Weet er iemand wanneer Ninja Gaiden uitkomt?? Want ik zou me graag een nieuwe game kopen maar ik weet niet welke echt de moeite waard is! Kan me iemand raad geven?? Splinter cell - Halo - Mechassault,.... heb ik al!!!!
Voor je vraag over waneer die uitkomt surf naar de volgende site Klik hierop suc6 edit:04-juli-2003 greetz
Re: Thankx dat is die inderdaad, je vind daar al de release dates.. ik vind mechassault zeker je geld waart maar ik zou hem pas kopen in maart i.v.m. xbox live.. als je HALO nog niet hebt dan zou ik die gelijk kopen! simpelweg het beste spel op de xbox need I say more..
Re: Re: Thankx hij heeft halo mechassault splinter cell al,heb je over heen gelezen denk ik ,tis maar van wat voor genre hij houd dan kunnen wij titels zeggen en dan kan hij de revieuws ervan lezen om te kijken of het hem aanstaat
Re: Re: Re: Thankx hmm inderdaad overheen gelezen.. dacht dat hij daar in geintresseerd was maarja.. dit gaat niet echt meer over ninja gaiden he hij komt rond mei uit dacht ik en beloofd heel wat te worden
04-juli-2003 maar weet natuurlijk niet helemaal of het klopt,maar ik denk dat deze thread klaar is,claw ik zie je weer in een pm of in een andere thread ,lol ^^ we komen elkaar bast vaak tegen maar wel blijven maar ff on topic 4 juli-2003
Ik heb gewoon even op die site gekeken en zo staat het daarop dus vulde ik dat hierin zoals ik al zei,weet niet of het vetrouwbaar was,maar die site is in het algemeen Zeer Goed
hij is al een tijdje uitgesteld.. weet niet of juli de juiste datum is maar je kan er in ieder geval wat langer op wachten..
pff je zou maar op deze titel wachten hahah Call of Cthulhu: Beyond the Mountains of Madness Action 26-Nov-2004 zo betrouwbaar is die site niet... er staat dat nba inside drive 2003 hier nog moet uitkomen maar die hebben we al een tijd in de winkel...
advanced scart kabel advanced scart kabel, wat voor nut heeft die?? Is die meer advanced dan de scart kabel die je er gewoon bij hebt misschien??
Re: advanced scart kabel denk dat je die beter kan vragen bij general xbox chat,praten ze de hele tijd over Hardware,en die site geeft erl ongeveer een idee van de tijd en ook dat je weet welke games nog moeten komen
advanced scart cable zent rgb signalen door dus hij zendt de kleuren rood groen een blauw apart door, daardoor scherper beeld en je hebt hem nodig als je dolby digital wilt luisteren. er zit een kastje aan de kabel waar een optiche (glasvezelkabel) uit op zit en die kan je aan je dvd speler aansluiten als die een optische in heeft, of bijv op de creative inspire 5.1 console 5500D. got it?