[PC] The Sims 2 resolutieprobleem

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 29 jul 2007.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heej ik heb ff een probleem. Sinds een tijdje wil de sims 2 alleen nog maar in 840 x 600 (oid) en de andere reso's staan er niet meer bij. Eerst ging het tot 1920 x 1200 ofzo. En dit is dus helemaal niet makkelijk ik wil graag in 1024 x 786 of 1280 x 1024 spelen, want nu past niet die hele balk met knoppen en wensen en behoeften op het scherm en moet ik de hele tijd wisselen.

    Voor als het iets uitmaakt, dit zijn de geinstalleerde De Sims 2 dingen:

    - De Sims 2
    - De Sims 2 Studentenleven
    - De Sims 2 Nachtleven
    - De Sims 2 Gaan het Maken
    - De Sims 2 Huisdieren
    - De Sims 2 Seizoenen
    - De Sims 2 Kerstpakket (die eerste)
    - De Sims 2 Familiepret Accesoires
    - De Sims 2 Glamour Life Accesoires
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mijn zus heeft laatst mijn TFT scherm van Acer gekregen (17 inch) en ze speelt ook veel The Sims 2. Ook bij haar gaat de resolutie maar tot 840 x 600 terwijl het scherm toch echt 1280*1024 is...

    Ik zou ook graag willen weten hoe dit is op te lossen:)
     
  3. CHIEF SALVADOR

    CHIEF SALVADOR NME XtreMauGo

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een heel gewoon 17 inch scherm van dell welke video kaart ik heb geen id ik kan bij de sims 2gewoon alle resoluties pakken met speciale effecten ik loop ook geen vertragingen op, heb je misschien speciale mods gedownload die het niet mogelijk maken om die resolutie te kiezen moet je anders eens proberen bij het opstarten van het spel de keuze te nemen met de niet aangepaste voorwerpen misschien dat je dan wat mods wegmoet gooien.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    zal ik eens proberen. kheb er best veel gedownloade zooi in. Daar kan ik eigenlijk niet zonder. (Bioscoopscherm, Samsung 5.1 surround, xbox 360).

    EDIT: Ik heb het geprobeerd, maar dat werkt niet.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  5. CHIEF SALVADOR

    CHIEF SALVADOR NME XtreMauGo

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou ik het niet weten waar haal je al je downloads vandaan xbox 360 lijkt me ook wel vet trouwens ik heb als goedwerkende objecten alleen nog maar een ford mustang en een alienware computer
    en voor de rest nog wat vage huizen die echt vaag gebouwd zijn
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik haal al mijn dowloadable shit van www.modthesims2.com, ik heb trouwens ook nog een HK stereopower :D. Maar het probleem is nog steeds niet opgelost...
     
  7. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik zou niet weten wat te doen maar je kan een nieuwe driver voor je GFX kaart te downloaden en het daarmee proberen te fixen.
     

Deel Deze Pagina