[PC] guildwars

Discussie in 'Games' gestart door the only ego, 1 nov 2004.

  1. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf laatst grote opruiming gehouden met al mn chars
    Heb zelf alle 3 de campaigns

    - Ranger (Main char meer dan 2000 uren, alle 3 uitgespeeld)
    - Ele (Niks uitgespeeld raar genoeg, maar telkens bij de laatste 3 missies)
    - Monk (Factions en NF uitgespeeld)
    - Warrior (Factions uitgespeeld)
    - Mesmer (Proph en Factions uitgespeeld) -> Deleted voor plek voor mn monk
    - Necro (Proph uitgespeeld) -> Deleted voor mn mesmer, ga ik rerollen in NF of EOTN
    - Rit (Factions uitgespeeld)
    - Assassin (Factions uitgespeeld) -> Deleted vanwege mn war
    - Dervish -> Nu aant lvlen
    - Komend: Necro

    Houd wel in rekening dat ik een erge pvp addict ben met rank 6 en steward of the luxons.
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ff offtopic: Jij woont vlakbij mij :p

    ontopic, is miss noob vraag, waar kon je eik farme enzo kon da nooit vinden
     
  3. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe idd ^^
    Domain of Anguish,UW, greenies, kijk hier maar is voor wat farmingbuilds http://www.pvxwiki.com/wiki/Main_Page
    Als je ff een paar profs geeft die je hebt kan ik je denk ik wat gedetailleerder helpen met waar en wat je moet farmen.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Wat gebruik jij voor te farme dan?
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Een vraag aan alle mensen die van WoW overgestapt zijn naar GW, of het allebei spelen.

    Ik heb het met WoW eigenlijk wel helemaal gezien, alle classes gehad, lvl 70, rep gefarmed, mats voor dit en dat, etc etc.

    Is GW de moeite waard nou ik zo moe ben van WoW, of is het eigenlijk WoW alleen in een ander jasje?

    Paar vragen..
    Wat zijn de pluspunten tegenover WoW?
    Is het net zo repetitief als WoW?
    Is pvp uitgebalanceerd?
    is pvp de moeite waard, en is het leuk?

    Ik weet dat GW niet je doorsnee MMORPG is, zoals het niet bestaan van een grote wereld waar iedereen zich in bevind, maar misschien is die verandering wel positief voor mij.

    Dat was het wel zo, /salute ^^
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is WoW en GW helemaal niet te vergelijken, maar voor iemand die ze alle 2 gespeeld heeft kan ik wel zeggen dat ik GW leuker en beter vind.

    Pluspunten: Community, Niet hoeven w88en op een drop of spawn, snelle gameplay, tactisch inzicht (8 skills meenemen en thats it, dus je moet goed kiezen), graphics, cooperatieve gameplay (veel meer, en eigenlijk bijna verplicht t.o.v. WoW, WoW mag wel online zijn maar je kunt daar veel solo, dat is bij een hoop bij GW niet het geval).

    Repetitief: Helemaal niet, geen grinden (behalve als je wat geld nodig hebt om te farmen), altijd quests en nieuwe uitdagingen, Hard Mode, uitgebreide PvP t.o.v. WoW, en met EotN dus ook dungeons erbij!

    Pvp uitgebalanceerd: Hell yeah! Als t om balance gaat is t iets waar WoW echt iets van kan leren! Guildwars staat heel erg bekend om zn balance in skills en classes, en blijft dit ook updaten.

    Pvp: ZEKER de moeite waard, dit is PvP op zn best
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heeft er iemand misschien een guild?? want wil het best wel weer wat vaker spelen
     
  8. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Zeer veel dank voor dit uitgebreide antwoordt!

    Klinkt allemaal zeer goed! Dan zal ik zaterdag maar eens even de stad intrekken om een exemplaar van Guild Wars te vinden :)

    Als compleet onwetende moet ik het toch even vragen ^^ : Welke uitbreiding moet ik eerst kopen? Of heeft het pas nut om een uitbreiding te kopen als je een bepaald level bent?

    Dank u zeer ^^

    Edit: Ik heb even bijgelezen over de classes in GW, en de necromancer spreekt mij zeer aan ^^ Raise dead corpses <3
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  9. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou als ik jou Nightfall kopen, de klasses ( Dervish en Paragon ) spreken mij meer aan en de setting ook, verder kun je in Nightfall Hero's verkrijgen, en dat kan je in Factions niet.
     
  10. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Tot nu toe zijn het nog geen uitbreidingen, het zijn allemaal stand-alone campaigns, aangezien je in Factions & Nightfall nieuwe classes kan vinden. De 1e "echte" uitbreiding komt 31 augustus uit en heet "GW: Eye Of The North", ook wel "GW:EN" genoemd. Hoewel Elvini hierboven zegt voor Nightfall te gaan zou ik zelf toch kiezen voor Prophecies, de 1e release van GW. Het levelen in die game is weliswaar langzamer, maar je krijgt meer kans om de game echt te leren kennen, ook is de gehele Prophecies Campaign groter dan die van Nightfall. Daarnaast is er meer variatie in Prophecies, aangezien je na een bepaalde tijd in een gebied naar een ander gebied vertrekt, dit vind ik persoonlijk aangenamer.

    Ik speel GW al sinds de closed beta, dus nog ver voor de officiele release van de game. Ik heb Tyria (Prohpecies) altijd als "thuis" ervaren, aangezien Factions ronduit bagger te noemen is en Nightfall vind ik zelf wat eentonig en een beetje overrated. De hero's zijn leuk maar het verhaal opzich stelt maar weinig voor, imo. Indien je toch besluit om voor een andere campaign te gaan, veel succes met het starten van deze prachtige game!

    /Edit, hier een HD gameplay demo van GW:EN Click!
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het toch met Elvini eens.
    Aangezien Nightfall toch het dichste bij prophecies zit EN je moet ook even in gedachten houden dat het nu erg moeilijk zal zijn een party te vinden voor iets in prophecies, terwijl NF nog erg populair is en het best "bewoond" om t zo maar even te zeggen.

    @Gdzr: Als je een paar posts boven je leest zul je merken dat we proberen een xbw guild op te zetten ;)
     
  12. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Indien je op de europese servers speelt zal ik je woord er maar voor nemen, ik heb hier zelf nooit problemen mee, ik heb 2 accounts op de amerikaanse server. De game is packed, in alle campaigns, vooral in Prophecies. But, whatever floats your boat ;)
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd in europese servers, is me altijd beter bevallen daar.
    En daar zit echt zo'n beetje 9 vd 10 spelers in NF
     
  14. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar hij zegt een uitbreiding die hij daarna het beste zou kunnen kopen ( volgens mij ). Nightfall en Factions hebben toch een hoger uitbreidings-gehalte dan Prophecies.
     
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn is het verhaal van Nightfall ook veel beter dan dat van Prophecies.
    Oude goden, ondode legendarische generalen, plottwists en constant nieuwe vijanden en allies?
    Terwijl prophecies meer een toevalsverhaaltje was: Charr invaden ascalon -> Hulp zoeken, komt White mantle tegen en Vizier, vizier wil scepter, jij helpt m eraan, oh nee vizier is evil.
    Dus verhaal gewijs is NF ook veel beter, verder als hij europees gaat spelen (wat ook t meest voor de hand liggend is), is het dus ook al beter om NF te gaan aangezien daar het meeste wordt gespeeld.
    En NF is wat noobie vriendelijker dan Prophecies aangezien je veel langer op het "trainings" eilandje zit en daarna al gelijk max armor kunt halen.
    PS: Ik hoop echt dat male rangers ook zo'n soort armor krijgen.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  16. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Hier zijn wat armors die in GW:EN zitten. Er zullen 40 nieuwe armor sets zijn (4 per class), dus dit is maar een fractie van wat we kunnen verwachten.[​IMG]

    Die male ranger vind ik dus echt strak. Ik heb nu Obsidian en alle ascended armor sets voor m'n ranger & dervish (main characters), dus ik ben wel toe aan wat nieuws. Ik vond het armor in NF zwaar tegenvallen, vooral de necro gear was om te huilen. Hopelijk komen ze in GW:EN met een paar strakke warrior sets, tot nu toe ben ik nog nergens echt van onder de indruk geweest. Zelfs Obsidian Warrior armor is lame.

    Hier nog wat nieuwe foe's.
    [​IMG]

    En een aantal allies - Het 1e meiske op de onderstaande render is "Gwen", mensen die Prophecies gespeeld hebben zullen haar waarschijnlijk herinneren als die annoying bitch in Pre-Searing 8)
    [​IMG]
     
  17. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje oud nieuws dit, maar voor sommige op xbw mss wel nieuw.
    Verder vind ik dus ook het nieuwe armor van ranger tot nu toe zwaar strak.
    Zal wel nodig zijn aangezien ik gehacked was en anet niet veel van mijn ranger heeft terug kunnen halen (Armor wat ik aanhad toen hij mn char delete (15k sunspear), wat in mn bags zat (15k druids en wat bows), en mn crafting storage (die zowat al helemaal leeg was).
    Even in detail wat de hacker zoal had gedaan :'-(
    - Al mijn armors op 15k sunspear na gesalvaged, waaronder dus ook obsidian (:mad:), 15k kurzick+Luxon+ Imperial + Vabbian (:mad:) (omdat deze toch niet zo duur is met rare mats)
    - Al mijn bows overgesluisd (meer dan 35 bows waaronder mijn greenie collectie van 22...waaronder drago's flatbow en urgoz long/shortbow)
    - Daarna heeft hij al mijn geld dus ook overgesluisd
    - Hierna heeft hij van al mn chars de rest van de 15k armors gesalvaged en mn dye vooraad die ik op mn monk bewaar overgesluisd.
    - En waarschijnlijk voor de kicks heeft hij dus mn ranger deleted..

    Over het meeste zit ik niet zo in maar wat ik dus wel erg vind is dat ik mn vabbian en obsidian armor kwijt ben EN al mn titles op mn ranger.

    Het moraal: Ik scan voortaan iedere avond op keyloggers..
     
  18. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Necro armour vind ik wel errug veel op het Luxon armour lijken. Niet echt veel vernieuwends bij, behalve de rt, war, dervish en ranger.
    Verder vind ik het echt kut dat wij gewone spelers niet het armour kunnen krijgen van de hero's :confused:. Dat Female Warrior armour is echt te bruut.
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heeft iemand een ts server, kun je met elkaar praten terwijl je gw zit te doen :)
     
  20. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope subscriptie van mijn server is afgelopen en ben niet van plan alweer te gaan betalen.
    Maar een goeie vervanger is toch wel skype.
     

Deel Deze Pagina