Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon met X, schieten dus. Soms doet een speler dat uit zichzelf, ook doet hij soms een hakje als pass als je de andere richting oploopt als de speler waarnaar je wil passen.

2. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Is idd zo maar ik let er zelf niet meer zo op. En ze uitschakelen doe ik ook niet. Weet eigenlijk niet waarom :confused:

3. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik doe het best knap online met nederland vind ik zelf. ik win van brazillie en iedereen de laatste tijd heb nu strk van 7 en rating is 6269. terwijl het niet een super team is maar het speelt gewoon lekker :D

4. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland vind ik wel een sterke team in dit spel. Zelfs sterker dan Argentiniƫ vind ik persoonlijk. Heb daar ook al een paar spelers mee geklopt.
    Zit aan een rating van 6900-7000 maar speel nu vooral player matches. Kom daar meer eerlijke mensen tegen en als het een spannende wedstrijd was kunnen we gewoon opnieuw spelen. Af en toe speel ik nog is ranked.

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zonder comentaar vind ik het zo kaal. Daarom laat ik het altijd aanstaan.

6. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Juist, ik doe dat ook voor de 'sfeer'. Op zich dan weer jammer dat de sfeer in het engels het beste is want engels, daar ga je dan weer naar luisteren en dan merk je dat het oms nergens op slaat.

Stel ze hebben super sfeervol koreaans commentaar, maar dat verder nergens op slaat. No prob dan. Als die gasten maar uit hun dak gaan op het moment dat ik um op de lat schiet, of de 1-1 in de laatste minuut binnen tik vind ik het prima:)

7. skinds

skinds Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je een lage vrije trap doet een schuiver
    voor xbox360 alvast merci

8. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je kan proberen is een voorzet met B geven, met allebei de knuppels omlaag. De linker is volgens mij genoeg, maar die rechter omlaag kan volgens mij geen kwaad.

Heeft iemand trouwens een site of een lijst met alle stats en waar ze precies bijhoren. Dat body balance en shot power bij power horen snap ik zelf ook wel, maar ik zou het per stat willen weten.. Staat het misschien in die PES 6 guide?

Ik ben trouwens bezig met een leaque voor de achievements, speel nu met Inter (offline mag het hoor). Verbaas me echt over de ballen die ik binnen schiet. Ik ben online gewend en daar gaat het allemaal wat moeilijker. Had zowaar een lekker schot van 25 meter dat er in vloog met Stankovic, online is dat toch schaars.

Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  9. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik kom net thuis van vakantie en ik zag een update voor pes,
    is er wat veranderd aan teams ofzo?
    Ik zag nl wel net dat je vrije trappen en corners met je keep kan nemen maar voor de rest geen veranderingen?

10. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat er ook een update was voor draadloze gitaren ofzo , dus misschien zag je die wel of ik had het fout.

11. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf heeft PES met draadloze gitaren te maken?

12. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    jemiie inter is zo goed, ben maar weer een keer met ze gaan spelen en nadat je met slechte aanvallers hebt gespeeld is het echt heaven, moest tegen iemand met 6900 rating en stond na 35 min op 5-0 en toen peerde die hem.

13. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom wissel ik ook altijd af tussen de verschillende talen. De ene keer Italiaans commentaar, dan weer Duits etc. Ook wel vermakelijk alhoewel het meestal toch gewoon een belabberde commentator blijft.

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik sta bovenaan de week ranglijst:D:D:D en ik ben nu 23ste in de maand.
    en me rating is 7700

15. Ashavan

Ashavan Guest

Ik vroeg me iets af. Als ik alle achievements bekijk die nog behaald moeten worden, op 3 online achievements na, dan zou ik nog 200 punten krijgen. Dat zou mijn totaal rond de 730 brengen. Dat zou betekenen dat die 3 online achievents bij elkaar 270 moeten opleveren. Dit klopt toch niet?

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De online achievements:

First online match (20 points)
    Experience online matches. (ranked match)

10 online matches (10 points)
    Aim to play 10 online matches. (ranked match)

100 online matches (100 points)
    Aim to play 100 online matches. (ranked match)

10 online matches won (20 points)
    Aim to win 10 online matches. (ranked match)

50 online matches won (50 points)
    Aim to win 50 online matches. (ranked match)

100 online matches won (120 points)
    Aim to win 100 online matches. (ranked match)

Een totaal van 320 punten.
    En die wat jij nog moet zijn inderdaad 270 punten waard :)

Laatst bewerkt: 12 aug 2007
  17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk eraan om dit spel te kopen. Is het nog druk online en speelt het echt lekker?

Als iemand dit spel voor goedkoop heeft liggen PM me dan ofzo..

18. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is een relaxte game. Omdat je laat bent word je keihard gebeat online, dat wel. Misschien dat je talent hebt en snel mee kan komen, anders is het toch even doorbijten. Zijn iig mensen genoeg online. Hangt er natuurlijk ook af of je een game wilt kopen terwijl het vervolg over 2 1/2 maand uit komt.

19. Ashavan

Ashavan Guest

Zo erg zal het online ook weer niet gaan. Er zijn immers mensen van verschillende sterkes :)

20. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn meer laatkomers en als je ff zoekt en mensen selecteert van de derde divisie is het een eitje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina