Nieuw spel deze maand

Discussie in 'Algemeen' gestart door jeroen18, 14 jan 2003.

  1. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik wil deze maand een nieuw spel kopen maar ik zit heel erg te twijfelen.

    TS2 lijkt me vet maar niet zo heel bijzonder, Dead to rights lijkt me ook wel heel erg vet en wanneer komt eigenlijk Brute force uit? want daar heb ik ook een heleboel goede verhalen over gehoord. Graag jullie mening hierover..

    Of kennen jullie andere games met een beetje actie en multiplay die jullie zouden aanraden?

    Alvast bedankt..
     
  2. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke heb je al? want morrowind is wel goed, maar TS2 ook.
    En wat voor soort games vind je leuk
     
  3. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb segapack en halo...

    Ik houd wel van actie en fps en tsja van alles eigenlijk..

    splinter cell bijvoorbeeld lijkt me ook vet maar die koop ik niet omdat er geen multiplayer optie bijzit en ik toch vaak met vrienden speel..
     
  4. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de multiplayer zou ik TS2 denk ik nemen, er zit een hele gafe multiplayer in en een heleboel verschillende modi.......
     
  5. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan..

    en brute force, weet iemand daar wat van? lijkt me namelijk ook wel heeel erg vet, als ie bijvoorbeeld over 2 weken ofzo komt dan kan ik nog heeeeeeel ff w88.,. :D
     
  6. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Na Halo is TS2 een zware tegenvaller. Koop dan UC, dat is een veel betere game voor multiplayer, veel minder frustrerend, en natuurlijk XboxLive in Maart! Morrowind is verder nog een goede RPG, maar geen multiplayer...verder zou ik ht niet weten...er komt nog zat uit de komende maanden.
     
  7. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ja aan UC zat ik ook te denken maar ik heb een goeie pc staan met ut2003 dus ik denk dat dat een beetje weinig nut heb, want het is in principe toch hetzelfde spel..
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    goeie mp's

    UC (heb je in principe dus al)
    TS2
    Serious Sam (cool in MP alleen wordt je beeld kleiner om 1 of andere vage reden)
    Deathrow
    DOA3
    Sega Soccer Slam (die wil ik zelf ook vanwege de MP)
    En als je toch wel wil wachten MK

    Of wat ook kan is b.v. burnout.. geen typische MP maar wel lachen met zijn 2en en nu redelijk goedkoop ook bij FRS
     
  9. Lethal

    Lethal adult member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    als je van FPS houdt en ook tacktiek e.d. dan is ghost recon een heel gaaf spel, je kan het alleen opnemen tegen de computer of met meerdere en ook het multiplayer ziet er gaaf uit en aanrader zeker als live er is. Ghost recon speel in nu vaak via gamespy en dat kan ook tegen NTSC systemen
     
  10. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou UC niet kopen als je Ut2003 al op je PC hebt want dan is 65 euro een beetje heel erg veel en je kunt dan net zo goed Ut2003 op je PC doen, want het lijkt best veel op elkaar. Tenzij je niks anders weet te kopen natuurlijk :D
     
  11. Mat Black

    Mat Black Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    IK vin TS2 wel relaxed maar toch niet boeiend genoeg, dead to rights wel relax maar is gewoon een goed gejatte max payne;)
     
  12. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    GRRR jullie maken het me moeilijk :)


    Maar een heleboel van jullie hebben zwaar veel spellen.. Welke daarvan spelen jullie het meest samen met je vrienden en is single player ook nog relax?!
     
  13. FLurYu

    FLurYu Me PWN U

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker, maar Brute Forve komt volgens mij in maart ergens uit, dus daar hoef je niet op te wachten als je nu een spel wil.
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Speel regelmatig met mijn broertje..
    Spel wat altijd dan wel gespeeld wordt is TS2, zeker in co op is ie leuk (zou hem wel eerst proberen als je die mogelijkheid heb, TS is persoonlijk dat zie je wel aan de reacties. de 1 vind hem helemaal top de ander gaar)
    Verder schuift er een mengelmoes van eerder genoemde spellen door mijn xbox..
     
  15. DarkShark

    DarkShark Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt dead to rights uit dan?
     
  16. Vieken

    Vieken BE

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn volgende spel wordt Mortal Kombat. Da's altijd nog tof om met z'n tweetjes te spelen. Spijtig genoeg wel nog een maandje wachten.
     
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Dead To Rights staat voor valentijnsdag :D
     
  18. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    en wanneer was dat ook alweer? :)
     
  19. mastapiece

    mastapiece Guest

  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    jow masterpiece :) reageer ff in die snes post
     

Deel Deze Pagina