Guitar Hero III

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... dragonforce...

Is dat niet die band die in de studio alles redelijk traag inspeelden en het vervolgens met software versnelden om het allemaal wat sneller te doen lijken?

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Haha, is dat echt waar? :D

4. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker hoor, pin me er niet op vast... maar ik zat zo te luisteren naar die hoge noten in dit filmpje en ik vindt ze heel kunstmatig gepitched klinken, toen herinnerde ik me ineens dat er een band zoals deze in een studio was gedoken en de engineer hadden gevraagd of hij hun rustig ingespeelde solos kon versnellen zodat het lekker overdreven snel klonk.

Nogmaals, weet het niet zeker.. maar ik dacht dat het dragonforce was.

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vraag me af hoeveel noten Through fire and flames gaat hebben. Volgens mij echt 3000 of zo. Want dit gaat echt razendsnel. Bij die intro waren er al meer dan 200 noten.

Wel handig dat je het nu ziet, dat '100 note streak' en zo. :)

Ik hoop echt dat ze een demo uit gaan brengen van dit spel. Zal wel bruut zijn! Kan je alvast een beetje oefenen.

Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  6. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
  7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lollig, dat wist ik niet van DragonForce :eek: Anyways, het zal me ook aan m'n reet roesten....als de muziek maar vet is kan het me weinig schelen hoe het verder tot stand komt :cool:

Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  8. MrMike

MrMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, amen :)

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heb echt zo een zin in deze game (3,s and 7,s FTW!!)
    Waarschijnlijk is een nummer als dragonforce op expert niet voor mij weggelegd.
    Ik kan de meeste songs bij GH2 wel op expert spelen,maar na het zien van het filmpje van dragonforce op youtube,weet ik wel zeker dat dit voor mij voorlopig absoluut niet is weggelegd!

Ook kijk ik erg uit na de online co-op die GH3 zal bevatten,kan erg leuk uitpakken.

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wil toch nog iets zeggen over Dragonforce en de manier waarop ze hun nummers opnemen. Het is niet zo dat ze het in het snelle tempo niet kunnen, maar het is gewoon makkelijker om het zo te doen voor het album. Live klinkt het namelijk ook goed en gewoon snel. :)

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ohoh, ik lees net dit op een forum (Scorehero).

- One of the biggest gameplay changes was with the system for hammer-ons and pull-offs. Rather than being based solely on the timing of the notes, Neversoft is able to program certain notes to be strummed or hammer-ons. The general guideline is, if a note is strummed on a real guitar, it will probably have to be strummed in-game. When a note is a hammer on for a real guitar, you'll probably be able to do a hammer-on for it in-game. This provides a much more realistic feeling to the charts.

Bron:
    http://www.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=19183

Dus ik denk dat het echt stukken moeilijker gaat worden, als ik het goed begrijp tenminste.

12. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou dat denk ik ook bassie, ik ben erg benieuwd! Als ik zo eens die filmpjes zag dan ziet t er veel moeilijker uit dan als een van de moeilijkere nummers op extreme in GH2

13. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Zo is dat... prima band verder ook hoor, ik wou niet provoceren of zo, maar vondt het wel een grappig... en dat filmpje ook \o/

En BassieJ: ik kan het momenteel maar moeilijk lezen en begrijpen wat ze nou bedoelen uit dat stukje tekst.
    Het ziet ernaar uit dat ze zeggen dat het een stuk realistischer gaat worden wat betreft de hammer ons en pull offs, en dat er speciaal veel aandacht is voor hammer ons en pull offs in deel 3.

Maar ik vondt het al prima zoals het was in deel 2... daarom vat ik niet wat je daar nog aan kunt verbeteren.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nou, soms gingen die Hammer ons en Pull offs maar door. Nu hebben ze het zo gedaan:

Als een noot wordt gestrummed met een echte gitaar, dan wordt het ook zo gestrummed in-game. Als iets een hammer-on is met een echte gitaar, wordt dat ook in-game gedaan.

Beetje moeilijk uit te leggen. Maar ik vond het ook prima in deel 2..

15. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of strummen wel gaat lukken op de guitar hero 3 gitaar/controller... maar we zien wel wat het wordt, ik kan niet meer wachten in ieder geval.

16. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    In deel 2 hadden ze bij flink wat nummers er extra noten bij gedaan om het wat moeilijker te maken, zo had je de hammer ons van 3 a 4 noten terwijl er in het echt maar 2 noten gespeeld werden. Heel veel solo's moest je bij GH2 nog strummen terwijl veel solo's H/O's en P/O's zijn en dat was niet het geval in Deel 2. Het is dus niet moeilijker dan deel 2, eerder iets makkelijker.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oke, nu snap ik er niks meer van. :9

18. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als ik op een echte gitaar een solo doe en ik sla een noot mis dan hoef ik ook niet perse meteen weer te strummen. Ik kan ook gewoon tappen zodat je het alsnog hoort.

Wat in de post boven deze word gezegd begrijp ik ook niet echt...

19. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    In Guitar Hero 2 zijn ze wat creatiever geweest met het plaatsen van de noten, sommige noten speel je in het spel maar in het echt hoor je ze niet. Dit is voornamelijk het geval bij de hammer ons en pull offs.

Ik snap dat ze met het stukje de taptechniek bedoelen zodat je zonder te stummen noten kan spelen. Helaas kan dit ook in Rock band (vandaar de extra 5 noten).

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Kan iemand me wat tips geven om het nummer "rock this town" op expert uit te spelen.
    Godver wat komen er veel noten op je af,het lukt me echt niet =(

edit: net voorbij gekomen (ook maar net)
    Nu nog psychobilly freakout.

Laatst bewerkt: 10 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina