Al meer dan een half jaar ben ik aan het genieten van mijn xbox360. Pas een half jaar ja, omdat ik door gebrek aan geld genoodzaakt was eerst te gaan sparen. Mijn 360 is nu vergezeld door een leuke collectie games, die ik regelmatig stuk voor stuk nog weleens speel, ondanks het mooie weer van de laatste tijd. Echter ben ik nog niet helemaal tevreden. Zelf heb ik namelijk een gewone, normale beeldbuis televisie van zo'n 4 jaar oud. Op zich niet zo'n probleem, want televisie kijken doe ik eigenlijk zelden, dus waarom een dure, nieuwe tv aanschaffen? Maar als ik dan kijk hoe vaak ik game en dvd's kijk op m'n 360, krijg ik het gevoel niet het maximale uit mijn spelcomputer te halen. Ik wil gewoon kunnen genieten van de maximale graphics kwaliteit van mijn games en de 360, en tevens de dvd's die ik daarmee kan afspelen.
En wat is je vraag Dit is het topic over conmputermonitoren: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=94471 Stel daar je vraag maar. P.S. Heb jij op de zuidpool geleefd ofzo. Als je het weer van de laatste tijd hier in NL al mooi vond