1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Patches, updates elders downloaden

Discussie in 'Games' gestart door primalniek, 3 aug 2007.

  1. primalniek

    primalniek Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey!

    Ik heb een vraag, ik wil voor een aantal spellen de nieuwste updates op mijn xbox 360 zetten. Ik heb alleen geen xbox live. Een vriend van mij heeft wel xbox live. Mijn vraag is, als ik bij hem deze updates enz. wil downloaden, hoef ik dan alleen mijn harde schijf mee te nemen en die even op zijn xbox te zetten, of moet ik mijn hele xbox meenemen? Alvast bedankt voor het antwoord!
     
  2. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  3. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0

    Je harde schijf alleen is genoeg, daarna moet je zijn account even recoveren op uw harde schijf ..
    Maar mij lijkt het me gewoon beter als je je xbox gewoon even aansluiten op het internet en en je offline-profiel even opwaardeert naar een silver-account dan krijg je ook de updates
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Niet helemaal ... waar je moet dan ook je console meenemen ... de xbox heeft namelijk ook een intern geheugen ..
     
  5. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je hele console moet meenemen is het nog maar een kwestie om een ethernet kabel in je console te pluggen
    Da kan je beter dan ook zelf thuis doen denk ik.

    Mja dat van die intern geheugen verklaart wel een deel van wat ik en kameraad gisteren aan de hand hadden :)
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  6. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me die oplossing van een cd-tje branden het makkelijkste ? :)
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat is alleen voor bc content
     
  8. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook makkelijk ja, een update even op een cd branden!

    Niet echt.
     
  9. primalniek

    primalniek Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor alle antwoorden! Ik heb idd ook geprobeerd mijn xbox 360 op internet te krijgen maar hij geeft een foutmelding over mijn IP-adres en ik krijg het niet aan de praat. Misschien moet ik in mijn configuratiescherm iets aan de internetverbinding veranderen. Maar goed dat is weer voer voor een andere topic :) (suggesties zijn echter altijd welkom hehe)! In ieder geval bedankt voor het antwoorden allemaal!
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

Deel Deze Pagina