Kunnen jullie mij uit de brand helpen????? Mijn vraag is zal ik ghost recon kopen. Ik heb vernomen dat in deze game wel een beetje stealth zit en daar hou ik wel van! Maar over het algemeen is dit een aanrader????
mwa ik heb et gespeeld. veeeeeeel snipen, geduldig zijn, goed plan maken, goede wapens kiezen, goede team members kiezen, dat soort dingen ik houd er wel van. ben je denk ik wel ff mee bezig en xbox live word helemaal feest
ik heb het spel zelf nog niet gespeeld.. ik heb ook gehoord dat het veel stealth is en dat sommige mensen het daarom nogal saai vinden.. ook heb ik gehoord dat het best moeilijk is..
Eey kheb dr ook een vraagje over want het spel opzich lijkt mij heel cool, maar nou heb ik op ingamebeelden nog geen geweer in de 1st person view gezien alleen maar een richter, dat vind ik wel een beetje jammer....kun je dit instellen??
ik heb een review bekeken op tv bij gamekings en hun zaten een beetje te klagen over de duur van xbox live met game aanmaken. weet iemand hoelang je moet wachten of iets dergelijks.
Neen, helaas. Dan zal je moeten wachten op het (100% superieure) Raven Shield, heeft een iets andere opzet en komt zo rond maart uit. Als je Ghost Recon al op de PC hebt gespeeld is het aanschaffen van de Xbox versie nutteloos. Legolas : Dat komt omdat je niet midden in een ronde het spel binnen kan komen, je komt dan in de wachtkamer, totdat de ronde over is en het weer overnieuw begint. Dat heb je met games als Counterstrike en Rainbow Six op de PC ook en is uiteraard logisch, maar is misschien niet echt helemaal de Xbox Live gedachte.
Gost recon heb ik gehuurd en ik vond het tegenvallen... Echt de a.l vond ik tegenvallen en ook de graphics waren niet echt goed te noemen... MAar dit kan allemaal goed gemaakt worden door de gameplay *die ik dus jammer genoeg ook niet echt top vond* Ok er zit wel flink wat spanning in het spel (3 schoten en je bent vaak dood) en geluid is top, maar ik vond het tegenvallen...
voor singleplayer hoef je het niet te kopen :/ slechte ai enzo heb em meteen ingeruild na paar daagjes ik ga hem wel weer kopen als ik xboxlive heb uiteraard want daar is die wel leuk genoeg voor
THX Thx ik heb zeker een besluit kunnen maken na jullie meningen namelijk: Ja, ik koop ghost recon niet speciaal voor de single player maar voor xbox live (5 min wachten of niet) Ik ben helemaal Stealthfreak.