FPS gaming

Discussie in 'Algemeen' gestart door [14all41]s4nCh3, 13 jan 2003.

1. [14all41]s4nCh3

[14all41]s4nCh3 Gaming 24:7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet langer wachten en ga vanmiddag(13:00) als de dixons open is me Xdoos halen If You Can't beat Them ,Join Them .
    Ik heb nu een GameCube die ook top is(Voor adventures) maar ik mis toch mature fps op de Cube zoals Ghost Recon enz.(ze komen er wel alleen een half jaar later).
    Ik heb nu timesplitter2 op de cube maar dat is een beetje kinderachtig als je Battelfield1942 en Counterstrike gewend bent.

Denk dat ik bijna alleen online spellen voor de X-doos zal kopen en de rest zal cube spellen zijn zoals Zelda,MetroidPrime en Mariokart(als hij komt).

2. RiDaH

RiDaH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja voor fps dan zal je tevreden zijn met xbox een tip koop ghost recoon die is online mega gaaf

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

hehe, precies dat zelfde kwam ook bij mij in me op. zo van:

"je zou er ook 1 kunnen kopen natuurlijk ipv te mekken dat je nooit halo zal spelen."

tis raar maar et duurt ff voordat je daar op komt.

4. shootergod

shootergod Guest

Ghost recon??

Ik vind dat een saai spel, ik heb et op de pc, en ik vind dat het te weing vijanden bevat en dat het wat saai is, ik hou meer vban serious sam games, rennen en zo, niet liggen, en schieten.

Die paar vijanden die in ghost recon voor komen

5. [14all41]s4nCh3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vanmiddag naar de dixons zeggen ze daar dat halo is uitverkocht dus geen extreme-pack :'-( , maar binnen een week weer binnen met een grote :confused: .
    Ik naar de intertoys hebben ze alleen segagt2k2/jsrf-pack en bij freerecordshop,bartsmit,toptoys hetzelfde verhaal :mad: .
    Dus nu zit ik nog steeds zonder X-Doos (K**Zooi :eek: ) ,maar heb er 1 online besteld bij dixons dus laat maar komen die X-doos.

En shootergod no offense maar soms heb ik zin om(Let niet op de tekst wat hierna komt want ik ben aardig ST*N*D) tactisch te schieten(ghostrecon) en niet alleen shieten op alles wat beweegt en stilstaat.
    Niet dat dat slecht is want counterstrike is juist het omgekeerde(veel shieten en een beetje tactiek) van GhostRecon en die speel ik heeeeeeel vaak.

Gaming rules!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 14 jan 2003
  6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Voor fps info ga naar de thread vanonder met ook de naam:FPS

staat meer info

greetz

7. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    binnenkort ook nog raven shield, word ook een koele shooter 8)

8. [14all41]s4nCh3

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt die moet ik ook op mijn **WANTED** list zetten.

9. shootergod

shootergod Guest

hoe laat je de avatar bewegen?

10. [14all41]s4nCh3

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 jan 2003

Deel Deze Pagina