Adobe reader 8.1 NIET DOWNLOADEN !

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door lol, 26 jul 2007.

1. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie kenne Adobe reader wel nou als je op de site van adobe de nieuwste versie wilt downloaden moet je dat niet doen.

Dit moet je niet omdat de download manager van adobe een trojan bevat genaamt sgc.exe waneer de downbload is afegrond en is geinstalleerd komt die tegelijk met adobe reader 8.1 binnen. Dus dan heb je adobe reader en een trojan. De trojan is gekoppeld aan een virus en zodra je je computer opnieuw opstart komt er kort na het opstarten van de computer een pop up van deleting files en zorgt ervoor dat je hele computer up gefuckt wordt :{

Gelukkig blokkeerde mcAfee het voor mij maar ik wou toch alle mensen effe waarschuwen om het niet tedownloaden :b:

Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    stuur ook een mail naar adobe dan, kunnen ze er wat aan doen

3. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gemaild maar ik denk dat het voor hun een bekent probleem is want voor de rest is de site in orde het is gewoon die download manager die er een trojan aankoppeld

4. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Geen problemen hier.

En op tweakers staat hier ook niks over.

5. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer maar tedownloaden zul je het zien want het is niet adobe reader 8.1 zelf maar die download manager die die trojan er bij doet ik heb dan mcafee en site advisor dan rated ze die site zie reacties http://www.siteadvisor.com/sites/adobe.com

6. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei:

Geen problemen hier

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook, ook geen problemen.

8. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het gaat hier om adobe.com als je hem daar download krijg ik die melding trojan detected sgc.exe download blocked het kan ook zijn dat mcAfee hier die fout in gaat met die melding

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Loos alarm, virus scanners zien soms dingen die er niet zijn. mcAfee had eerst ook een probleem met Hitman Pro, daar dacht ie ook dat er een trojan inzat. Ik heb hier Norton, en heb even 8.1 gedownload van de site maar geen probleem.\

Even een voorbeeldje: nog zo'n virusscanner die denkt dat er een virus in Hitman Pro zit.
    http://www.hitmanpro.nl/support.php#norman

10. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Die Adobe PDF reader vind ik zo en zo helemaal niets. Bloatware noem je dat: teveel software voor een simpel doel: PDF's lezen. Ik gebruik zelf al tijden PDF Reader van Foxit. Simpel programma (en daarom lekker snel), gratis en zonder die irritante download manager van Adobe.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    'sowieso' ;)

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Site adviser geeft aan dat alles ok is met adobe hoor :9

13. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn tooltjes om de software die je toch niet gebruikt bij Adobe Reader uit te zetten, dan start hij wel razendsnel op.

14. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Zoals?

Deel Deze Pagina