1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld de stemmen van de mensen of wat??
    Persoonlijk vond ik de stem van midna (ik denk zowat de enige stem in de game buite het geroep van een idioot die aan je huisje staat te roepen ;))
    heel geslaagd.Het gebrabbel van haar,ik weet niet hoe iemand het zo kan doen XD
     
  2. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    dus je vind oot ook geen topgame?
     
  3. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja als je het zo bekijkt bedoelt hij dat...maar ik denk niet dat hij dat bedoelt XD
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    haha nee klopt! ik ben nou in chapter 2.. IK BEN EEN WOLF! met een ding op mn rug haha :emo:
     
  5. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmh...dat "ding" is midna,de princess van twilight XD
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gebrek aan voice-overs nooit een probleem gevonden in Zelda games. Zou het persoonlijk zelfs erg vreemd vinden als Link na tig Zelda delen ineens zou gaan praten. Bij Zelda games gaat het ook vooral om de verbeelding : wat vul je zelf in bij de personages. Alhoewel de gezichtsuitdrukkingen die in TP veel beter tot stand komen ook wel genoeg zeggen soms :)
     
  7. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel maar die is ook ouder, maar dit is 2007 en een standaard van adventure titels tegenwoordig is dat het voice overs bevat :)
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En wie bepaalt die standaard als ik vragen mag ?
     
  9. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm ben ik ook nieuwsgierig naar XD
     
  10. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    De consument
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, ik ben toch ook een consument maar heb er totaal geen behoefte aan, net als vele andere Zelda-fans met mij denk ik. Laten we het er dus op houden dat het een kwestie van smaak is, maar ik zou het zeker geen standaard willen noemen....in ieder geval niet in het geval van Zelda :)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Voice-overs in Zelda is cultuurbarbarisme. Als je voice-overs wilt speel je maar final fantasy.
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Heb nou al die tears gevonden.. dus ik kreeg een mooi groen pakkie :cool:
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mooi Magic pakkie :cool: Niet dat je het ergens voor nodig hebt maar goed :+
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb de mastersword maar vlak voor dat ik dat doolhof inging met die irritante vijanden (jullie snappen wat ik bedoel) is zo'n wolf ding, en toen kwam op mijn map de plek waar de nieuwe wolf move te leren was, maar die plek is onhaalbaar! hij is op de rivier richting lake Hylia nog voor de grooote waterval. maar als je helemaal bovenin bij de rivier begint is er uiteindelijk een poort waar ik niet door kan, en verder is er geen plek om bij de move te komen... weet iemand hoe ik er kom?
     
  16. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Is hij op de kaart vlak onder(of naast) Castle town? Als dat zo is moet je de zuidelijke gate van Castle town uit gaan, helemaal de trap aflopen, en dan link verderop kijken vlakbij de muur van Castle town.
    Als het niet zo is weet ik niet wat je bedoeld :+
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Met bijna 50 uur op de klok, mede dankzij enkele side-quests, vandaag dan eindelijk dit meesterwerk uitgespeeld :)

    KIJK UIT ! SPOILER !!
    Midna blijkt uiteindelijk minstens net zo lekker te zijn als Zelda :eek: :cool:


    Tja, wat kan ik er verder nog over zeggen :+ Nee maar even serieus, het was weer een prachtig avontuur. Verplichte kost voor iedere Zelda fan, en zeker qua sfeer mijn beste Zelda ervaring ooit _O_
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Toch was OOT beter :cool:, ik zit vol spanning te wachten op het avontuur van zelda op de Wii dat nu al ruim 1,5 jaar in productie is...
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    OoT was beter omdat het de eerste 3D Zelda was, die tevens ook gelijk de standaard neerzette voor alle 3D Zelda's erna, inclusief TP. Maar qua sfeer vond ik TP gewoon....mooier. En Midna ! \o/ :+
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hem van een vriend geleend en ik zit zoals gebruikelijk al vast bij het introtje. Dat ik die babybakkie uit het water moet vissen. Ik snap dat jullie het tof vinden, maar t is niets voor mij.
     

Deel Deze Pagina