Hmmz, review gelezen, maar hij praat allemaal over mini games, is het nu een spel ala Super Smash Brothers melee of is het meer minigames?
van kung fu chaos is pas 1 review dus dat het 1 topgame is/wordt is nog niet helemaal zeker, maar het ziet er i.i.g goed uit. hopelijk eindelijk 1 keer een echte goed multiplayer party game.
Vorm je mening niet van game revieuwer zen cijfer,gewoon van de feiten ervan,zoals je kan dit en dit doen spreekt dit je aan topgame,anders...... Halo zal ook niet iedereen aanspreken SC ook niet UC ook niet,smaakt verschilt en daarom is de wereld niet ZO saai
Beide games zijn inderdaad goed...eindelijk een goede party-game op de XBOX...en PDO is voor mij een must-have.. Tao Feng: Fist of the Lotus kan ons ook gaan verassen..
Yeah, panzer Dragoon, lijkt me idd echt een topgame. en met KFC als potentiele top-party game kan het weer niet meer stuk. Maar is KFC nou meer een soort Smash Bros, of juist meer een soort Mario Party? Als ik het maar even zo mag vergelijken. Anyways, de trailer van KFC was cool, weer ff kijken...dat liedje maakt het echt melig...
Ik wist niet wat ik moest verwachten bij kung fu chaos. Het spel viel wel mee maar op den duur heb je toch het gevoel dat het niet echt helemaal lekker speelt. Panzer Dragoon is wel echt een top-spel. echt heel mooi en ook niet te makkelijk (wel op normal spelen he)
Er staat een hele uitgebreide review van KFC op http://xbox.ign.com Daar krijgt hij een 6,2 of zoiets, zal dus wel tegenvallen.
een revieuw is een blijft altijd nog een mening van iemand. Maar mij lijk Kung-fu chaos wel een leuk spel, maar niet om te hebben. PDO moet je gewoon liggen, en dat doet het bij mij niet! Wanneer komen er weer leuke FPS-jes!!