tegen een vriend:2 x na voor en dan zwart 10000 x achter elkaar unblockable,beetje vals men pa heeft dat uitgevonden(button smasher) en et ligt er ook altijd aan welke chars je hebt....
ik ook in een tag battle tegen een vriend maar een goede tag combo weet ik niet wel van 1 tegen 1 dus gewoon single
Die van Destrukt DCF gebruik ik ook vaak, ging ik met een maat tegen 2 andere maten we gingen met BayMan en Bass, ik de hele tijd bodyslam in die combo doen Iz cool
Nee nee die is van men vader a.k.a. de button basher i play faire and square,dus combo's doen niet button smashen countering is the thing you need
Mijn perfecte combinatie waarmee ik eens 100 mennekes heb moge kille is survival: Zack & Hitomi Verder vind ik Christie & Helena wel relaxt, en Zack & Jann Lee.
Mjah zack en hitomi,laat me is raden,was dat toen je het kostuum wou halen toen je die 100 kills had?^^
je moet eens de dinges doen dat je met 2 op het scherm staat, wehow, die combo attack, of oe noem je da met Zack en Leon, Das pas ferm
Ow je bedoelt het zo?dat alleen van A? geen combo's van 2 x naar voor +wit dan 3 x schoppen etc.?ow dan weet ik er wel meer ik zoek ze wel w8 even.