1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Koopjes Spotten! [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die mail had ik toen ook gekregen :9
    Ik was dus iig niet de enige O-)
     
  2. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja dan moet men bij bol.com een beter systeem gebruiken, lijkt me duidelijk :)
     
  3. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    net met die code bioshock besteld en met ideal betaald hij haalde er gewoon 5 euro af hoor :) dus 46,95 incl voor bioshock is wel lkkr ja!
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Na een weekje nog geen Kameo van Vanleest. Orderstatus staat op in behandeling.
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zoiets leuks had ik vorige week ook bij BOL.com

    Woensdag middag om 16:00 bestelde ik TDU voor de X360, bij de bestelling stond dat hij de volgende dag al geleverd zou worden. Het was ondertussen donderdag en de postbode was geweest maar geen TDU. Ik belde met de klantenservice en een mevrouw vertelde mij dat het pakketje bij het distrubitiecentrum lag en hij zou de volgende dag komen.

    Vrijdag ochtend zat ik in de woonkamer toen de postbode rond 11:00 langskwam, ze liep langs ons huis zonder ook maar iets in de brievenbus te schuiven. Weer besloot ik te bellen naar BOL om meer informatie los te krijgen.

    Weer kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die hetzelfde verhaal vertelde. Zoals je zult begrijpen ging ik niet met dit antwoordt akkoord en vroeg ik door en door. Uit eindelijk heeft ze het nog een keer (echt) nagekeken en wat bleek? Test Drive Unlimited voor de Xbox 360 lag niet in hun magazijn en moest worden besteld bij de leverancier. Dit was pas die ochtend gebeurd en het zou nog zeven werkdagen in beslag nemen om het pakketje bij mij te krijgen.

    Mijn bestelling heb ik geanuleerd en ik heb ook besloten nooit meer iets te bestellen bij BOL, de vorige bestelling daar was ook niet bepaald een succes.

    ;)
     
  6. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de code van bol.com ook gebruikt. :D

    Heb nu 2100 Xbox Live punten besteld voor €23,94.

    Dus thnx voor de code, scheelt toch 5 euro :D
     
  7. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwsbrief van nedgame:

     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Bol.com zuigt man:{ nee serieus ik had de Nintendo Wii besteld waneer hij net op Bol.com stond en toen dat ding uit was stuurde ze niet eens een Wii op naar mij omdat ik zeg maar volgens hun het veels te laat had besteld -.- dus moest ik 4 weken wachten met het verzending dus ik had hem geannuleert dit was het zelfde verhaal toen ik de DS bestelde bij hun maar ik heb het gelukkig altijd uit de FRS kunnen halen maarja ik ga daar nooit weer iets bestellen volgens mij hebben ze de meeste Wii's gewoon gehouden.

    -


    Maar anyways ik wou Sonic The Hedgehog via vanleest.nl bestellen maar zijn ze wel een beetje vetrouwbaar met het verzenden van games? er stond wel 10-12 werkdagen maar dat maakt niks uit :+
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Idd, haal nooit meer een console oid bij bol.com Had er mn wii besteld.... 3,5 maand gewacht, toen ze em eindelijk zouden versturen had ik in de tussentijd een nieuwe creditcard gekregen en was de oude niet meer te gebruiken waardoor ik nog langer op mn wii moest wachten... toen maar laten zitten. Bol.com, als je lang op je spul wil wachten een prima adres8)
     
  10. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ben anders heel tevreden over bol.com, ik bestel een game en het was de volgende dag in huis! :thumbs: echt supersnel!
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    19 juli besteld en nog steeds niks ontvangne, echt geweldig dynabite.. laatste keer dat ik daar wat bestel :mad:
     
  12. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Kom op zeg, wie maakt hier nou de fout.....
    Bol moet gewoon zorgen dat wanneer een code maar eenmaal gebruikt kan worden, de code maar ook echt 1 keer gebruikt kan worden.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Wie heeft Kameo bestelt bij Vanleest en heeft hem al ontvangen ? :)
     
  14. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    ja goeie vraag over Kameo@ van leest.

    op de site stond ten tijde van de koop dat ie gewoon leverbaar was...tis al 16 dagen geleden dat ik hem heb besteld...niks ontvangen. Enkel een email dat ze hem 'opnieuw' hebben besteld bij hun leverancier.

    naja, ik ga m niet annuleren, want voor 10 euro vind je hem toch nergens anders. Gelukkig blijft je bestelling gewoon geldig.
     
  15. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bestel regelmatig games bij Bol.com en als er staat dat het spel op voorraad is dan kreeg ik hem altijd op tijd binnen. Prima webshop vind ik.
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Vind ik ook. Aan het probleem met de Wii kon Bol toch niks doen zeker? Dat ding is in heel Nederland maanden niet te krijgen geweest.

    En ik heb Kameo ook nog niet binnen van Van Leest
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Op je site stug blijven volhouden 6-8 weken levertijd en meer dan 3,5 maand wachten en dan omdat er zoooo lang op gewacht moest worden intussentijd je een nieuwe creditcard krijgt weeeeeer weken/maanden moeten wachten omdat je weer helemaal achteraan de wachtlijst wordt gegooid daardoor (zelfs na mailen met bol hierover, maakte niks uit, oftewel je hebt dikke pech, sluit maar weer lekker achteraan de rij aan, boeied ons niks dat je net al 3,5 maand heb gewacht)... ja goeie service:thumbs: Nog nooit zulke slechte service gehad. Bestel liever uit het buitenland, play, play-asia, dvdpacific, altijd super goeie service en artikelen altijd optijd binnen, ook al komt het van de andere kant van de wereld het is altijd mooi optijd.


    Voorbeeld: MGS acid 2 besteld bij amazon.com op vrijdag avond, het spel kwam maandag al met bestelbusje voor huis aan, terwijl ik de cheapste en langzaamste shipping had gekozen, dat noem ik goeie service;)

    /Mod Dat is wel weer genoeg offtopic geleuter. Koopjes spotten gaat het hier over, niet over ervaringen met gameshops - Cygnum
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    NFS Most Wanted - 10 Euro - VanLeest.nl
     
  19. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik ff iets eerder moeten weten heb er 20 eurie voor beteeld bij MM
     
  20. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0

    Bij Play heb ik zelfs een game nooit ontvangen. Ik denk dat er overal weleens wat mis gaat. Moet er niet te zwaar aan tillen denk ik. Er zijn gewoon een aantal webshops die goede service leveren en ik denk dat Bol.com daar ook bij hoort. Incidenten moet je niet generaliseren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina