[PC] guildwars

Discussie in 'Games' gestart door the only ego, 1 nov 2004.

  1. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kunt pre-orderen tot de dag voor de officiele release. Maar let wel, de pre-order kit heeft niets met GW:EN zelf te maken. Dus, pre-order of niet, je zult de game pas gewoon op de release dag krijgen en je moet gewoon de volle mep betalen.
     
  2. haaske

    haaske Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een bestaand account overkoopt van iemand heb je dan het spel zelf niet meer nodig??
    ik bedoel kun je al dan onmiddelijk beginnen met spelen?
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    jah, je moet hemd an wel donwloaden,
     
  4. haaske

    haaske Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    wat moet je dan downloaden alleen dat van internet van de site? en dan ook nog iets als je inlogd?
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    gewoon de client
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Uuf. Wat zit dat friendssysteem van GW waardeloos in elkaar.

    Er is zo'n knakker die ik behoorlijk goed ken die ook guild wars speelt, een vervelend iemand, want elk moment dat je online komt valt hij je weer lastig.

    Nou kan ik hem moeilijk ignoren, want hij is best een aardige kerel enzo, bedoelt het goed, maar ja beetje lastig om lekker in de game te komen als je elke 2 sec een whisper krijgt.

    Denk je een nieuwe char te beginnen, waar hij je niet lastig op valt, krijg ik meteen al een whisper wanneer hij de eerstvolgende keer online komt. Wtf.

    Beter dat ze verschillende realms hadden gemaakt oid..

    Edit: ofc is er offline mode, maar dan kunnen alle andere mensen in je friendlist je ook niet bereiken neem ik aan.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  7. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je die kerel gewoon vertellen dat je het irritant vind, en niet het friends systeem de schuld geven..:x
     
  8. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan jezelf offline zetten, maar dan ziet iedereen uit je frienlist je als offline
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    luister even, het is een beste kerel en ik speel al een half jaar met hem (en anderen samen), maar soms is het ook fijn om op een alt te gaan waar je standaard bekenden je niet lastigvallen, en je een paar nieuwe mensen kunt ontmoeten.

    :x

    Anonimiteit is juist het grootste voordeel van online gamen, en ik vind het vreemd dat ze dit soort systeem gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.835
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik vond het juist irritant bij WoW dat ik elke keer bij mijn alt dezelfde mensen in de friendlist moest gaan zetten :p.
     
  11. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    @ Dodgie, grow a pair of balls! Als je klaagt over het feit dat die gasten irritant is moet je er ook iets aan doen. Zo niet, zeur dan niet over die gast of over de friendslist, het probleem ligt gewoon aan jezelf. Als je in een MMORPG niet duidelijk bent tegen mensen kun je er van uit gaan dat het altijd hetzelfde blijft. So what als je de gast op z'n tenen trapt? Als jij lekker van je game wilt genieten moet dat kunnen, zonder dat een of andere gozer je constant aan het whisperen is. Daarnaast zijn er inderdaad die online settings, je kunt je status bijvoorbeeld op away zetten. Dan kunnen mensen je nog steeds whisperen maar als je dan gewoon niet op die gozer reageerd zal ie vanzelf stoppen denk ik. Do Not Disturb werkt ook wel maar dan niemand je PM'en.

    Anyway, het makkelijkste zou zijn om die gozer gewoon even duidelijk te maken dat je GW speelt om te chillen en wat plezier te hebben. Als ie zo belachelijk veel te lullen heeft gaat ie maar naar een chatsite.

    Aangezien men niet de tijd neemt om je een fatsoenlijk, inhoudelijk antwoord te geven zal ik dit maar even doen.

    Indien je een bestaand account van iemand koopt, zorg er ALTIJD voor dat het email adres veranderd wordt naar jouw eigen adres. Je kunt het wachtwoord wel veranderen maar als je volledige controlle over je account wilt hebben moet je gewoon je eigen email adres erin hebben staan. Ik zie dat je voor Unrealer's account wilt gaan. Ik zou dit niet doen als ik jou was, Prophecies is al te vinden voor 20 euro bij de juiste winkel. Dan weet je ook zeker dat de account van jou is en dat er verder niets mee gedaan werd.

    GW werkt met een download systeem. Je hebt alleen de Client nodig die je hier kunt vinden (onderaan de pagina "Play Now"). Zodra je dat geinstalleerd hebt kun je je account informatie gebruiken en een nieuwe character maken (of een bestaand character gebruiken). Daarna zul je wel nog een grote download krijgen aangezien alle files geinstalleerd worden via de web-interface.

    Feitelijk kun je direct beginnen met spelen, maar dan zou iedereen de complete game en alle gamefiles al op z'n computer moeten hebben. Zelfs de CD's installeren niet alles, aangezien er regelmatig auto-download updates zijn die gewoon direct in je game gepropt worden.

    Hopelijk heb ik je hiermee geholpen - als je nog vragen hebt plant je ze hier maar neer, dan krijg je er zeker wel een antwoord op.
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ena ls je ff w8, kun je een pack kopen bij bartsmit, met de uitbreiding erbij voor maar 45,-
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het eens met necro, als je iets dwars zit over die gast zeg t m dat dan gewoon.
    En zoals jij het zegt klinkt t alsof je gewoon ff niet gestoord wilt worden, waar do not disturb natuurlijk prachtig op zn plaats komt, en je kunt natuurlijk mensen altijd zelf nog pm'en hè ipv de andere kant op. ;)
     
  14. xxTinkerbellxx

    xxTinkerbellxx Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een geweldig spel!
    ga ik zeker eens proberen
     
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat GW:EN feitjes geplukt van gameamp en de gaile gray visit van gisteren.

    Alles is hier terug te vinden.

    Vond het zelf wel verassend dat er geen nieuwe elite skills komen.
     
  16. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    net eindelijk lvl 20 geworden, Ranger/Monk.. en een Pet die lvl 19 is :D
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Gratz :), heb pas mijn lvl 20 weg gedaan
     
  18. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe goed zo!
    Als je hulp nodig hebt pm me maar 1 keer als ik terug ben van vakantie :+
    (IGN: Deadly Thorn)
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nu al een tijdje mijn Assassin/Ranger Level 20, en ik heb al aardig wat combo's in de moves gevonden. Vooral Poison gebruik ik veel :thumbs:

    Ik ben momenteel bezig met Quests van de Prophecies versie van Guild Wars. Ik ben aan het questen met een maat van me, en als er hier nog mensen zijn die mee willen questen? Level maakt niet uit. Nickname ''Halo Trooper''
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben nu een Alt monk begonnen, en ik vraag me af wat de beste combi zou zijn in combinatie met een Monk? Qua Classen..

    Zijn er mensen hier die ik trouwens kan toevoegen in Guild Wars? We hebben nu een 4man group, en er kunnen er altijd nog wat bij :)
     

Deel Deze Pagina