1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninety-Nine Nights

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    Ik ben nu alweer een eindje verder, en ik zit nu bij de speciale extra missie die je voor Inphyy krijgt. Daar moet je de King of Ninety Nine Nights verslaan, en die is me toch retemoeilijk..iemand tips?
     
  2. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    hey...ik ben ook bezig met de eind-eindbaas.

    is idd onwijs sterk. Ik heb inphy tot level 9 gebracht, dan heeft ze een sterke move (seraph butterfly). Als je die in combinatie met de deadly armband gebruikt, schijnt het te moeten lukken.

    De deadly armband vindt je in hetzelfde level, uit een van de boom-enemies. Het kan lang duren voor je hem hebt, maar ik had hem gister al heel snel...alleen ging ik toen dood:mad:

    Ik laat het wel weten als ik hem verslagen heb.

    Succes
     
  3. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    hahaha:)

    het is me nu al gelukt....gister 1 x gedaan, nu weer....en hoppa. hij is al dood.

    als je die ring hebt en je gebruikt die A,A,Y move dan gaat er niets af van je orb gauge....kun je hem dus mooi eeuwig beuken.

    Oh en ik had de Royal Statue ook gebruikt, dan vult je leven automatisch aan:)

    handig!

    Succes verder...ik ga iedereen naar lvl 9 brengen. en alle A rankings halen.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    dan moet je nog één keer met elke character alle levels spelen, dan moet je hem krijgen.

    Suc6! _0/
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543

    Lol,ik had hem gister ook verslagen, nah eh..stuk of 15 pogingen. :p Mijn Inphyy is maar level 7, en ik heb een item gebruikt dat je Defense 0 is, maar je Attack verdubbelt. Elke keer als die King of Nights staat, had ik em ff een flinke combo uitgebracht, en dan weer snel weg. 2 keet hitte mij me, en bij de 2e x was ik dood, maar ik had een een of ander item dat je nog 1 HP over heb. Ik mazzel hebben..toen killde ik hem. Nu ik het helemaal heb uitgespeeld (behalve alle A rankingen en alles lvl 9), heb ik me er toch heel erg mee vermaakt. Jammer dat je zo weinig missies had van de Mystery Character. Mja, ik ga nu ook alle A-ranks halen, etc. :)
    Btw, Royal Statue? Waar krijg je die? Das vet chill dan als je leven er elke keer bijgaat.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zit ook vast in dat forest level. Kan je je personage uplevelen door andere missies opnieuw te doen? Want ik word echt gek van dat level!
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja dat kan, je kan gewoon oudere missies opnieuw spelen en daardoor omhoog gaan in lvl.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Pffff dan zit er weinig anders op, want ik kom dit level dus echt niet door... naast andere moves verkrijgen zijn er nog andere voordelen aan uplevelen?
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan dat je in die levels items vindt die je health weer increasen of Orb Gauge versnellen etc. Zo kan je ook sterker worden.

    Ik vind zelf dat het je te lastig wordt gemaakt door het gebrek aan checkpoints, dat vind ik echt jammer aan het spel. Ik heb het spel ook nog niet volledig uitgespeeld, ik zit nu vast bij Tyurru dat 2e level in Eurfarria Mountains, jezus hey wat veel van die enemies :mad:.

    Mijn favoriete personage is overigens die Priest Klarrann, vette moves heeft die gast en ook een coole appearance.
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    De moves schelen al de helft bij het uplevelen en het ziet er ook meteen veel toffer uit. Ook tijdens het spelen zoveel mogelijk items veramelen. Ik kwam er halverwege de game pas achter dat ik items kon equippen die echt veel voordeel opleverden.
    :|

    Was anders ook een stukje makkelijker geweest :+
     
  11. Blaze II7

    Blaze II7 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    De Wisdom Charm moet je ook vinden en equipen als je wil uplevelen. Je krijgt dan rond de 10 % extra experience.
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik had de game gisteren binne gehad.
    had hem gekocht voor 15 euro.
    het leek me wel een aardige game maar ik vind hem echt tof.
    had ik niet verw8
    ben nu in het laatste level met Impyy.
    ging alleen dood bij die eindbaas=(:b:
    echt een topgame:thumbs::thumbs:

    [​IMG]
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je schaaft alleen je mening straks wel iets bij als je steeds vaker en vaker doodgaat en opnieuw moet beginnen ;)

    Ik vind het persoonlijk ook echt een leuke game, maar speel nu een level 1x en als ik doodga kap ik er ook direct weer mee.....volgens mij heb ik tegen de tijd van de xbox 720 dit spel wel uitgespeeld :+
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    haha
    ja dat zou zo maar kunne,.:9
    ik vidn hem nu nog lachen.
    maar misschien als ik hem ook niet helemaa uitspeel met alle characters.
    dit is gewoon een spel die je ff doet en een tijdje later weer oppakt....*)

    ik heb hem net met imphyy uitgespeeld.\o/
    nu maar met een andere character proberen:)
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik heb hem nu met alle characters uitgespeeld.
    blijft een vet spel.
    ik ben mn characters nu aan het upgraden om naar level 9 te komen voor die achievements.

    weet iemand welke Stage ik het beste kan nemen of welke item ik het beste kan gebruiken omdat zo snel mogelijk te doen?
    want gaat niet echt supersnel.

    ik doe zelf vaak Pholya Flatlands omdat die niet superlang is en toch aardig veel orbs kan verzamelen

    ik hoor het graag

    alvast bedankt:b:

    ik heb wisdom charm 1 (5%) en 2 (10%).
    als ik die samen gebruik krijg ik dan 15 %?:)
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Inphyy: Fort Wyandeek
    Aspharr: Fort Wyandeek
    Myifee: Pholya Flatlands
    Dwingvatt: Bastide of Vargandd
    Tyurru: Pholya Flatlands
    Klarrann: Pholya Flatlands
    Vigk Vagk: Pholya Flatlands

    :D

    Ik ben alleen met Inphyy een paar keer doodgegaan bij dat laatste forest level (en die secret mission). Misschien ben je gewoon niet goed genoeg voor dit spel :+
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    okee bedankt man.:thumbs:
    dan prbeer ik dat ff;)
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb dit spel weer eens opgepakt, en meteen weer 200G verdient door Aspharr en Dwingvatt's missies uit te spelen, ging redelijk snel!
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit is een ondergewaardeerd spel :)
    En ik wil die muziek van in het hoofdmenu op MP3! :D
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    al die slechte reviews snap ik echt niet,.
    tis gewoon een vette game:b:

    en moet zeggen dat de game een vette soundtrack heeft\o/
     

Deel Deze Pagina