Filmpjes

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Gdzr, 26 jul 2007.

1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    De laatste tijd heb ik las van rare dingen bij filmpjes als ik ze kijk op een site, als ik dan printscreen druk en in paint wil plakken zie ik het niet meer :confused:

Byv. het filmpje start, heleboel rare strepen in alle kleuren van de regenboog, en het beel word verdeelt in 4 vakken en in die vakken weer verschillende hoogtes maar het filmpje blijft in alle 4 de vakken wel 1 geheel :confused: :confused: :confused:

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het asjeblieft iets duidelijk te beschrijven, bij welke sites, welke filmpjes, wat is je bedoeling precies met het printscreenen. Doe er is een printscreen bij. Probeer er is even een duidelijk verhaal van te maken, dan kunnen we er misschien iets mee.

Het is zo dat op bepaalde sites er een beveiliging zit tegen het rippen van (delen) van een filmpje. Bijv bij de site van de NOS kan je het 8-uur journaal niet opnemen/print screenen. Je beeld zal zwart blijven. Met de informatie die jij geeft kan ik niet bevestigen of dit bij jouw de oorzaak is, of wat anders de oorzaak kan zijn. Je moet ons een beetje in de goede richting sturen.

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    kijk , bij youtube doet alles het goed, maar zogauw er ergens op een site en filmpje word gepost die die met windows media player afspeelt, krijg ik de strepen, en waarom zou ik er een ps van maken, als je er toch alleen maar zwart krijgt . ik kan proberen een fotow te maken met me telefoon, dan post ik die wel hier, maar dat doe ik morge wel

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat is standaard zo, je kunt geen print screen maken van een windows media bestand in Windows Media Player.
    Even googlen en het eerste resultaat geeft al gelijk een aantal mogelijke oplossingen:

- Hardware acceleratie uitzetten in WMP;
    - Ctrll+i in WMP zou vermoedelijk een screenshot opslaan;
    - Third party software gebruiken.

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dit geef je al niet aan in je start post. En je gaat nog steeds niet in op mijn vragen. Maargoed, lees de post van Darkwing is door en doe zelf ook wat moeite/research.

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    heb dit probleem alleen in firefox :confused: Heb net ff in internet explorer gekeken en daar doet hij het wel gewoon

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    waarschinlijk brakke windows media plug-in in firefox. Ga naar Mozilla site en probeer eens rond te kijken voor een andere?

Deel Deze Pagina