Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ej maar mannen,

    er werd nog gezecht dat de 120 GB in de elite handig is voor mensen die content van video marketplace downloaden, Maar dat is toch nog alleen maar verkrijgbaar in the U.S.?

    Is het zo dat als de Elite in Nederland uitkomt videomarketplace ook verkrijgbaar is in Nederland??
     
  2. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    De Videomarketplace komt hier geloof ik eind 2007 / begin 2008. Heb ik in een blad gelezen (dacht Power Unlimited).

    Heb gister op bol.com de Xbox 360 + Extra wireless controller en Colin McRae Dirt besteld voor 419 euro (pakket). Daarnaast nog Forza Motorsport 2, een 12 maanden Live abonnement, play and charge kit en VGA HD kabel voor mijn hd tv.
    Bij elkaar rond de 580 euro.

    Hoop dat ik 'm snel ga ontvangen :). Er stond: Voor 21 uur bestellen, is de dag erna binnen. Echter is zojuist de postbode geweest en zat niets bij. Hoop vanmiddag nog... kan ik dit weekend nog lekker gaan gamen.

    Heb ook nog op internet naar de Elite gekeken, maar heeft voor mij totaal geen meerwaarde. Als ik films ofzo wil, koop ik het wel op dvd.
    Dit gewoon ter info ;).
     
  3. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je em vanmiddag wel hebt hoor, aangezien de postbode niet gaat lopen zeulen met die doos......komt altijd met de chauffeur!

    PS: ik zat btw precies met hetzelfde: heb em anderhalve maand na de launch weer verkocht maar zit er nu ook weer aan te denken om er eentje aan te schaffen.....maar heb geen zin in de mogelijke ROD zodat ik em kan gaan opsturen om vervolgens een gerifurbished apparaat van een ander te krijgen. Maar iig veel plezier!!!! Ben wel een beetje jaloers!
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2007
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm destijds ook verkocht i.v.m. nieuwe drukke baan (Account Manager Zuid-NL voor een navigatie/pda/pocket pc merk).

    In de avond verveel ik me weleens. TV kijken wordt ook suf, dus vandaar maar weer aan de 360. Zoveel goede games zijn er inmiddels uit en gaan er de komende maanden komen...

    Ik woon afgelegen, dus hier komt de post altijd met een klein busje (Kangoo). Denk straks nog een grote bus waar het in zal zitten :). Afwachten dus :).

    Excuses voor dit off-topic stukje.

    Ik dacht dat de Elite ook al een ingebouwde HD-DVD speler zou hebben? Dat heb ik ooit toch is gelezen...
     
  5. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hd dvd speler zit niet ingebouwd
     
  6. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig niet. Het heeft voordelen tov de DVD-speler, maar is stukken duurder dan de DVD-speler waardoor de console ook veel duurder wordt.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind eigenlijk ook dat er een HD DVD player had ingemoeten. Nou heeft hij alleen de HDMI poort en los verkrijgbare 120 GB HDD als voordeel. En met een HD DVD player was hij pas echt elite geweest. Nu niet echt verschillend van de premium. Behalve dan die stomme kleur.
     
  8. forsho

    forsho Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    elite is voor elite
     
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou op zich wel een grotere harde schijf willen, maar heb geen zin om daarvoor een nieuwe console te halen.

    Komt er ook een HDMI kabel voor de witte 360? Want dat wil ik wel eens proberen, heb die aansluiting toch op mijn tv. :)
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Grote harde schijf komt ook los voor 150 euro d8 ik.

    HDMI wordt niet ondersteunt door de witte 360.
     
  11. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nou AL koop ik de Elite, dan wordt dat pas al Video marketplace online is. dan werdt november als ik de persconverence van de E3 goed begreep.

    Maar is het een nieuwe console wel waard! Al koop je zown 120GB HDD los heb je bijna hetzelfde, alleen geen hdmi, zowveel verschil merk je niet tussn VGA en HDMI op een HD ready tv. Denk dat zown elite aantrekkelijk is voor iemand met een Full HD tv?

    Correct me if I`m wrong
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    VGA vind ik afschuwelijk met die fletse kleuren, doe mij maar component.
    Ik ga echt geen 150 euro betalen voor een losse harde schijf, terwijl de standaard hdd met 20 gig gewoon te klein is eigenlijk. |:-

    Microsoft wou gewoon te graag de eerste zijn, waardoor ze enkele steekjes hebben laten vallen, nogal jammer. :x
     
  13. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox360 heeft gisteren de ring of death gehad en nu vraag ik mij af of ik het best een nieuwe xbox360 bestel, die waarschijnlijk op lange termijn weer zal stuk gaan aan die fout of gewoon wachten op de xbox elite.
    Want je krijgt de elite toch als je je ouwe xbox 360 terug geeft en wat bijbetaald ? maar ik heb wel geen garantie meer... is dat dan nog mogenlijk ?
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    geen garantie meer? Je hebt standaard 2 jaar garantie, en mbt de Ring Of Death heb je 3 jaar garantie. Dus die garantie heb je nog
     
  15. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    heb body case ooit eens vervangen omdat er perongeluk eens zwarte verf op mijn xbox is gekomen en dat was echt geen zicht dus toen had ik de body case vervangen ... Kan ik dan nog omruilen in een elite met bijbetalen ?
     
  16. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, case vervangen dus garantie verlopen
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Is er al iets bekend over een omruil actie?
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ben ik ook erg benieuwd naar!
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik heb een tijdje terug wat gehoord over Bol.com met zoon actie. maar toen was het probleem van die Krassen net nieuw dus das al weer een tijdje terug
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina