Een nieuwe versie van Encode360 is uitgebracht; versie 2.0b7. Met deze tool is 't mogelijk om div. videoformaten om te zetten naar WMV formaat, wat oa. door de Xbox 360 afgespeeld kan worden. Encode360 2.0b7 Released Hij bevat nu 'n nieuwe installer (oa. .NET 2.0 verificatie) & 'n vernieuwde user-interface.
Dude, waarom voor elk nieuw stukje software een nieuwe thread aanmaken, zonder écht nuttige info of een vraag die een dergelijk topic bestaansrecht geeft? Net als deze thread... Niet echt heel zinnig imho, aangezien je daarvoor ook de Tweakers Meuktracker hebt.
ik heb t op 3 pc's geprobeerd en op alle 3 werkt t niet, volgens mij is er iets mis met dat programma... op 3 pc's het niet doen is toch wel heeeel raar 1 xp home, 1 xp pro mce, 1 vista home premium en hij doet het nergens op
Wat is dit een schijtprogramma. Werkt niet op mijn pctje. Heeft iemand misschien een alternatief? (nee, niet Windows Media Encoder, aangezien dat ook voor geen meter werkt) Edit: Laat maar, na 5 keer opnieuw installeren werkt het eindelijk.
Encode360 2.0 RC1 uitgebracht Een nieuwe versie van Encode360 is uitgebracht; 2.0 RC1 Encode360 2.0 RC1 Released Aangezien 't 'n release candidate is, zal eerdaags wel de definitieve versie verschijnen 1 vd. grootste wijzigingen voor deze versie is Dualcore support (!)