Net een brute partij gespeeld. Brazilie tegen mijn Nederland. Adriano brak door dus trapte hem neer in het 16. Rood voor mij en een penalty die ik stoptte. Daarna de rest van die helft nog kunnen controleren.
In rust v.Bommel als DMF neer gezet met Sneijder/Vaart op het middenveld. Het was rommelig maar te doen. Toen scoorde ik de eerste treffer en maakte een fout om weer 1 te incasseren. Ik haalde weer een speler neer en kreeg weer rood.
Me opstelling aangepast. 2 centrum spitsen. Ruud en die snellere op de bank met zijn lange naam. Persie er uit. Cocu er in voor Vaart en zwevend tussen RM en RWF positie. Mijn 3 resterende verdedigers op een kluitje in het centrum en Robben als LWF. Ik kreeg kansen niet normaal meer.
Brazilie wilde de bal wegwerken en stuitte op Cocu die overzichtelijk de bal in via het middenveld bij de spitsen kreeg. Verdedigen wilde bal wegwerken en knalde op de ingelopen Cocu die de winnende 2-1 er in tikte terwijl ik met 2 man minder speelde
Wedstrijd daarvoor met Real Madrid tegen Arsenal. Het stond 1-1. Beckham nam de vrijetrap als zachte pass op iemand. Maar de spits maakte een sliding en miste de bal. De keep verwachtte dat de spits wel de bal zou raken en sprong naar de andere hoek. De bal rolde heel relaxed langs het muurtje in het goal. Ik lach in een deuk.
Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2007