Games ervaringen in Real Life

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 10 jan 2003.

1. Bos

Bos Gods gift to women

Leuk Bevonden:
    0
    Liep laatst met m'n vriendin door de stad en wees echt elke camera aan die ik zag, en probeerde er ongezien voorbij te komen. Ik ging ook gehurkt en dicht langs de muren door de winkels. Ik zag haar een beetje wazig naar me kijken, dus ik zei, logischerwijs, "wil je niet zo stampen schat straks is het mission over en kunnen we weer opnieuw beginnen bij het laatste checkpoint". Anyway, later die dag gingen we op bezoek bij haar ouders, zitten we daar vol in het licht. Stelletje idioten zijn het! Dus ik doe overal het licht uit en zeg "heh gezellig, oh by the way ik heet vanaf nu Sam"........ Ben weer vrijgezel.:confused:

2. MOONboy

MOONboy ISSucker

Leuk Bevonden:
    0
    door een steentje zit er een ster in de voorruit van mijn auto,..precies in het midden van mijn 'visier'; autorijden en gamen zijn voor mij een vergelijkbare experience

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dat is dus wel een nadeel van race games, als ik die speel voor een tijdje en ga daarna in de auto zitten dan zit ik nog helemaal in 't spel en ben ik genijgt te gaan spookrijden en de snelheids limiet te overschrijden. Gelukkig kan ik me nog (soms) inhouden.

4. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Met je Fiat Panda zeker:{

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Jah ...

6. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Cool

Ik ga liever even na halo
    spelen ff met me sniper naar
    buiten en ff vanaf het balkon Knallen

Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2003
  7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik doe altijd Grand Theft Auto na.

Ga ik midden op straat staan, sleur de eerste die stopt uit de auto (nadat ik vele malen ternauwernood van de dood ontsnapt ben door net op tijd opzij te springen als weer eens zo'n mafkees doorrijdt als jij daar met je uzi voor hem/haar staat :{ ), en begin te racen. Ondertussen zoveel mogelijk mensen onderrijden natuurlijk, want dat levert weer cash op. Als ik dan achtervolgd wordt door de plaatselijke politie, zoek ik ff gauw een police bribe op en kan ik weer aan de gang. Dan ga ik met m'n flamethrower de winkelstraat in om ff te barbecuen. Lachen man! }:]

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    hee, ben jij toevallig laatst nog op vakantie naar Washington D.C. geweest??? :+

9. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Nee wel naar afghanistan
    ik was namelijk met mijn sniper en mini gun naar schiphol gegaan
    en heel schipHOL
    vermoord daarna met een vliegtuig naar afghanistan gegaan
    en binlade vermoord hij kwam namelijk net van de apotheek af
    voor zijn Pillen

Deel Deze Pagina