1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 9 jul 2007.

  1. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    of je kijkt op de kaart die bij het spel geleverd is , dan kan je precies zien waar ze uithangen ;)
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Nog niet eens gedaan! Heb de hele kaart nog niet gebruikt sinds ik speel . :D:lol:

    Mooi moment trouwens als je helemaal bovenop de Agency Tower staat en over het hele gebied kunt kijken. _O_
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een tip waar ik die het beste kan doen? Ik ben met de SUV van de hoogste toren gesprongen die ik kon vinden (en ook met de auto op kon komen), maar ik kreeg er maar 2 flips uit. :eek: (met de lift omhoog in Cowells toren)
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb hem gehaald m.b.v. een schans op de snelweg en dan is het water landen. Maar als je iemand kent die het betaalde content heeft is het helemaal makkelijk want dan kan je het gewoon doen met de buggy. Dat ding flipt erg snel en dan heb je die achievement in no-time.
     
  5. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om deze in coop uit te spelen?
     
  6. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 aggility orb to go aaaaaaaaa!!!!!!;)
     
  7. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel succes McWraith72. Toen ik op gegeven moment nog 1 agility orb moest. Werd ik gek. Maar ik had hem toch gevonden op de vuurtoren van een Los Muertos baas.
     
  8. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu ook maar dan op de rotsen bij de quarry in het Volk gebied Yesss!!!_O_
     
  9. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand of de downloadable content nog een keer gratis wordt?

    Ik heb namelijk alleen de Street Racer achievements nodig maar ik heb geen zin om geld uit te geven aan al dat extra gebeuren omdat ik het toch bijna nooit mee speel...
     
  10. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Die 3 flips heb ik trouwens gehaald door met de SUV bovenop de wolkenkrabber van die Shai-Gen baas te klimmen, als je helemaal bovenop bent en je springt naar beneden richting het plein kan je er 3 forward flips uit halen :)
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  11. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Moet je je eens voorstellen hoe je laatste Hidden Orb is, dat was pas een hel |:- Het lijkt de hele tijd alsof je dat geluidje van een Hidden Orb hoort terwijl er helemaal niks is. Maar uiteindelijk heb ik hem toch gevonden in een huis ergens in Los Muertos _O_
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk dat het niet gratis gaat worden en anders zal dit nog wel een lange tijd duren. Maar ALSJEBLIEFT gebruik die edit knop|:-

    @Mcwraith, nice man, duurde bij mij een aardige tijd voordat ik eindelijk mijn laatste had. Moest er ook heel lang nog 1tje.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  13. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    weet hoeveel van die orbs er per gebied zijn?

    Ik probeer eerst ff Los muertos uit te spelen en alles te pakken voordat ik naar andere ga...
     
  14. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vandaag heb ik ook xboxLive, dus als iemand zin heeft om te co-oppen, voeg me maar toe.
     
  15. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal je wel ff toevoegen Bleet.:D
     
  16. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ik moet er nog 45 van die krengen maar die graf sound hoor je dat geluidje en dan ben je nog 5 minuten aan het zoeken.

    En die 3 flips zijn makkelijk idd op cowels toren naar beneden springen met de Suv 2 achievements in 1.:)
     
  17. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie o wie weet dit mischien.

    Ik moet met de vehicle impound alleen nog een bagage carrier zien te vinden,zo,n voertuig die ze op een luchthaven gebruiken ik heb zo,n ding nog nooit gezien in het spel dus waar kan ik dat ding vinden???:confused:
     
  18. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, vandaag ook nog ff gezocht, maar nog niet kunnen vinden ;) Op internet staan trouwens een aantal locaties:

    * Op het oil rig, nadat je de boss verslagen hebt
    * De 'grote' garage in het Shai Gen gebied

    Check: http://www.youtube.com/watch?v=gvSctGQViu8
     
  19. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je die baas van de Russen hebt vermoord en er nu alleen Peacekeepers rondlopen vind je er een op zijn boorplatform. De achterste dus, en best wel hoog, maar niet zo hoog als die Rus eerst zat. Als je hem hebt gevonden moet je hem gewoon oppakken en via die grote pijp teruglopen.
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    La Mugre = 212 Orbs
    The Den = 155 Orbs
    The Corridor = 128 Orbs
    The Keep = 5 Orbs
     

Deel Deze Pagina