LAN Toernooi (niet officieel)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door EXp3r1EnZ, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen!

Zoals iedereen al weet, begint het een beetje stil te liggen met sommige games! Daarom heb ik deze thread gemaakt om te kijken wat iedereen zou willen op een LAN toernooi, die misschien wordt opgezet over een tijdje!

Waarvoor doen we dit?
    We willen rustig afwachten en het juiste moment pakken om een LAN toernooi te organiseren, waarbij heel veel clans/gamers op af komen! Om zoveel mogelijk met iedereen rekening te houden heb ik natuurlijk hulp nodig van iedereen! Maar om de vraag te beantwoorden:
    We willen de "game wereld" in nederland zo bekend mogelijk gaan maken.
    (Gamen is voor sommige meer dan fun, maar het moet wel leuk blijven natuurlijk)

Wat kan jij doen!?
    - Welke Game(s) denken jullie het meest geschikt zou zijn, voor een LAN!
    ( Gears of War, Halo3, e.d.)
    - Misschien ook PC Games?
    ( Counter Strike, Quake4, Unreal Tournament 2004?)
    - Geschikte Datum?
    (Rond oktober,November?)
    - Zou jij er naar toe gaan als het in "midden-nederland" ligt?
    - Hoe ziet jouw perfecte LAN Toernooi eruit!

We willen, als we een LAN Toernooi organiseren, zo perfect mogelijk te doen, en zo best mogelijk te laten verlopen, maar met iedereens hulp, kan het misschien wel lukken, hierbij vraag is dus: Kunnen jullie ook een steentje bijdragen om zo goed mogelijk een LAN Toernooi te organiseren in de toekomst!

Gears of War 4vs4: MLG Rules ~ Geen weapon slide!
    Halo3: 4vs4: MLG Rules ~

We kijken wel verder straks, we laten het zo ffies liggen, jullie krijgen zelf wel een bericht, als alles in werking gaat!
    Groetjes EXp

Laatst bewerkt: 12 aug 2007
  2. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    360 : Gears (solo, team), Forza (solo), Halo3 (solo, double, team), GRAW2 (team), RS:V (team), ik noem maar wat op
    PC : Counterstrike Source (kan allemaal, 1vs1 2vs2 3vs3 4vs4 5vs5 6vs6)

Geschikte datum.. laatste week van oktober ofzo? Dat is volgens mij de herfstvakantie.. en dan niet het laatste weekend want dan is het kermis hiero :)

Utrecht is ongeveer een uurtje met het openbaar vervoer voor mij.. dus als er veel animo is en ik kan, count me in!

Perfecte Lan toernooi voor mij.. niet veel ervaring.. ouwehoeren en gamen lijkt me

3. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    bier en tieten..., bedoel je dat, haha

Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  4. dSis

dSis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best helpen, zegmaar wat ik kan doen dan zal ik het proberen.

5. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    wat er boven staat, om die vragen te beantwoorden

6. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    als je die een paar nulletjes kunt halen ben ik van de partij :)

oja, en shadowrun ook nog :9 heb alleen geen zin om met me pc te gaan zeulen, dus bij het perfecte lan toernooi zijn de pc's al aanwezig, zodat ik alleen mn muisje, headset en 360 controller mee hoef te nemen :)

Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  7. fetEX

fetEX Guest

sorry eC I Cortex ben het nu al niet met je eens.
    Halo 3 soieso geen solo of dubble team.
    gewoon lekker teams van 4 spelers!! en eventueel double team toernooitje kan voor de fun leuk zijn, maar is zeker geen vereiste!

frankly kan de rest me weinig boeien, daar zal ik toch niet aan meedoen;D

8. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of war 2v2 of 4v4 toernooi.
    Halo 3 2v2 of 4v4 toernooi.
    UT 4v4?
    CS.S of 1.6 5v5 ofzo.

9. Candyman

Candyman Guest

Nou voor ik ga slapen hier nog even op reageren. Als het in Midden Nederland was ben ik van de partij dit lijkt me het best voor iedereen, denk aan Utrecht voor iedereen makkelijk te bereiken. Mooie accommodatie met genoeg ruimte en het enige comfort maarja dit zijn dingen die wel een beetje voor zich spreken. Waar het mij omgaat is dat er Halo 3 word gespeeld. In tournooi verband 4vs4 natuurlijk en FFA doet het ook altijd nog goed op de Lans die nou nog bestaan. De 2vs 2 mode zie ik ook graag maar als je naar de grote Lans kijkt zie je dat het voornamenlijk om 4vs4 en FFA gaat, kijk maar naar MLG.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 aug 2007
  10. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    MLG had ook in het begin 2v2 4v4 FFA. Maar omdat de ''ogre's'' TE goed waren zijn ze gestopt met 2v2.

Maar je moet MLG niet bijbetrekken. Want MLG in Nederland zal iig nooit mogelijk zijn.

11. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik nog niet zo zeker, ze zijn van plan om MLG naar europa te brengen

12. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ze doen geen 2v2 omdat de maps te ongebalanceerd waren om echt 2v2 te spelen, ze hadden wel 2v2 omdat in h1 (in tegen stelling tot h2) de 2v2 wel gwoon goed te spelen was en nog eens leuk.
    FFA mag ook, maar ik ben daar geen fan van dus dan doe ik niet mee :+

Ze zeggen dat MLG hierheen komt, als het zo blijft groeien is het zeker een mogelijkheid, maar voorlopig is het nog niet het geval. En mensen moeten gwoon hun mentaliteit veranderen want sommige hebbe niet eens voor over om uit hun eigen provincie te gaan (laat staan land)

H3 lan \o/

13. Candyman

Candyman Guest

Je bevestigt hier alleen maar mijn punt stud. Op MLG word er alleen nog maar 4vs4 gespeeld en FFA geen 2vs2 en 1vs1 meer. En niet omdat de Ogre Twins zo goed waren. Ik betrek MLG erbij om dat dit tournooi een voorbeeld is, kijk maar naar de gametypes (iedereen speelt ze). Daarom zeg ik, ook geen 2vs2 op Lan, kijk maar naar de argumentatie van Airwave (Legendarisch). Ik praat niet over MLG omdat ik het zo voor me zie, ik probeer gewoon aantetonen dat er bij de grote tournooien hier al veel over is nagedacht, en daarom is 2vs2 weggegaan en niet zonder reden.

Trouwens mij lijkt het persoonlijk leuk als we ons beperken tot de Xbox. Pc is leuk maar met die mensen heb geen enkel contact of wat dan ook met mij. Leuk van de Lans zijn om beetje de mensen te ontmoeten uit de community.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 aug 2007
  14. fetEX

fetEX Guest

utrecht is idd een uitstekende keuze ligt idd het meest centraal en is gemakkelijk te bereiken voor de mensen die zelf nog geen auto hebben.

15. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    je zegt het goed Europa.

16. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een goed idee goede beruikbaarheid.
    GoW 4vs4
    Halo3 4vs4
    schaduwrun ??vs??
    verder nog een ruimte in het centrum van utrecht goed vindbaar voor de treinreizigers.
    anwezig op LAN.
    -veel banken
    -geen 360 kasten spelen gigantisch kut
    -catering
    -eettafel
    - hd schermen

17. fetEX

fetEX Guest

wil je er ook nog een gratis boeing 747 bij ?!

18. Candyman

Candyman Guest

Wie weet ooit op een dag naar Nederland, Amsterdam waarom niet. Ik weet het niet en jij wel helemaal niet. Eerst maar is zien of MLG wel naar Europa komt en dan praten we verder.

19. fetEX

fetEX Guest

ja dat is soieso iets wat ik betwijfel... ik zie dat niet zo snel gebeuren.
    competetief gamen is niet zo groot in Europa. de enige twee landen in Europa die echt veel spelen zijn Nederland en Engeland. van de rest hoor je niet zo veel.

20. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb met de directeur gesproken, van online MLG pro tournaments, het komt waarschijnlijk voor Halo3, naar Europa, nog niet de LAN, maar wel Online tournaments om geld binnen te halen voor LAN,

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina