Hoe zit dat bij MechAssault als je bij Grinder dood gaat? Want je blijft als mannetje bestaan, maar kan verder nix meer doen. Moet je gewoon wat rondhuppelen en wachten tot je maat ook dood is, of kan je ergens een Mech halen. Of is het iets anders??? Want ik haat echt dat wachten totdat je maat dood is, vooral als het erg lang duurt
je kan alleen maar rondhuppelen ja. wachten tot je teamgenoot dood is. je kan wel één fet ding. moet je je rechterthumbstick maar eens indrukken
ja, dat had ik al ondekt. Is wel grappig. Maar wel jmmr, want ik wacht nog steeds... oja, kan een slotje op
Je moet je vriend gewoon een stomp geven als hij door gaat. Wij stoppen altijd als 1 iemand dood is. Of we gaan over elkaar heen lopen das ook echt lachu. Dan zie je pas hoe groot je MECH is.
ik vind de mechs eigenlijk in het spel best klein overkomen en de mensen die pas echt klein horen te zijn vond ik juist megaklein ik had niet echt het gevoel dat je een mech bestuurt (kzal wel de enige zijn)
ja hij heeft toch antwoord op z'n vraag gekregen dan kan ie dus dicht zodat vervelende figuren als ik de boel weer niet gaan vol posten >> slotje d'rop <<
maare waarom staat er dan zo lomp aan het eind :deaths: 1 . als het toch altijd 1 is, dan heeft het toch geen functie?