1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er ook totaal geen moeite mee gehad. gewoon die kar beschermen en als ie in de fik vliegt moet je em blussen.
     
  2. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    kunnen wij hier dan een conclusie uit trekken?
     
  3. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kunnen ze deze topic beter "afsluiten",er word nix meer gezegd,en zekr niet over zelda twilight princess op zich.En volgens mij zijn er niet bijster veel die een wii hebbe die nu zelda tp nog niet hebben uitgespeeld :D
     
  4. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    IK!

    heb wel zelda maar ben nu bezig met mario strikers en geloof het of niet age of empires 3 :x
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb Zelda nog niet uitgespeeld, hoor ;)
     
  6. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je hebt ook geen Wii ;).
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wel een gamecube ;)
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb em ook net 3 dagen in huis en dus nog niet uitgespeeld. ;)
     
  9. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik niks te doen heb begin ik maar weer overnieuw denk ik zelda verveeld nooit. oot heb ik ook al zon 6x uitgespeeld.
     
  10. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ok ik vat em :p Er zijn dus nog WEL veel mensen die nu pas een wii,of nu pas zelda tp hebbe...nu ja,er wordt nog steeds niet veel gezegd :D Maar als er iemand vragen heeft,stel ze maar,want toen ik het nog niet uit had had ik veel hulp van dit forum...:D

    Eerlijk gezegd...een stuk of 3 you tube filmpjes gekeke om te wete wat ik moest doen,maar maar korte stukjs :D en de goron mines heb ik uitgespeeld dankzij dit forum,omdat ik die domme laatste tear of light niet kon vinden :D terwijl die heel makkelijk te vinde was
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  11. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Daar heb je een forum voor toch? Maar er zal nu toch minder worden gepraat hier, omdat het spel al aardig lang uit is =P
     
  12. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de snelle beslisser Zelda voor de Gamecube 10 euro op de site van de FRS.
     
  13. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd,voor ik dit forum vond vond ik alleen bruikbare forums,dus ik supr blij als ik er een vond...
    stond er onder: Dit forum is afgesloten,je kan niet meer reageren...|:-
    dit was het eerste forum over zelda tp dat nog open was dat ik vond:thumbs:
    Nou ja,miss ben ik wel een slechte forumzoeker*)
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben van de week na een lange, en achteraf gezien zwaar onnodige, tussenstop maar weer eens verder gegaan met TP. Ik was in de Lakebed Temple blijven steken, die leek me in eerste instantie best lastig. Achteraf was het alleen die kamer met roterende trap die verwarrend was want de rest was eigenlijk best simpel. Heb nu net Dungeon 6 (Temple of Time) gehad, en moet tot nu toe de conclusie trekken dat ik eigenlijk geen van de Dungeons nu echt baanbrekend moeilijk vind in deze game. Misschien dat de laatste drie nog voor verrassingen gaan zorgen. Hoe dan ook is het een dijk van een game, de Zelda-magie werkt weer als vanouds op mijn kinderlijke zieltje. Heb 39 uur in de game zitten tot nog toe, wel enkele side-quests meegerekend. Een volgende playtrough (als die er komt) ga ik echter rechtstreeks van Dungeon naar Dungeon. Veel van de extra dingen gebruik ik toch niet, zoals in veel Zelda games het geval is. Niemand heeft baat bij 20 hartjes (of je moet echt ontzettend slecht zijn), en ook het Magic Armor wat ik al enige tijd bij me draag heb ik nog geen enkele keer nodig gehad. Voor mij potentieel toch wel een Ocarina of Time beater (alhoewel het niet veel zal schelen), al is het alleen maar door het nieuwe, wat duisterdere sfeertje wat de game bij zich draagt.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Heb em vandaag gehaald! (heb pas sinds vrijdag mn wii) en kan er eigenlijk vrij weinig over zeggen :+ heb net die schaapjes in hun hok gedaan.. maar ik ga nu weer verder!
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik zat na 2 dagen (vrijwel) non-stop gamen in de lakebed tempel maar ik kom niet verder... 2 weken terug speelde ik het voor het laatst en ging ik op vakantie maar ik weet niet egt waar ik nu heen moet..
     
  17. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmmh...:{...Heb je de lakebed temple al uitgespeeld??
     
  18. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Das inderdaad niet ver nee ;)
     
  19. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je verzekeren...de tempels worden er niet bepaald veel moeilijker op...ik moet toegeven dat ik em ook makkelijk een voorspelbaar vond,af en toe,maar ik vond em wel beestig goett*)
     
  20. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    de game is goed. maar het gebrek aan voice overs vooral van de mensen die je tegenkomt in de game, weerhoud de game van een top game te zijn.
     

Deel Deze Pagina