1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Koopjes Spotten! [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    De sport games zijn ook allemaal niet regiovrij (nba 2k6-7, nhl 2k6-7).

    Dus volgens mij is het een coin-toss.
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo geen verschil? non eu versies, dus non-pal versies doen het niet op een europese 360 hoor, tenzijn hij regio vrij is, dus wel pal
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Had ik toch al gezegt dat ie 99% zeker regiovrij is (lees hierboven).

    Assasins Creed = Ubisoft = regiovrij = pal = je kan hem op elke 360 spelen.
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik het toch ook niet tgen jou, ik had het tegen die gast boven mij die zei dat er geen verschil zat tussen eu versies van games en amerikaanse of aziatische
     
  5. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Regiovrij != PAL per definitie volgens mij hoor ;)

    Regiovrije NTSC games werken wel op een PAL xbox, magoed ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2007
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=82306& ;)
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand TMNT ergens goedkoop gezien?
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik bedoelde natuurlijk 30 Juli :x
     
  9. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja en kijk eens hoe vaak die thread gebruikt wordt? Vergelijk dat dan met deze...en je snapt em wel, he?

    tis ook niet er praktisch om voor elke aspect van games kopen een aparte thread te maken (Spotten/ervaringen/buitenland). Zo werken forums nu eenmaal niet, en zo willen mensen ook niet posten.
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze thread bestaat al jaren en voor veel mensen is het juist fijn om maar een paar pagina's te checken voor KOOPJES..... |:-

    Als jij hier gaat posten dat je slechte ervaringen hebt met een bepaalde shop gaan dadelijk andere mensen juist aangeven dat ze daar bij "die shop" nooit last van hebben gehad en komt er zo'n discussie en uitwisseling van ervaringen.
    Zo is dus heel het doel van de KOOPJES thread overboord.

    Misschien is het wel nuttig om in de startpost een aantal goed bekenden winkels/webshops te zetten zodat mensen er vanuit kunnen gaan dat daar de zaakjes op orde zijn ofzo...

    Maar goed, ff offtopic om een punt te maken.
     
  11. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    gast, dat weet ik heus wel. Maar er wordt zoveel offtopic gepost waar mods niet op ingrijpen..dat ik het raar vond dat ze nu wel op die posts reageren (en fyi, het was niet op mijn post gereageerd).

    in de categorie offtopic die totaal niet nuttig is, zou ik eerder 'die game zuigt!!'' zetten. Maja, daar is al eerder in deze thread over gediscussieerd, en dat mag dus wel. Nogmaals, ervaringen vind ik persoonlijk niet zo offtopic.
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb Halo nu bij GC shop en bij Zuiderpark gespot.. GC shop is iets goedkoper maar heb ik geen ervaring mee.. Wat raden jullie aan?
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit is inderdaad een prima thread daarvoor en als mensen er behoefte aan hebben kunnen zij daar verder discussiëren.

    Waar slaat dit nou weer op?! We kunnen ook niet altijd alles zien en waar we iets zien dat niet hoort zeggen we er wat van. Zo simpel ligt het. Verder gaan we hier gewoon weer ontopic en discussies over de gamestores e.d. graag voeren in de daarvoor bedoelde thread: Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc... .
     
  14. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    doe gewoon GC shop, heb daar geen ervaringen met pre-orders, maar heb is een game besteld, en keurig 2 werkdagen later door de brievenbus gegooid,
     
  16. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik bij zuiderpark, alles goed geregeld. live codes worden daar opgestuurd. heb halo daar zelf ook gepreordered ;)
     
  17. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    ja, dat slaat dus op de mods he? lijkt me duidelijk. Hey, ik ben er niet op uit om mods te bashen, maar ik lever alleen wat voorbeelden die wat steun geven aan de stelling. In deze thread wordt gigantisch veel offtopic gepost, wordt niets aan gedaan zelfs als mensen netjes vragen om ontopic te gaan. Kan me herinneren dat de mods zelfs tegen die mensen zeiden niet te zeuren ofzo.

    goed, de regel is dus niets over ervaringen, i assume? prima hoor, doen we dat.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Assasins Creed voor 37,- bij play-asia....durf alleen de gok niet te nemen dat ie regiovrij is, al is ie van Ubisoft.
     
  19. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem altijd nog annuleren ;)
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m vanmiddag bij Zuiderpark besteld. Gewoonweg omdat ik het daar echt een goede service vind. Altijd snel antwoord op je praten en goed 'persoonlijk' contact.
    Wel grappig, vroeger was het gewoon Zuiderpark-Computers, maar nu is het Zuiderpark-Computers&Games..
    Onderhand bijna allen maar games!

    iig: Ik heb nu Limited edition gekozen, krijg je die pre-order kit bij.. Lijkt me toch wel leuk en miss kan ik die extraatjes los verkopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina