1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Harry Potter and the Order of the Phoenix

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 25 apr 2007.

  1. eggbird

    eggbird Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    die van Sneep heb ik toevallig zelf gevonden haha

    en heb nu ook de deuren achievement... thnx
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  2. eggbird

    eggbird Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat je moet doen met die tafels bij defece against the dark arts????? ik wordt echt gek. voor mn gevoel heb ik echt alles geprobeerd.
    WIE oh WIE. T is t laatste wat ik moet hebben en dan heb ik alles 100%
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kan iemand mij een hint geven hoe ik die schaakkampioen in de bieb kan verslaan? Ik heb net die van Zwadderich gehad, maar die daarna komt is lastig. En waar zit nummer 4 eigenlijks?

    Ik heb nu die van Gryffindor en Slytherin gehad. Dan moet ik die in de bieb nog, en dan zou er nog één moeten zijn. Wie kan me helpen?
     
  4. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn er 3, en de ene in de libary is de laatste en een stuk moeilijker dan de andere
     
  5. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Wingardium leviosa op ze allemaal zodat ze allemaal rechtop staan, dan vanuit de plaats van de leraar, depulso op de voorste bankjes van iedere rij.
     
  6. rdswart

    rdswart Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    wie o wie kan mij helpen, ik heb de game ook uitgespeeld en probeer overal 100% te halen... Alleen in de stone circle lukt het niet! Ik heb ergens gelezen dat ik wat met die grote steen moet doen, maar ik heb geen flauw idee waar ik hem neer moet zetten en wat ik dan moet doen... ik zit nu op 87% daar... help!
     
  7. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hem tegen/voor de steen ernaast zetten en dan erop klimmen.
     
  8. Bartos89

    Bartos89 Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je doen als je die moerassen enzo heb geplaats en die luidsprekers kapot gemaakt heb ik kan geen dingen meer doen staat ook niks meer in mn lijstje en die kut ron en hermelien zeggen steeds dat ik opzoek moet gaan naar svp leden maar ik kan die niet vinden :confused:????
     
  9. groove

    groove Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik ben wel geinteresseerd in dit spel, maar ik wil graag weten of de voice overs in het nederlands of engels zijn. Aangezien de titel en rest van de verpakking wel vertaald is, waar uitgevers normaal de moeite niet voor doen in nederland. Ik heb namelijk geen zin in die schijt nederlandse termen uit Harry Potter. Trouwens: zijn het de echte acteurs die de stemmen doen, zoals in de EA LotR games? Emma watson ftw :D
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bij het opstarten van het spel kun je zelf kiezen welke taal je wilt. Engels dus ook :)
    En het is allemaal ingesproken door de echte acteurs :b:
     
  11. groove

    groove Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    thx, toch maar ff kopen dan
     
  12. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem volgende keer kopen misschien wacht ik wel tot ie iets goedkoper wordt
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Je bedoelt die stenen cirkel vlakbij Hagrid zijn huis op die heuvel? Krijg je dan ook weer van die ontdekkingspunten als je dat doet zoals jij dat beschrijft?

    En kan iemand mij misschien helpen met de laatste paar procenten van de Gryffindor Leerlingenkamer? De slaapkamer heb ik al, maar ik zit op 90 of 92 % bij de leerlingenkamer, waar die schaker ook zit. Ik kan die laatste paar procenten maar niet binnen halen.

    Dat waren mijn twee vragen. ;):9
     
  14. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij verder helpen?

    Heb nu al die dingen gedaan om Omber te pesten (Uilenvleugel chocola, moeras op de binnenplaatsen, luidsprekers kapot etc)

    Alleen nu zeggen Ron en Hermelien; ga naar de andere SVP-leden. Er staan echter geen taken op de sluipwegwijzer en als ik naar de 7de verdieping ga vind ik ook de deur van de oefenruimte niet meer?
     
  15. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    doosje geeft aan dat schermteksten en audio van HP:eek:OTP nederlandstalig zijn... kun je dit wijzigen in Engels? (wellicht net als bij Viva Pinata door je location te wijzigen bij de console-instellingen?)

    edit: laat maar, het staat een paar posts terug, stupid me...

    dat betwijfel ik overigens, in de demo van de game waren Harry en Hermione (engels dus) niet de originele stemmen, Ron trouwens wel!

    anyway, kga um nu even kopen...
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er zitten zelf extra's in het spel waar Emma Watson, Rupert Grint, Daniel Radcliffe enz. erover praten hoe leuk dat het wel niet was om die stemmen in te spreken (je ziet het ze zelfs doen).

    Dus neem maar van mij aan dat het wél de originele stemmen zijn :b:
     
  17. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    "The game includes 22 of the original cast members doing their own voice over work, these unfortunately didn’t include Daniel Radcliffe (Harry Potter) and Emma Watson.(Hermione Granger). "

    bron artikel: http://www.xboxaddict.com/products/staff_reviews/view_xbox360.php?Product_ID=1434

    ik moet zeggen ook wat stukjes gezien te hebben, waar ze praten over het maken (en inspreken) van de game... daarin kwam miss Watson idd voor, maar haar antwoorden waren een beetje dubbel, je kon het op meerdere manieren interpreteren, en volgens mij praat ze over haar character op zich, hoe het is om jezelf in een game terug te zien, niet zozeer qua voice acting, maar visueel... en als ik ook luister naar de tongval, dan kan ik haar gewoon niet herkennen in die stem...
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kon toch zweren dat ik ze het zag inspreken :eek:
    Maar dat zullen dan wel oa. Rupert Grint en Tom Felton zijn geweest :)

    Ik moet dan wel zeggen dat de vervangers van Daniel en Emma het goed hebben gedaan :thumbs:
    Ik heb geen moment het idee gehad dat ik naar imitatie stemmen zat te luisteren.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik wel, maar Dulle NL even een vraagje voor je. Ik heb gisteren een tweetal kleine vraagjes gepost, om 12:29, een paar posts terug, zou je daar misschien even naar willen kijken? ;):)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had geen idee dat die 2 imitatie stemmen waren, ik dacht alleen dat (vooral Emma) het slecht had ingesproken. Soms een beetje over the top...
    Omdat jij het bent :+
    Ja. :)
    Tsja... Ik weet niet wat je al hebt gedaan... Heb je de snaai al gevangen? Heb je al met alle schilderijen gesproken? Heb je de boeken in de boekenkast laten vliegen, en daarna Incendio over ze uitgesproken? Heb je de schakers al verslagen? Heb je het haardvuur al aangemaakt?
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007

Deel Deze Pagina