Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ben mijn box nu alweer 1 maand kwijt. Ik speelde ook Forza toen hij kapot ging. Geef alleen niet dat spel de schuld. Had idd. met elk spel kunnen gebeuren.
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Vandaag level 30 bereikt, ik game niet zoveel, vandaar :+ Ging net in de Professional series de A-Klasse doen, met een F430. Eerste race in die competitie is Maple Valley, en ik kwma er achter dat ik nog even moest oefenen op die baan :+ Was even vergeten dat het een erg lastige en hobbelige baan is.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Maple Valley, op die baan win ik meestal met een halve ronde voorsprong op de nummer 2.. singleplayer hè*):9
     
  4. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja me 2, als je die baan onder controle hebt is het een eitje:)
    Als je met braking line daar raced, hoef je er echt niet op te letten, de meeste bochten kan je ook gewoon door met gas los ipv remmen. Dat is het geheim om die track onder controle te hebben.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Ik bedoel dat andere broertje van ons, Head Ninja, met de tag Head Ninja NL. Pff, jij maar denken dat ze jou allemaal bedoelen. Wat denk je wel niet van je eigen broer? ;):)

    Maar mijn vraag is nog steeds onbeantwoord. Hoe kan ik bijvoorbeeld een echt Gears of War logo, of een Dragonball Z auto maken? Ik weet nog steeds niet echt hoe het moet, en hoe sommige dat voor elkaar krijgen. Die plaatjes zitten neem ik aan niet allemaal in het spel zelf, dat zou dan wel erg easy zijn. Ik hoop alleen dat iemand weet hoe het wel moet?

    Ik bezit nu een Oblivion Toyota, een Halo 3 Lady Z?, en een Gears of War Lady Z? De laatste twee zijn gelockt. ;)8)
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet echt even aan de slag.. meeste paintjobs zijn er gewoon op geschilderd en geplakt met de middellen die je krijgt in de paint editor...

    Zo koste deze mijn ongeveer 8 uur aan plakwerk:

    [​IMG]

    En dat is dan nog maar een simpel design, als je sommige paintjobs ziet dan vraag je echt af hoe ze het doen.. maar er zijn geen truckjes behalve dan dat je weet wat je doet in de paint editor.
     
  7. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi joh!

    Ik heb als het goed is vanaf vandaag ook weer een Xbox 360. Ligt aan de postbode...

    Heb er dan ook Forza 2 bij. Ben zwaar benieuwd naar deze game. In reviews lees je alleen maar positieve dingen en ik vind het erg gaaf dat je ook met een gewone auto, tegen de Enzo's enzo kan rijden!
    Heb je tenminste eens afwisseling. Normaal zie je altijd 1 type auto, en nu kan het dus een 207 of Golf zijn tegen een dikke supercar.

    Een mooie creatie op je auto maken vind ik ook geweldig. Bij MotoGP op de gewone Xbox ook vaak gedaan. Er was toen ook een website waarbij wat voorbeelden stonden met wat je kon doen. Wie weet is dat er ook wel voor Forza om bepaalde logo's op je car te kunnen krijgen.
     
  8. Destroy81

    Destroy81 Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die een stuurtje gebruiken bij dit spel? Ik overweeg namelijk er eentje kopen omdat het i.t.t. bij PGR3 hier volgens mij geen afbreuk doet aan je rondetijden. Ervaringen iemand??
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Verschilt per persoon. Met PGR3 heb ik wereldrecords gereden met stuurtje (DriveFX) maar met Forza kom ik een seconde tekort. Nou kan dat ook aan m'n skills liggen ipv aan het stuurtje, maar sommige mensen bakken er niks van en andere zijn weer sneller. Je zult er veel tijd en moeite in moeten stoppen om snel te zijn met stuur. Of je net zo snel wordt als met de controller of misschien wel sneller zal de tijd leren.
     
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zit jij niet aan de Forza 2 JeePee? Ik zie in je meest recentelijk gespeelde games alleen PGR3 als racer staan.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    M'n 360 liep steeds vast tijdens Gears of War. Toen ben ik andere spellen gaan proberen en ook die lopen vast na een minuut ofzo. Het enige wat ik nog kan doen is arcade spelletjes spelen (al sloeg hij gister ook vast tijdens Marble Blast) want m'n xbox is dus aan het einde van z'n leven. Dat wordt binnenkort Microsoft bellen en op naar de 4de xbox! (Forza heb ik nog niet geprobeerd omdat ik bang ben voor een corrupt save file, dus die is wat afgezakt in het lijstje van recentelijk gespeelde games)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2007
  12. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt waar? wanneer heb je deze gemaakt dan? Heb dit plaatje namelijk op m'n PC staan. Maanden geleden van een japans forum getrokken....
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dan niet enorm de behoefte om gewoon die XBox op te sturen? Ik bedoel ja... Dan kan je er misschien nog wat mee... Arcade games is nou niet echt je van het... Boom Boom Rocket is wel gaaf tho...


    Hoe kan je dat nou maanden geleden al op je PC hebben staan, zolang is die game toch nog niet uit...
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    alleen het plaatje , niet de auto,
     
  15. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, dat kan toch? Hij heeft dan gewoon 't plaatje nagemaakt.
     
  16. Djuroen

    Djuroen Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind t wel kunstig hoor, hoe sommige mensen het voor elkaar krijgen die ontwerpen erop te krijgen. Zat laatst even te snuffelen op het AH, en toen kwam ik ook een ontzettend mooie Spiderman wagen tegen. Ben jaloers op de kunsten van die gasten! Ikzelf zou er het geduld totaal niet voor hebben! Lijkt mij dat er flink wat uurtjes werk in zit. Dat besteed ik liever aan het spel zelf, om m'n level omhoog te krijgen. Zit net op level 21, dus voorlopig nog wel even wat te gaan. haha!:thumbs:
     
  17. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit op level 50 , je moet totaal 7.000.000 Cr halen om dit te bereiken , die laatste miljoen ging wel snel , maar ja mijn 360 moet weg naar Duitsland dus blijf voorlopig even op 498 G hangen bij Forza 2
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Nu snap ik dan eindelijk een beetje hoe het moet. Maar is het niet belachelijk om voor die paar credits dat deze auto misschien oplevert, 8 uren bezig te zijn een verfbehandeling erop te plakken? ;):confused:
     
  19. Destroy81

    Destroy81 Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm. Nou ja, aangezien ik niet op dat niveau acteer hoef ik me daar niet druk om te maken. Maar 't rijdt dus iig wel prettig?
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja... een noemt het tijdverspilling, ik vondt het in ieder geval heel tof om te maken, aangezien ik wel fan ben van japans ijs ;) deze is wel vrij populair daar, en ik vindt het een mooi logo/plaatje.

    Ik zou dan ook 0,0 energie kunnen steken in een GOW of Saints Row auto, om maar een paar voorbeelden te geven.
    Punt is dus, het is de moeite waard als je echt iets leuk vindt om te maken, want voor credits hoef je het niet te doen.
    Ik heb deze ook puur gemaakt voor mijzelf en een maat van me, ik heb er denk ik 5 verkocht en daar laat ik het ook bij, anders is ie niet meer "limited". \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina