Hm... dat zal je vies tegenvallen denk ik,ik ben geen watje en denk de rest ook niet,zeg het maar als 14 maart is,en wat een onzinne thread tss ,als ik al online kan kome /me hates CC
Spam word meestal met iets beloont. maar leuk dat je iedereen al uitdaagt. vanaf 14 maart 2003 om 17:00 (ongeveer) zit ik online
Typisch shootergod Hij is misschien wel goed, maar hij zit er altijd zo mee te patsen. Dat is echt niet meer normaal. En om nou te zeggen dat hij echt uitblinkt in shooters... ook weer niet. Kijk al naar zijn naam, dan weet je al meteen wat voor ego hij heeft. Hij snapt niet dat mensen het niet zo op prijs stellen als hij de hele dag loopt te patsen met zijn gamekunsten... bescheidenheid siert de mens!
:{ anyway, ik zeg nog ff niet me gamertag (stel dat iemand 'em in pikt ) maar rond 4 a 5 uur ben ik online
Hm.... tzou wel leuk zijn tot nu toe hek steeds aan niemand een uitdaging bij gamen,en om en duur winnen de hele tijd word je ook niet zo blij van,maar patsen doe ik er niet mee,damn ik wil xbox live ach jah de CC .... we zien wel wat het word en 1 van mijn vrienden neemt het wel dus daar kank wel is een potje tegen jullie spelen gheehe ^^