Mensen, ik ben totaal gehyped door Kung Fu Chaos... Ik MOET beelden ervan zien. Plz, heeft iemand voor mij een filmpje? Dit wordt hopelijk zo de game om voor te leven... Ik heb dat filmpje nodig!!!
Haha, heeft er eentje zin in een spelleke... Er stond dacht ik een filmpje op OXM disc 10, en als je die niet hebt moet je ff op IGN of Gamespot checken ofzo...release datum staat trouwens op 11 April, althans volgens tothegame.com. Nog een paar maandjes wachten dus.
Volgens een vriend van mij staatie ook op de JSRF/Sega GT dvd, dus ik ga morgen ff bij hem filmpie zien Waarom krijgt de US hem nou ineenz in Februari... NOT FAIR!!!
Rechtermuisknop - opslaan als Ik heb er 1 gevonden uit mei vorig jaar op IGN... ben nu op 63% downloading
er is net een officiele site van met allemaal screens en filmpjes enzo. KIJK HIER: www.kungfuchaos.com
Volgens mij wordt deze game echt dikke fun! ga ik zeker ff checken in de winkel. Niet blind kopen, maar lijkt me echt de ultieme game om met wat vrienden op de bank te doen. Lekker elkaar afrossen hehe Heel die sfeer is tof, die muziek en kleding.. alles Alleen mist er echt nog een Xbox Live optie. Dat lijkt me eigenlijk nog veel toffer.. maarja, misschien ooit een patch (maar dat lijkt me er niet in te zitten)
de eerste review is te lezen !!! smullen ! http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=131239
Bwohohoh, dit spel is zo roelerend! Ik heb nu 3 (gameplay) filmpjes gezien en ik ben dolenthiausiast, was het maar april...
Het lijkt erop dat je de post op de main niet goed gelezen hebt, want daar stond de link naar die site ook al vermeldt...
Bwohohoh, ontschuldiging aangenomen (kwilde het in engels zeggun maar ff vergeten hoe je appology schrijft )