1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik doe eigenlijk voor 95% alleen nog maar PvP, dus veel BGs, en af en toe Arena.

    Blijft het leukste, gisteren toevallig wel nog een DPS spot gevuld voor Maulgar en Gruul, allebei down, maar na wat uurtjes NUKE <Target> NOW en een paar knoppen indrukken, wist ik weer waarom ik niet meer raid.

    Booooring ;)

    Won nog bijna dat caster-zwaard van Gruul ook, maar een mage rolde hoger. ;(
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Net met rogue op de ptr gespeeld, dat word mijn nieuwe class denk ik. :D
    Is zo leuk om alles behalve een frost mage aan te kunnen. =P
    Al zal de meerderheid op de ptr wel noobs zijn...

    Ik ben 5/44/12 specced en het is best simpel..
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    17/3/41 is nog veel leuker !
     
  4. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook op de PTR geweest, rogue + mage aangemaakt toch mijn favo classes.
    We deden magmetheridons lair en toen rende op een gegeven moment iemand in zo'n boss stormen en riep leeroy jenkins dus wij snel naar de uitgang rennen pff.
     
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Hehe.. ik ben gisteren met Xink op de testrealm geweest.. Hoe werkt dat voicechat trouwens, zag er iets over staan bij sound maar wist niet hoe het nou werkte, anyone :9?
     
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, ben ik ook geweest maar... als je dan ambush doet.. dan crit hij wel, maar dan weet ik vaak niet wat ik dan moet doen, en de meesta classes lopen dan gewoon weg en ik kon ze niet bijhouden door de lag van de ptr. =P
    Al is het leuk om te ambushen, shadowsteppen en dan nog eens te ambushen, is alleen niet echt goed gelukt bij mij. :p
     
  7. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Na Hydross en Lurker in 2 dagen gedowned te hebben zitten we nu nogal vast op Morogrim Tidewalker. Is er hier iemand die ervaring met het gevecht heeft?

    We hebben met name problemen met de murlocs.. We gebruiken een paladin die consecration spammed om de aggro te houden maar hij komt vaak op de meest ongelukkige momenten in een watery grave.. Is een paladin wel het beste? Moeten we er 2-3 hebben?

    En hoe ziet de raid setup er verder uit? (aantal healers/tanks/melee/ranged?)
     
  8. Xelif

    Xelif I'm born to be me

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wij het doen is met 2 warriors. hun pakken ze op aan beide kanten en een paladin in het midden die agro ook probeert te krijgen. zo gauw ze allemaal bijelkaar zijn hunters frost trap in het midden en ze down aoe'n. onze set up is: 6-7 healers 3 tanks 7+ aoe'rs en dan de rest van de dps.
     
  9. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gebruikten op morogrim tidewalker een paladin die zwaar overhealed om aggro te pullen op de murlocs, overige healers faden etc. Deze liep dan naar het midden waar de 2 groepen elkaar tegen kwamen. De mages gebruikten vervolgens frost nova, met macros en een vorop gestelde volgorde hadden we een frost nova rotation en aoeden we de murlocs down. Mages, locks en warrior op murlocs, de rest blijft gewoon tidewalker dpsen. Met deze tactic hadden we hem vrij snel down. De warriors zijn er voor om de murlocs van de healers af te plukken mochten deze aggro krijgen.
     
  10. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Void Reaver down. \o/

    M'n mage heeft de T5 shoulders. \o/
     
  11. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    idd! :D


    ik heb nu een frost mage, lvl 29.. wil ff weten wat de zwakke plek is! en het s leuk! :D
     
  12. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Thought you quit :cool:, no one ever really quits 8)

    Anyways, gz
     
  13. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    same here :9
    ( al tijdje :eek: )
     
  14. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, toch maar niet.. :')
     
  15. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar die paladin komt toch hoe dan ook een x aantal keer in een watery grave? Dan lopen die murlocs dus vrolijk rond te dansen?
     
  16. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Horde of alliance ? en server ? :p kom anders als je alliance bent naar Bloodfeather :9

    PS ik heb me gold voor mount al haha
     
  17. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    alle paladins overhealen zodat als de ene in de grave komt dat ze dan naar de andere gaan. de mages moeten de murlocs assisten en kijken wie er getarget worden dan moet ze kijken waar die persoon staat en op tijd hun nova gebruiken.
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Al akir ( alliance ) heb ook al gold voor mount :) )
     
  19. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Overheals geven tog geen aggro? o_O ooit op wowwiki gelezen..
     
  20. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Stond op het punt hetzelfde te posten. Alleen effective healing geeft aggro.. wat we nu doen is een warlock die life tapt spammen op het moment dat er murlocs komen.. Maar het schiet nog niet echt op :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina