1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    De Megabuster. Die schijnt ook wel vet te zijn. Ik heb Zombie Genocider al, dus ik kan 'm halen, maar dan moet ik eerst m'n game afmaken, waar ik geen zin in heb..
     
  2. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Is Dead Rising nu nog een aanrader?
    2. Hoelang blijft Dead Rising leuk?
    3. Dead Rising is nu toch alleen maar verkrijgbaar in zo,n lelijke classic hoesje? (hopelijk niet)
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, zeker weten. Ik vind het een van de vetste games op de Xbox 360!

    Je kan je er aardig mee vermaken. De meeste denken dat het alleenmaar zombies meppen is, maar het is meer dan dat. Met de cases die je moet oplossen en de verschillende modes ben je wel even zoet. Er zijn sowieso 6 eindes.

    Ja en nee. Dead Rising is een tijdje geleden een Classics-titel geworden, maar als je goed zoekt kun je voor de prijs van die of zelfs lager de normale op de kop tikken of anders 2e hands. Dat kan natuurlijk ook!
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ff over die grasmaaier op de courtyart, waarom staat die in godesnaam op invert? Als ik naar rechts wil moet ik naar links sturen, dat werkt niet |:-. En nee mijn controller staat gewoon op normaal. Voor de rest is dit trouwens een aardige game, had alleen unreadable disk toen ik net op weg naar mijn savepoint was, toen was ik een beetje saggo en heb ik het spel netjes weer weggelegd \o/
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Huh, is dat zo? Dat is me nooit opgevallen, binnenkort even checken! :+
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup, ik had eerst die heggenschaar maar die was na een paar zombies al naar zijn grootje dus pakte ik maar die maaier. Toen stuurde ik zo een hoek in en kwam ik niet meer weg. Daarna ben ik maar weggesprint en kwam ik de almachtige auto tegen, maja het mocht niet baten, de 360 wint altijd :mad:
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Volgens mij is het met de winkelkarretjes ook zo, in het begin wel wennen
     
  8. Blaze II7

    Blaze II7 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je de x-axis ook aanpassen bij options, dus op inverted zetten of normaal.
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ik heb dat weer niet :p
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zoals ik al zei staat alles op normaal, dus ik zou hem op zich op invert moeten zetten maar het is niet bij alle voorwerpen dus jah...
     
  11. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Is best wel een moeilijk spel maar hoe krijg je snel die Psyopaten snel dood want ik kan niet bij hun in de buurt komen
     
  12. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik deed het altijd met van die shakes als potion en dan maar met dat samurai zwaard blijven slaan:D of met zo'n mitrailleur, later deed ik het met die bomberman gun dan zijn ze super snel dood :)
    maar het verschilt ook wel welke baas je op welke manier het beste aan kunt pakken.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    mocht je er zelf niet uit kunnen komen. Hier heb je een guide voor de alle bosses (videos wel te verstaan)

    http://www.stuckgamer.com/gui_dead_rising_01.shtml
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok ik sta om 1200 op het heliport en het spel eindigd. Nu krijg ik steeds maar een C ranking terwijl ik toch echt op het heliport ben om 1200.....

    Heb het nu al 3x geprobeerd weet iemand wat ik fout doe?
     
  15. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet vet lang van te voren daar staan en alle cases gecomplete hebben... ik ben vergeten hoe lang van te voren, het beste is denk ik als je alle cases gecomplete hebt meteen bij het platform gaan wachten, ik vind het wel een klotestreek want er staat idd dat je er voor die tijd moet zijn en dus neem je gewoon rustig je tijd enzo en dan speel je hem niet op het beste einde uit... had ik ook en uit frustratie ben ik niet voor de 3e keer overnieuw begonnen :9
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb ik allemaal gedaan. Heb ook nog in de laatste 2 uur met Isabella gepraat om nog de cutscene van Brock te krijgen....
     
  17. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Misschien echt op het platform staam dus niet ernaast?
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het was na de 4e keer gelukt. Ik stond er steeds op en nu stond ik er langs en toen lukte het wel. Maar in de guides stond dat het niet uit zou hoeven maken...
     
  19. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt niet uit waar je staat, het enige wat je hoeft te doen is nog een keer met Isabella praten. Hierdoor krijg je het filmpje 'memories' te zien. Als je daarna naar het dak gaat krijg je het goede einde...
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat filmpje waar Brock in voor komt? Die had ik al gehad. Hij wilde me de C rank gewoon niet geven omdat ik 'op' het heli platform stond. Dat filmpje heb ik zeker gehad aangezien ik nog moest rennen om, om voor 1200 AM heen en weer geweest moest zijn.
     

Deel Deze Pagina