Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    FRANKFURT,
    DE 02/08/2007 10:34 's morgens RETOUR NAAR ZENDER
    02/08/2007 6:45 's morgens WORDT AFGELEVERD
    02/08/2007 5:05 's morgens AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 02/08/2007 2:04 's morgens VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 01/08/2007 11:28 's middags AANKOMSTSCAN
    ROTTERDAM,
    NL 01/08/2007 8:30 's middags VERTREKSCAN
    01/08/2007 7:37 's middags HERKOMSTSCAN
    01/08/2007 1:14 's middags AFHAALSCAN

    DE 31/07/2007 10:34 's middags FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN


    Zo snel? Was gewoon ring of death...
     
  2. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm wat mij opvalt is dat iedereen precies dezelfde tijden erbij heeft staan , zal wel aan UPS liggen met hun tijdschema,s maar bij jou II DDE II zie ik staan RETOUR NAAR ZENDER , staat bij mij niet na WORDT AFGELEVERD staat bij mij AFGELEVERD.om 10.34 s,Morgens
     
  3. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ok, raar..... Ik ben nog een beetje wezen googlen en ik zie inderdaad veel mensen die precies hetzelfde hebben als ik... Maarja hopen dat ik hem dan snel terug heb ( zou wel snel zijn! )
     
  4. Phrenetic

    Phrenetic Gamer.nl Fanboy

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft is de afzender, de Xbox is dus retour bij hen en niet weer op weg naar jou :)
     
  5. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ok en wat betekent dat precies? Wat doen ze daar dan bij microsoft als ze hem krijgen? Een nieuwe versturen ofzo?
     
  6. Phrenetic

    Phrenetic Gamer.nl Fanboy

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Repareren en als dat te lang duurt of niet mogelijk is een 'nieuwe' terugsturen
    Maar dat zal nog wel minimaal 3 weken duren hoor
     
  7. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan heb ik dus even geen flauw idee wat dat ding in Frankfurt deed, dat is gewoon een doorstuur service ofzo, maja ik ga toch op vakantie :) Als ik hem maar tegen de tijd van halo 3 terug heb ;)
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem op precies dezelfde data als jij verstuurt. Hopelijk krijg ik nu ook een mail. Maar volgens mij zit daar niet echte logica in.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  9. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij ook niet, maar het zal in ieder geval niet lang meer duren dan.

    Wat ik me trouwens wel voorgenomen heb is als deze weer kapot gaat, meteen klagen alsof m'n leven ervan afhangt, en niet pas bij de 57e keer. Een apparaat wat kapot gaat, gerepareerd wordt, en weer kapot gaat moet gewoon niet kunnen, al heeft de halve wereld er last van.
     
  10. Phrenetic

    Phrenetic Gamer.nl Fanboy

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook op 11 juli verstuurd. Nog nooit een mailtje gehad dus voor de zekerheid maar even een telefoontje naar de servicedesk gewaagd.
    Mijn Xbox staat schijnbaar al klaar voor verzending maar is nog niet op transport.
    Eventjes wachten nog dus :)
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vandaag heb ik mijn Xbox terug gekregen. Ik had hem 11 juli opgestuurd, dus heel snel terug dus. Ik heb niet mijn eigen terug gekregen. Hij werkt prima. Hij maakt tenminste geen stofzuigergeluid als ik hem aan zet. Alleen in het Dashboard is die zeer traag.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb bij alle 4 de 360's geen email terug gehad dat de console gerepareerd is en op de terug weg. Niet 1 mail.
     
  13. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    sup
    ik heb mijn xbox terug sinds gisteren.ik was hem kwijt vanaf 14 juni.
    ik heb wel mijn oude xbox terug maar met een hitachi drive die zet blijkbaar geen krassen maar wat ie wel dooet is meer hitte produceren want nu wordt ie echt heet.ben bang dat ik door die hitte snel rod krijg.
    weet iemand iets op >?
     
  14. Knispel503

    Knispel503 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    OK...
    Geheel onverwacht stond gistermiddag opeens UPS voor de deur..
    MET...een replacement-unit...
    Lees wel..GEEN nieuwe...
    Hij zat wel in de folie..en er zaten stickers op de cd-lade..
    Ik heb m`n eigen 360 verstuurd op...23-07.. !
    Da`s dus reeeete-snel gegaan.... !!:thumbs:

    Er zit overigens een Samsung-drive in....en hij is wel wat stiller dan m`n vorige...
    Heb geen idee waneer ie geproduceerd is...boeit me ook niet..
    Ben alleen benieuwt hoelang deze meegaat...
    Ik hoop dat ik me voorlopig niet meer hoef te melden in dit draadje..

    O-)
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nog steeds geen mail gehad dat hij daar ontvangen is. Terwijl ik hem 13 juli had verstuurd. Er staat bij de repair status: No pending Repair
    Is dit normaal of moet ik even bellen?
     
  16. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er bij je status no pending repair staat kan je je xbox binnenkort terug verwachten ;)
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Mooi, dan krijg ik 'm ook weer snel terug dan. Bij mij staat ook no pending repair.
     
  18. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind je die repair-status eigenlijk?? , mijn xbox 360 is 1 augustus opgehaald woensdag dus en hij was de 2de al denk ik daar omdat bij UPS geen updates meer kwamen ?
    Dus wil wel weten waar jullie dat zien.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2007
  19. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd!!!!!!!! ik deed zonet mijn xbox360 aan zoals ik elke dag doe en ik kreeg geen beeld , ik begreep het niet goed :confused: ik deed de xbox weer uit en weer aan en dan weer geen beeld en dan opnieuw uit en weer aan en dan zag ik de bekende ring of dead !!! man ik ben er niet goed van :mad: Ik ben verschrikkelijk kwaad nu :mad: ik kan geen dag zonder xbox360, elke xbox360 gaat dus gewoonweg kapot, ik vindt dit echt niet kunnen, maarja ik ben belange niet de enige maarja :) morgen is het zondag dus service is niet open dus kan ik pas maandag bellen naar microsoft zeker ? en dan zal ik hem moeten opsturen.. maar mijn xbox is getuned :confused: dus ik neem aan dat die garantie vervallen is... hij heeft alleen een andere bodycase...
    Maar ik betaal geen bal !


    EDIT: Ben even bijgekomen nu...
    Dus moet gewoon bellen naar de service morgen , die is dus open lees ik in startpost en dan word die opgehaald door ups...
    Hetgene wat ik mij afvraag is als je xbox360 een andere body case heeft, of die dan nog wordt gerepareerd omdat die gerantie is vervallen?
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2007
  20. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0

    Je gaat betalen, je hebt de doos opgemaakt, klaar garantie vervallen.
    Moet je er maar niet aan zitten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina