tunen. Alle opgeslagen data, denk aan je verdiende geld en gekochte auto's, zullen later overgedragen worden naar Gran Turismo 5.

    - Offline zullen er zestien auto's op de baan zijn, online zullen dit er waarschijnlijk maximaal twaalf worden.

    - De "Normale Mode" feature zal gebaseerd zijn op een simulatie engine, de "Professional Mode" is daarentegen gebaseerd op een echte auto.

    - Yamauchi wil graag een B-spec mode in de game toevoegen, de belissing hierover is echter nog niet genomen.
     
  3. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel word vet! _O_
    Nu nog een PS3 :9
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zal deze oldskool racesim in dit deel wel schade bevatten?
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik niet smokey... op zich ook wel in orde als het er niet in zit, ik vindt schade wel tof hoor, maar laten we eerlijk zijn, de meeste mensen stoppen meteen met een race als ze schade hebben (online) en dat maakt het amper de moeite waard om het nog aan te zetten... vindt het ook lelijk eruitzien en zonde van die mooie auto's.

    Wat ik jammer genoeg nog niet heb kunnen lezen is of prologue wel of geen dynamische weersomstandigheden zal bevatten.
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Dus de makers hebben de game echt olskool gelaten door er (anno 2007) geen schade in te stoppen? cool!!8)

    *just being sarcastic*

    bedankt voor het antwoord iig :b:
     
  7. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik vind het helemaal niet erg als er geen schade in zal zitten.
    Een snel rondje rijden heeft niks met schade te maken, ik heb nu liever dat ze het er uit laten IPV een half gaar schademodel er in te gooien.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn, dit ziet er wel heel erg goed uit! Afwachten wanneer de release-date is.
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Kijk, zo hoort 't :cool: Screens zien er echt top uit, tilt de grafische stijl binnen dit genre aanzienlijk omhoog. Die gasten leveren elke keer weer mooi werk af.

    Selectie uit de screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    wow, sexy. Dit is mijn rede om een ps3 aan te schaffen, wat ook niet al te lang meer op zich zal laten wachten :+
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  13. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah hallo kroket hehe.
    als je dit vergelijkt met forza 2, jah amaai.
    alleen de spiegels lijken me nog niet helemaal in orde
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hallo zeg, dat zijn me een partij mooie screens!! Ziet er echt super uit!
    Kijk het detail in die cockpits, zowat perfect gewoon.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    woooowwww

    en 16 auto's op de baan hè!!!
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, maar zo te zien rijden ze ook weer op rails.
    maak die ai aub nu eens realistsch
     
  17. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niet man, ze rijden helemaal niet op rails, ziet er gewoon perfect uit!
     
  18. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Veel te clean. Geen details buiten de cockpit view om. Kale omgevingen. Ik vind het eigenlijk niet meer dan redelijke graphics.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ligt de game al in de schappen dan?
    Nee dus, laat ze maar lekker verder ontwikkelen.
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de omgeving wat kaal is in deze vroege pics, ben ik met je eens... maar geen detail buiten de cockit view om?
    En als je dit redelijk eruit vindt zien, ben ik bang dat je de komende jaren veel games zult zien die er "redelijk" uitzien... \o/
     

Deel Deze Pagina