UC help!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Furies, 12 jan 2003.

  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Heeej

    ik heb sinds een paar dagen uc..... Het is misschien een domme vraag maar WAAR STAAT DIE MULTIPLAYER OPTIE?????want ik smacht gewoon om met mn (nu nog ;)) vrienden af te maken!!!

    Alvast bedankt
     
  2. yony_the_gamer

    yony_the_gamer A.K.A -YonY-

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    JA dat vraag ik me ook af!
     
  3. Celtic-X

    Celtic-X Royal Dutch

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    1
    Slimme jongens...:D Het is al vaker op het forum gezegd dat je gewoon in het spel op start moet drukken met de andere controllers... Snappie?!
     
  4. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
  5. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Rofl.
    Zodra de mod hierboven al zei.

    Gebruik nou eens die zoekfunctie van XBW voordat je weer een nutteloze topic opent!?
     
  6. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    je bent eigenlijk al een tikkie kansarm als je niet snapt dat je gewoon op start moet drukken.

    jezus en daarnaast heb je toch ook nog een handleiding? of staat het daar niet in soms?
     
  7. xboxfan

    xboxfan Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej, daar staat het nie in, is echt zo lelijk he, doe er of een goede handleiding bij of geen, ik kon eerst die mutators ook nie vinden, noja per ongeluk vond ik ze.
    Ik vin de multiplayer vin ik wel lijp alleen vin ik het lastig om de speler te kiezen, die je wil zijn tijdens een potje capture de flag tijdens een mp spel. Weet iemand hoe dat makkelijk kan?

    :+ :+ :+
     
  8. XBOXjunkXL

    XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vroeg ik me dus ook af is een beetje wazig....
    volgens mij moet je dan eerst een profile aan maken en dan ga je op het popetje staan wat je wil zijn en dan klik je op de x wijzig je de naam en dan opslaan! En dat doe je voor iedere speler die met je mee speelt. En daarna als ze allemaal erin staan dan moet ieder met zijn eigen controler naar profile en selecteren wie hij is. Volgens mij moet het zo?? Maar het is volgens mij ook al een paar keer fout gegaan...
     

Deel Deze Pagina