The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

  1. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het verhaal weinig schokkend. Wel vet vond ik dat je op een gegeven moment het gevoel hebt dat die slangen die je meesleurt niet je grootste kracht is, maar eerder je grootste zwakte. Ik vertrouwde ze op een gegeven moment ook niet meer en kreeg echt een averechts gevoel wanneer ik ze gebruikte, alsof ze eigenlijk beter niet gebruikt moeten worden.

    Dat vond ik erg vet gedaan.
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nog steeds een geweldig verhaal! Zal niet teveel verklappen voor de mensen die hem nog helemaal niet hebben gespeeld. Maar het is echt een dikke aanrader. _O_
    Kan er moeilijk vanaf blijven, en dat zegt op zich wel iets. Ik heb hier en daar toch wel een beetje het max payne sfeertje. :eek:


    Iemand trouwens enig idee hoe het zit met achievements als je geen internet verbinding hebt? Krijg je die later dan als je de xbox weer aansluit? Heb er helemaal geen ervaring mee, maar was wel nieuwschierig. :x
     
  3. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup je offline account wordt gewoon een online account, en hij neemt alles wat daarbij hoort mee. In principe verandert er niks ten opzichte van wat je nou hebt.
     
  4. ViperMike

    ViperMike Guest

    Maar is de multiplayer wat in deze game? Is het redelijk uitgebalanceerd en moet je er een beetje skills voor hebben?
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Dat begrijp ik, ik heb nu gewoon een live abo, maar heb straks een tijdje geen internet door een verhuizing. Als ik dan achievements haal bijvoorbeeld krijg ik die dan gewoon? Of moet je daarvoor echt aangesloten zijn op internet?
     
  6. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Die krijg je gewoon en ze worden dan gewoon geupload als je weer op xbox live kom. Jammer genoeg kan je geen online achievements halen zonder internet:p
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Hahah, nee dat begrijp ik. Bedankt voor het duidelijke antwoord! Snel ook! _O_
     
  8. jamesdelft86

    jamesdelft86 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste forummers

    Sinds een uurtje of 3 heb ik de game ook in mijn bezit, alleen loop nu al een beetje vast :9
    ik heb net het gesprek gehad met de grootvader van jacky, die mij vertelde dat ik naar de hills moest gaan.
    als ik dat doe kom ik terecht in een soort kamer waar een tunnel naar de hills loopt. bij de ingang van de tunnel ligt een grote bel.......hoe kom ik daar langs dannn???????????
     
  9. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de tentakels van the darkness de bel naar voren schuiven :)
     
  10. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja of de bel zeg maar vast houden en dan naar achter schuiven ( dat vind ik makkelijker XD ).
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik snap trouwens niet hoe mensen kunnen zeggen dat ze er in 10 uurtjes even doorheen zijn gevlogen. Als je alles rustig bekijkt kun je makkelijk veel langer met deze game bezig zijn.
    Er is zoveel extra te zien, kleine dingen, gesprekken met mensen, tv zenders.
     
  12. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Zonder side-quests enz haal je makkelijk 10 uurtjes.

    Met alles doen doe je idd wel wat langer.
     
  13. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou net zeggen. heb er de eerste keer toch wel 9 uur mee zoet geweest.

    ben nu bezig met al die side quests en al die brieies te zoeken. heb alleen een foutje gemaakt! STOMSTOM.

    Je heb een stuk dat je voor die vinni 5 gasten moet ombrengen ben er 1 vergeten maar daar ken je niet meer bij komem, nou meoet ik die chapter overnieuw doen
     
  14. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik de comics kan aanschaffen en voor welke prijs?
     
  15. jamesdelft86

    jamesdelft86 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb hem net uitgespeeld.
    in totaal ben ik 14 uur bezig geweest en heb daarbij aardig wat sidequests gedaan. opzich een tof spel.

    GTA 4 ook weer dik uitgesteld grrrrrrrrrrr :mad::mad:
     
  16. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    www.comicasa.nl ;)
     
  17. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik dat spel voor de 2de keer uitgespeeld, nu op HARD maar kreeg de achievement niet na de 'end credits'. :mad:

    Bug? Net zoals met Rainbow Six Vegas?
    Heeft er iemand dit nog meegemaakt met The Darkness?
     
  18. Shizzel

    Shizzel Guest

    Zo vaak al besproken, je moest niet Reload Checkpoint doen, maar continue (volgensmij) en geen Multiplayer tussendoor.
     
  19. Blaze II7

    Blaze II7 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ff een paar pagina's terugscrollen. Daar staat het probleem ook beschreven en de oplossing ;).
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Paar keer demo gespeeld en het is een vette game! De sfeer is gewoon echt dik in deze game en volgens mij word het verhaal ook erg goed verteld. Lol, er was Popeye op een tv in het spel xD
     

Deel Deze Pagina