Xbox 360 NTSC

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BuGaBoO, 31 jul 2007.

  1. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee hoe ik aan een NTSC xbox 360 kan komen? Heb al een aantal sites geprobeerd maar die leveren alleen games buiten Amerika. En for the record, ik ken niemand in Amerika die ff een xbox voor me meeneemt en ik ga er ook niet naartoe vliegen. :p Alvast bedankt. :)
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet er wel rekening mee houden dat je import kosten moet betalen ... dus ik denk dat je voor een ntsc xbox al snel 700 euro kwijt bent
     
  4. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad een beetje te prijzig. Maar eens even zoeken naar een andere mogelijkheid dan. :confused:

    En smith, bedankt voor de link, maar ik zoek echt de Amerikaanse NTSC.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wil je per se een NTSC 360 ?
     
  6. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat de spellen dan goedkoper zijn ofzo? Maar met die importkosten is hij indd nogal prijzig..
     
  7. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een 360 omdat ik Halo3 wil spelen, maar ik speel ook nog regelmatig Halo1, maar dan de NTSC versie. En aangezien m'n Xbox1 het niet goed meer doet en ik nauwelijks controllers over heb die werken wil ik graag op een 360 verder. Maar het valt nog niet mee om er 1 te pakken te kirjgen. 8)
     
  8. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Koop gewoon een nieuwe Halo 1, die valt vast wel ergens voor 5 euro te vinden. En koop dan een PAL console, niet zo moeilijk over een NTSC doen :) Als die kapot is heb je namelijk ook problemen met garantie.
     
  9. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet om vervelend te doen, maar ik weet echt wel wat ik wil hebben. Ik twijfel alleen over de Japanse NTSC boxen, zouden Amerikaanse NTSC xbox1 spellen daarop werken?
     
  10. C4SP3R

    C4SP3R Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dit is handiger.....
    der is ook nog een andere manier maar daar mag je op dit forum niet over praten dus shhhh
     
  11. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo1 PAL en NTSC zijn niet hetzelfde, ik heb ze allebei namelijk. Dus dat is niet een beter idee.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    In de legeandary pack van Halo 3 zit ook Halo 1

    Hoe bedoel je niet het zelfde? Japanse NTSC is niet het zelfde als Amerikaanse NTSC (Andere regio)
     
  13. Nozzman

    Nozzman Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Wederom het verschil tussen NTSC en PAL moeten uitleggen:

    NTSC is sneller dan PAL
    en als je Halo1 online wil spelen (ja dat kan) zijn er wel games voor NTSC en (bijna) geen voor PAL.
     
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    PAL is veel trager, er is minder falldamage, je springt minder hoog etc. Het is vergelijkbaar met Halo2 spelen op PAL 50 en PAL 60, maar dan is het verschil 10x groter bij H1. Ik speel nog steeds erg vaak H1 op XBC en LAN, maar na bijna 5 jaar spelen is alles een beetje aan het slijten. En ik wil graag H1 blijven spelen maar dan dus wel de NTSC versie, aangezien die veel fijner speelt. Of anderen dat onzin vinden is niet relevant denk ik. Ik wil graag een 360 NTSC. Hoop dat iemand mijn eerdere vraag kan beantwoorden of je Amerikaanse spellen op Japanse xboxen kunt spelen, OF dat iemand een site weet waar je dus 360s uit Amerika kunt kopen. :)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    aha ... maar goed een ntsc xbox uit amerika halen heeft veel nadelen (1 prijs, 2 garantie)

    Je kan geen amerikaanse spellen spelen op een japanse xbox
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik importeer regelmatig uit het buitenland, maar zoals al gezegt moet je echt veel neerleggen bij de Douane om 'm binnen te halen. Voor een waarde van $200,- moet je $60,- (rond de €40,-) afdragen aan de Douane. Je kan wel vragen of ze factuurwaarde bijv. halveren, maar dan is je pakket niet meer verzekerd. Weg = pech! Ik ben trouwens benieuwd of er nog een Region Swapdisc verschijnt voor de Xbox 360 zoals voor de Xbox en PS2. Hiermee kun je de console omzetten naar NTSC en ook weer terugzetten naar PAL.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Was op de Xbox een region swap disk te koop :eek: ... als die nog bestaat heb ik er wel oren naar :eek:
     
  18. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel moeite doen, en nog eens meer betalen omdat je een oud spel als Halo 1 wil blijven spelen? Best vreemd.

    Koop gewoon hier een 360, als je Halo 3 hebt kijk je toch niet meer om naar Halo 1. En als je Halo 1 toch wil blijven spelen vis je hem toch hier ergens voor 5 euro uit de budgetbak, en neem je die paar nadelen toch gewoon voor lief.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tjonge, jonge als Lethal AK47 er ook niet zou zijn! 8) Nee, maar die is er alleen zie je 'm niet meer zoveel omdat de Xbox al zegmaar geschiedenis is geworden. Er zijn verschillende, maar DVD Region X is de bekendste! ;)
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik dacht dat die nooit is uitgekomen ... damm had ik toch phantom dust kunnen spelen :eek:
     

Deel Deze Pagina